Szellemszállás,avagy önöknél hányan laknak?

 

 

 

 

 

 

 

Nővérem a héten elment egy öregasszonyhoz,aki lát mindenfélét.Belelát a fejekbe meg a belekbe,stb.Eredetileg azért ment,mert meg akarta tudni,hogy milyen belső szervi bajai vannak.De a szeánsz során kiderült,hogy...

A néni ugyanis megkérdezte nővéremet,hogy hányan is laknak a lakásban,ahol élnek.Nővérem habozás nélkül rávágta,hogy hárman.De a néni fölvilágosította,hogy dehogy hárman,hatan!Ő,a férje,a gyerekük és 3 szellem.Nővérem nézett,mint Rozi a moziban.

A látónéni szerint tehát velük lakik 3 szellem,3 nő,ebből ketten testvérek,a harmadik pedig egy közeli nőrokon(anya,nagymama,unokatestvér,nagynéni,stb.).A két világháború között haltak meg,de inkább az elsőhöz közel,a 20-as évek elején.Járványos megbetegedésben lelték halálukat,egymást szorosan követték a halálozásban.Nem rossz szellemek,nem akarnak ártani,de viszont életenergiát szívnak le tőlük.A szellemeknek azért van szükségük erre,mert nekik nincs testük,ami ezt megtermelné.Ezért szeretnek beköltözni családokhoz.

Szerintem a 3 szellem az I.világháborút követő spanyolnátha-járványban halhatott meg.

A lakás és a társasház,amiben nővéremék élnek,az 1960-as években épült,tehát nem egy tipikus kísértetkastély,amit Hollywood hintett el a köztudatban,miszerint szellemek csak és kizárólag soktornyos,málladozó,elhagyatott,pókhálós kastélyokban élhetnek,amik körül állandóan villámlik és tombol a vihar,és ne feledkezzünk meg a kastély körül álló,kísérteties,kiszáradt fekete fákról sem,amik ijesztően rajzolódnak ki a villámok fényében.

De viszont a ház két részből áll.Elég furcsa.56-ban belebombáztak az oroszok,így a körútra néző rész összeomlott,amit később a 60-as években beépítettek(tipikus szoci háborús foghíjjbeépítés,"gyönyörűen" néz ki a két szomszédos dualizmus kori ház között).A hátulsó traktus viszont megmaradt,az már több mint 100 éves.Lehet,hogy a házrész régi elődjében éltek ők,és fittyet hánytak arra,hogy időközben házukat lebombázták,majd újjáépítették.

Hogy voltak-e jelek?

Voltak.Nővérem sokszor nem tudott abban a lakásban elaludni.Mindenütt el tudott,csak ott nem.Továbbá a gyerek se tud egyedül elaludni,folyton hisztériázik,ha egyedül hagyják,főleg éjszaka.Sokak szerint ez elkényeztetettség,de a látónéni szerint a gyerek is látó(azaz látja a szellemeket és egyéb lényeket),és lehet,hogy látja a társbérlőket.Plussz én láttam az egyikőjüket.15 éves koromban ott laktam anyámmal 1 évig,és akkor láttam egy női fejet lebegni a tévé melletti sarokban.Akkora volt,mint egy rendes felnőtt fej,teste nem látszódott,de viszont átlag embermagasságban lebegett a fej,tejfehér,maszatos állagú volt,arcát nem lehetett kivenni,pedig közel volt hozzám,csak annyi rémlik,hogy viszonylag fiatal volt,és most így a kort ismerve-a 20-as évek jellegzetes frizuráját viselte(!).A szellem nem csinált semmit,lebegett egy darabig,majd eltűnt.Megjegyzem,nem álltam alkoholos vagy drogos vagy egyéb hallucinogén befolyásoltság alatt,és még csak nem is cigiztem.Szellemet se idéztem,mint ahogyan azt sok korombeli megteszi az ottalvós osztálykiránduláson.

Volt egy másik szellemes kalandom is,a volt barátom lakásában.Az egy Horthy-korabeli társasház,de még mindig nem kísértetkastély.Abban a lakásban állandóan,abnormális módon fagyos volt a levegő,pedig nyár volt,plussz 30 fok.Sose volt energiám semmire se,állandóan leamortizált voltam.Amikor két alkalommal magamra hagyott a barátom éjszakára,nem tudtam elaludni,borzalmasan féltem,pedig nem vagyok majrés típus.Második ilyen éjszaka kiraktam Szent Lászlót az ágy mellé,úgy,hogy a képen László arca rám nézzen.Azután már el bírtam aludni,és megnyugodtam,a szellemtevékenység érezhetően alábbhagyott.A szellem(ek) nyomatékosították is a jelenlétüket.Amikor egyszer barátommal a konyhában ettünk,akkor a hűtőszekrény tetején lévő üveg teáskanna hirtelen pár centire fölemelkedett,majd "magától" a földre vágódott,és iszonyatos erővel csörömpölve széttört,úgy,hogy csak a műanyag kupakja maradt meg egészben.Barátom sajnos nem hitte el ezt,és ráadásul háttal is ült a jelenésnek.Az esetet megpróbállta materalista érvekkel megcáfolni(volt barátom eléggé ateista,plussz még mérnök is).Szerencsére 1-2 nap múlva elhagyhattam a szellemszállást,és soha többet nem kellett ott éjszakáznom.Igaz ez után anya küldött oda tisztító energiát,ami után megszűnt a szellemtevékenység.

Tehát nővéreméknek is biztos van olyan éjszakájuk,amikor a szellemek hozzájuk svengulnak az ágyban,mint a képen Casper(aki ugyan barátságos,de azért az energiát leszívja).