A világ jelenlegi legjobb munkája

tragedia_eoriszabo-9083.jpg

Unatkozó brit tudósok kimutatták,hogy a tudomány jelenlegi állása szerint a világ legjobb munkája a nemzet színházának igazgatójának lenni.

A kép mindent elárul,miért is olyan jó ezt dolgozni:hiszen egész nap ilyen szépségeket nézegethetsz testközelből és ráadásul még fizetnek is érte neked.Én ebben verhetetlenül jó munkaerő lennék.Mindig én érnék be elsőként dolgozni és gyakran túlóráznék is.Ha a bő,népi pendely és a szemüveg(a hatékonyabb munkavégzéshez kell) a munkaruha,akkor nem gond,van otthon mindkettő.

Igazából ha én lennék az igazgató,akkor lehet tényleg csak ebben merülne ki a tevékenységem.Juj,én tényleg rossz igazgató asszony lennék.Egész nap csak a fiatal szépségekben gyönyörködnék.Bár lehetséges,hogy az összes jóképű ifjú titán elmenekülne,mert elegük lenne az igazgató asszonyból,álomszerepek és kiemelt fizetés ide vagy oda.Nem,nem,csak semmi szereposztó dívány,én a mindent a szemnek,semmit a testnek elv híve vagyok.És nem lennék olyan ostoba,hogy bízva az én és a támogatóim hatalmában,elpocsékolnék egy ilyen remek munkahelyet valami hülyeség miatt.

Ó,legalább csak egy hónapra cserélhetnék vele helyet mint a tinilány a tökös filmben a lúzerrel... az lenne aztán a vígjáték.