Szerintem ez lesz a közös sorsunk

Nem a legjobban áll a szénánk az Elképesztően Szép Péklegénnyel.

Sikerült vele beszélnem,de a körülményekről nem írok.

Péklegény akkor is elképesztően szép volt.Most már szépen megnőtt a gyönyörű sötétbarna haja.

Természetesen amilyen elképesztően szép,olyan elképesztően elfoglalt is.Annyit haladtak a fölújítással,hogy már csak az ő szobája van hátra,amit eredetileg meg se akartak csinálni,de ha már belevágtak...

Le akarja tenni a nyelvvizsgát.Kiderült,hogy felsőfokú írásbelit bukott el annak idején.Valamikor majd februárban.Meg trenírozza a 14 éves "húgát"(igazából nincsenek vér szerinti testvérei és fogalmam sincs,mi köze van hozzá)aki szuperül tud angolul csak hát ugyanaz a problémája neki mint nekem:nem mer megszólalni angolul.A 19-20-i hétvégén is ez volt a program a nagyszüleinél.

A cukrászdában már csak egy hónapig fog dolgozni,és már kint is van a kirakatüvegen hogy keresik Péklegény utódját és márciusi kezdéssel lehet munkába állni.Persze ugyanolyan Szép Péklegényt már nem fognak találni többet.

Valamit mondott arról,hogy ha vége itt a munkájának akkor fölszabadul egy kis ideje,de akkor meg ott lesz az új munkahely keresése és a portfóliója pofozgatása(á,csak pár kattintás Kőzátony gépén,és olyan szép portfóliója lesz,hogy mindenki őt akarja majd foglalkoztatni).

Állítása szerint most semmi lógás a haverokkal(kötve hiszem,hogy Kőzátonynak ellent tudna állni...)és hogy le van égve.Lehet ez tényleg igaz,mert beszállt a fölújításba mert úgy gondolja megéri mert az elkövetkező 10 évét ott tervezi leélni,de Budapesten ingyen is lehet találkozni.Egy plázában leülni egy padra vagy sétálgatni semmibe se kerül és még meleg,védett helyen is lennénk.Nem föltétlenül kell beülni egy kocsmába,teaházba,étkezdébe és ezreket fizetni.Vagy attól rettegett,hogy meg kellene hívnia?

Szerintem ennek a fele egy nagy handabanda volt.Nincs idő,nincs idő,ha én lennék a Kőzátony,és hívnám 2 hétre Balira vagy bárhova nyaralni,akkor bezzeg rohanna.Jó,mit érek én a Kőzátonyhoz képest...

Meséltem neki,hogy hosszú idő után jártam a januári Mondoconon,de nem leltem benne örömömet.Megjegyezte,hogy az utóbbi kettőn már ő se nagyon.Hoppá,ő is kezd kiöregedni belőle?(Én már reménytelenül kiöregedtem.)Azt nem tudta vagy akarta megmondani,hogy a tavasszal megy-e valamelyik eseményre.

Továbbá riasztó tény,hogy a legutóbbi Arckönyv-üzenetemet már nem is láttamozta.Pedig mostanában már ritkán írtam neki.Pedig akkor küldtem,mikor tegnap este fönt volt...És már megint nagyon csodálkozott,hogy a január 7-i pálfordulása után is írtam még neki,sőt képet is küldtem(nem magamról). Most ennyire hülyének néz?Nem akarom kikérni magamnak meg összeveszni vele,de lehet,hogy azt kellene.

Amúgy egy fehér póló volt rajta ezen alkalommal,és hát tudjuk,hogy mennyire vékonyak és átlátszóak ezek a fehér ruhák.Ahogy ott állt,folyton düllesztgette a mellkasát,mint a hím galambok mikor fölajzva toporogják körbe a tojót a pesti utcán és a mellbimbói meg a bordái,meg úgy az egész mellkasa kidomborodott a pólóján keresztül.Kicsit sokat mocorog,izeg-mozog.Ez nem volt tudatos,inkább tudattalan.

Szóval ismeretségünk úgy fog véget érni,hogy ő elmegy a cukrászdából február végén.Ezzel megszűnik az egyetlen biztos pont.Esetleg még fogunk találkozni rendezvényen,de ez az egész szépen el fog halni.