Mr Bunkó sosem adta föl

Azt hittem,már nem fogok írni erről,de tévedtem,mert újra aktuálissá vált a héten.

Még 2017.decemberében egy társkereső esten megismertem egy fazont.Bevallom,én kezdeményeztem,mert nem akartam "üres kézzel" távozni a rendezvényről.Sokáig úgy tűnt,hogy reménytelen a helyzet,mert végig egy idősebb nőt fixírozott,akit még meg is táncoltatott.Bár úgy lett volna.

Nagyon tetszett nekem így végül örültem,hogy sikerült vele beszélgetnem úgy kb.20 percet.Aztán ő elsietett,de előtte még elérhetőséget cseréltünk.Ismerősök lettünk az Arckönyvön,elkezdtünk chatelni.De már január elejére,3 hétnyi chatelés után ki voltam belőle ábrándulva.

Csak dugni akart.Amolyan lábtörlőnek akart használni.

Természetesen akart volna velem találkozni is.Rögtön az elején leszögezte,hogy muszáj szexelni már az első alkalommal.Kicsit szabódtam,de végül bebeszélte nekem,hogy milyen jó lesz ez a csak szexen alapuló viszony.Végül is,ekkor már 7 vagy 8 éve nem voltam senkivel,így én marha,gondoltam,hogy jó lesz ez nekem.

Először otthon,a szüleinél akart sort keríteni rá.De aztán meggondolta magát,mert hiába a két külön lakrészes ház két külön ajtóval,nagy lett volna az esélye annak hogy a szülei vagy a nagymamája meglát engem.A második helyszín,ahol "randiztunk" volna,az egy barkácsáruház kihalt hátsó parkolója lett volna.Erre a találkára még én hülye,el is mentem.De irtózatos nagy szerencsémre a légyott elmaradt,mert egyszerűen nem találtam meg.Vagy 40 percig ácsorogtam a januári hidegben a barkácsáruház előtt,végigkajtattam az összes közeli autóparkolót,de még azt sem tudtam,hogy milyen színű vagy márkájú autója van.Közben küldtem neki egy tucat üzenetet sms-ben és telefonon hívva.Semmi válasz,de még az autójából se szállt ki,hogy megkeressen.Mikor eszembe jutott,hogy az általam régről jól ismert barkácsáruháznak van egy hátsó parkolója is,már teljesen átfáztam(utána 3 hetes betegségbe is estem)és elegem volt az egész kalandból.Hazamentem.

Később azzal védekezett,hogy ő üzent ám nekem az Arckönyvön.Aha,csak nekem olyan gagyi a mobilnetem hogy rögtön elszáll,amint fölmegyek egy ilyen helyre.Dühös volt rám,meg is szidott,de nagy kegyesen fölajánlott még egy esélyt.Találkozzunk egy parkban!Ekkor már tényleg kiborultam.Mi?Egy parkban?Eszénél van?Januárban?Még ha nyár lett volna...Ekkor aztán elküldtem a bánatos jó fenébe ő meg le infantilis-kislányozott engem meg szipogott az igazi nőkről meg valami menyasszonyról(emiatt föltételeztem róla,hogy lehetett neki nemrégen fölbontott jegyessége,amit még mindig nem hevert ki érzelmileg,de az biztos,hogy első és egyetlen személyes találkozásunk előtt nem sokkal ért neki véget egy komoly kapcsolata egy olyan valakivel,aki igazán kedvére volt neki)itt nagyjából megszakadt a viszonyunk,de továbbra is ismerősök maradtunk.

Egy darabig jól elvolt magában.El is felejtettem.Aztán a nyáron kezdett kóstolgatni.Írkált nekem ilyen kis semmiségeket,társkeresőzök-e még meg ilyeneket.Ímmel-ámmal válaszolgattam neki.Így fedeztem föl(az Arckönyv hírfolyama pont ott hozta,mily véletlen)hogy már 2018.januárja óta van hivatalos,ország-világ előtt fölvállalt barátnője,ki is van neki írva a neve meg küldözgette neki a kis szívecskéket.Jézusom!Ez az imádott nő már Januárban is meg lehetett neki amikor engem meg akart dugni!Ha nem is párkapcsolatként,de már ismerhette és találkozgathattak is.Aztán ezt is elfelejtettem a nagy,messzi-messzi Galaxisban folytatott csillagháborúzás közben,de ezen a héten megint írt.Mi a fene.Hogy nem bír kiverni a fejéből,találkozzunk már.Semmi kedvem se volt vele találkozni.Egy napig hezitáltam,hogy mit írjak neki,de aztán írtam,hogy de hát neked barátnőd van!Erre az értelmes válasz:"Van.És?"(Amúgy örökké csak egyszavas mondatokban tudott kommunikálni.)Na,ekkor már tudtam,hogy egy amolyan régies kifejezéssel érve "kurvás gazemberrel" van dolgom.

Lehet,hogy fölöslegesen ártottam bele magamat mások magánéletébe,de írtam a barátnőjének egy üzenetet.Még fotókat is mellékeltem a chatelésünkről a hitelesség kedvéért,különösen a híres "Van.És?" üzenetről.Hosszasan kifejtettem,hogy elnézést a zavarásért,de ezt tudnia kell.Mármint hogy a kedves párja miközben hivatalosan vele van,egy másik nőt akar kettyintgetni elhagyatott parkolókban.Írtam,hogy gondolhat bármilyen gonosznak,irigynek vagy bajkeverőnek,de nem akartam,hogy mindez szőnyeg alá söprődjön és hogy éveket pazaroljon el az életéből erre a szemétládára.Persze tudtam,hogy rosszul is kijöhetek ebből,mert a végén még én lehetek a gaz csábító,de mindegy.A lányt természetesen fölzaklatta a hír,de szerencsére nem volt bunkó velem.

De most hagytam volna annyiban a dolgot?Hogy tovább folytathassa a sötét kis üzelmeit?Akkor jobb lett volna megtudni,mikor már össze lettek volna házasodva,és a lány otthon várta volna 1-2 kicsi gyerekkel,miközben azon töprengett volna,hogy miért dolgozik mindig olyan sokáig a férje?Hát azért,mert a szeretőit babrálja a munkahelye és az otthona között egy kietlen parkolóban.Ez jobb lett volna?Évek múlva?Mert nem tévedhetünk,ez az alak sose fog megváltozni.

"Normál" esetben ez sose derült volna ki,mert sok nő megfélemlíthető a férfiak által.Ő is úgy gondolta,hogy én egy olyan csöndes,ijedős valaki vagyok,aki sose merne a viszonyunkról szólni senkinek se,legfőképpen a barátnőjének nem.Tévedett.Meg kell tanulniuk a férfiaknak,hogy mostantól már nem maradnak titokban a disznóságaik.

Amolyan "gyere ide-takarodj" státuszban akart tartani.Ha jó kedve van,menjek,ha rossz,vagy nem ér rá,akkor takarodjak.

Tudom,hogy tökéletes dugócimbora lettem volna a számára,mert hazafelé menet félúton pont útba estem neki.A barátnője meg egy Váchoz közeli településen él,szóval értem én,hogy mi a baj.Egyrészt ő ilyen,másrészt meg a barátnőjével nem bírt annyit találkozni,mint amennyire igénye lett volna.

Nővérem azt mondta,hogy ő nem írt volna a barátnőnek,mert nehogy az ő lelkén száradjon,hogy tönkre ment a kapcsolatuk.

De akkor is megérdemelte a seggfej.Menjen csak tönkre a kapcsolata,ha így bánik a nőkkel.Az egyikbe a lábát törli,a másikat pedig ugyan "istennőként"kezeli,viszont folyamatosan hazudik neki.

Láttam én,hogy milyen kerek egész a barátnője élete.Az összes fotóján fülig ér a szája,a közelmúltban diplomázott közgazdászként,megtalálta "álmai"pasiját és még gondolom a kezdő fizetése se rossz.De úgy éreztem,hogy ennek a piszoknak bűnhődnie kell.

De miért ragaszkodott hozzám ily görcsösen,hogy még majdnem egy év után is utánam nyúlt?Nem talált jobbat a neten?Persze,nem volt ő olyan jó pasi.A teste olyan volt,mint egy tubusból kinyomott csík fogkrémnek.(Küldött magáról félmeztelen fotót.)Szóval kevésbé kapkodhattak utána.Ha már titkos szerető,legyen valami izmos,jóképű fickó,ne valami átlagos arcú,punnyadt testű valami-gondolhatták a nők.Vagy lehet,hogy talált,csak az egyik delikvens Budakeszin,a másik Budaörsön,a harmadik Újpalotán a negyedik meg Ócsán lakott és egyik sem esett úgy útba,mint én.

Remélem,most már békén hagy és megtanulta a leckét.Ennek ellenére kritikus szemmel fogom figyelni az ismerősnek jelöléseket az elkövetkezendő 1 évben.

Nem fogok reagálni az olyan személyekre,akiknek:

-túl kevés vagy semennyi ismerőse se van(egy átlagos embernek nehéz gyorsan sok ismerőst szereznie)

-ismerősei kizárólag mindenkit visszajelölő politikusok és celebek

-nincs profilképe,kevés fotó van róla és azok is szedett-vedettek vagy nem látszik rajtuk kivehetően

-rövid,egyszavas mondatokkal kommunikál(ez az ő stílusa)

-az adatai között sok a véletlen egybeesés

-közeli rokonának adja ki magát(saját magát,mintha a rokonát használná szócsövének)

-túl friss a regisztrációja

Volt már egy ilyen esetem,ahol az Úristenért nem akart az illető békén hagyni,és az csinált is kamu profilt magának,szóval ismerem a dolgot.A fotó galériája egyenesen röhejes volt,mivel hosszú,vörös hajú fiú volt,így összeszedett a netről 5-6,hosszú,vörös hajú fiúkról készült képet,amiken a fiúk mind másként néztek ki,azaz nem egy személyről készültek a képek.Bár tény,hogy profi és életszerű kamu profilt elég nehéz összeszerkeszteni.A legnagyobb probléma például a fotó-dolog.Nehéz ügy,hacsak nem egy ismert személy nevében készítünk kamuprofilt,akiről több ezer kép van fönt a neten.Egy egyszerű ember kamuprofilját nehezebb elkészíteni.Ahhoz már tényleg profi fotómanipulátornak kell lenni.De ennek dacára,sok csaló vígan elvolt egyetlen darab amerikai katona portréval.