Az asszony tragédiája

Tragikus dolog történt.Csak most fedeztem föl,hogy Berettyán Nándor milyen édes Lucifer az Ember tragédiájában.Ilyen gyönyörű Lucifer még a pokolban sincs.

És hogy mi az igazi tragédia?

Hogy már az összes jegy elfogyott az összes előadásra!!!

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!

Mi lesz így velem?

Ilyen drámát Madách Imre se tudott volna írni.

Amikor Éva meg akarja nézni Lucifert a színházban,de kiderül,hogy már az összes jegy elkelt,így a bűnbeesés minimum szűk fél évvel későbbre tolódik a darabban.Addig várakozó zene megy.

Ja,aztán meg kik fogják megnézni?Tanárok által odahurcolt,a kapucnijuk sötétjébe elbújó,telefonjukon bingető tinik,akik képtelenek értékelni ezt nagy művészetet.

Másfél hete vettem meg a Passióra a jegyeket.Hezitáltam,hogy mire menjek,a Passióra vagy az Ember tragédiára(opsz,ez egy L'art pur l'art műsor volt),akkor még mindkettőre volt jegy.A Passiót választottam,mert gondoltam,hogy Krisztusként biztos sokat szerepel majd.Én tökfej.Legközelebb dörzsöltebb leszek.

Találtam gyönyörű képeket a legédesebb,legcukibb Luciferről.

az-ember-tragediaja-nemzeti-szinhaz_4.jpg

az-ember-tragediaja-nemzeti-szinhaz_2.jpg

az-ember-tragediaja-nemzeti-szinhaz_3.jpg

az-ember-tragediaja-nemzeti-szinhaz_9.jpg

az-ember-tragediaja-nemzeti-szinhaz_11.jpg

20181017az-ember-tragediaja-fotosprobaja5.jpg

az-ember-tragediaja-nemzeti-szinhaz_13.jpg

Ez a darklord ruha csodálatos,Balem Abrasaxra emlékeztet.Hát,persze,hogy odavagyok az ilyenért és nekem kétszer se kellene mondani,hogy Évaként vegyem el tőle az almát és térjek át a Sötét Oldalra.Az lenne minden idők leghitelesebb Éva-alakítása.

Éva,elfogadod ezt az almát tőlem és átállsz a Sötét Oldalra,hogy együtt uralkodjunk a Paradicsomban?

IIIIIIIGEEEEEEEEENNNNNN!!!!!

Hát igen,Madách Imre már csak tudta,hogy az Évák bármikor le tudnak lépni az angyalarcú,csábító Luciferekkel.Keveset tudok Madách életéről,de az rémlik,hogy egy olyan nőt vett el feleségül,aki fűvel-fával megcsalta őt.Egyszer láttam róla egy réges-régi filmet,amiben a szép fiatalasszony boldogan sétált haza hajnalban a bálból,miközben Madách otthon kuksolt a gyerekkel/gyerekekkel.

Szegény Madách Imre,vajon mit gondolna erről a Luciferről?

Megjelenik Nándi mint Lucifer.

Madách:Ön meg kicsoda a darabban?

Nándi:Lucifer vagyok,de a cuki változat!

Szegényke szerintem gőze se lenne arról,hogy mi az hogy cuki.Meg hogy mi az,hogy az alkotása holmi cukiskodásba csapott át a 21.század elején.Ez már tényleg az emberiség vége,a falanszter,ahol minden oooolllllyaaaannnn cuuuuukiiiiii...