Rupert Krakkóban

Mint már írtam,Rupi jelenleg Krakkóban forgat,de hála Istennek nem egy "olyan" tévéműsort,amire kezdetben gondoltam.Azt hittem,eladta magát valami szörnyű realitynek.

Nos,a készülő produkció egy tévéfilmsorozat,méghozzá kosztümös,úgy saccra az 1900-as évek elején játszódhat.Különös infó nem derült ki róla még.

A nagy hír az,hogy a másik húzónév egy Trónok Harca-színész,valami Iwan.

Rupi itt végre megmutathatja gentleman énjét,bár szerintem úgy néz ki,mint Cherrybomb Malachy(Rupszinak egy régebbi szerepe) egy régi inkarnációja.

Rupszertem remekül érzi magát Krakkóban,majd erről is lesz kép.Georgia,a barátnője elkísérte,akinek ezúttal új táskája van.A kis sárga retikül nélkül meg sem ismertem.

Rupival mellesleg óriási tragédia történt,ugyanis egyre öregebb és öregebb:már 27 éves!Olyan vén,mint az országút.Sajnos időben megemlékezni nem tudtam róla,mert ezidáig mesebeli netem volt,azaz hol volt,hol nem volt internet-hozzáférésem,45 perc alatt kb. 3 oldalt tudtam megnézni,írkálásról,posztolgatásról álmodni se lehetett.Szóval,Rupert vénül.

A képen éppen cigizik,de itt csak pihen,ez a jelenet nem a sorozatból van.

Ez a projekt pont jókor jött,mert Rupi már fél éve, mióta otthagyta a Broadwayt,nem csinált semmi érdemlegeset.Már kezdtem aggódni,hogy eltűnik.

Az öltöny szerintem túl papás.De ha ő egy papát alakít,akkor nem szóltam semmit.