Karácsony Olivér nélkül...

 

 

 

 

 

 

 

 

Most arra gondolok,milyen rossz lesz megint Olivér nélkül karácsonyozni,mármint az lesz a rossz,hogy személyesen nem lesz jelen.Remélem,megkapja a Teletubby fiurát.

Olivér háza táján nem történt semmi.Mármint ami publikus lenne.Valamelyik fórumon a nothanx.hu-n  azt olvastam,hogy Olivér szakított a csajával.Ez szerintem nem igaz,karácsonykor és karácsony táján nem szoktak szakítani,hogy legyen kivel ünnepelni.Csak utána,szilveszterkor bulizni a haverokkal is lehet,az már nem ilyen bensőséges ünnep.De szerintem csak valaki unatkozott,és zöldségeket kezdett írkálni a netre.De egy biztos,nem miattam.De lehet,hogy titokban boszorkány vagyok,és bemágikáztam magamnak Olivért.

Tegnapelött meglátogattuk a nagyapámat a vidéki öregek kastélyában.Mert az az.Igaz,új építésű.Hazafelé menet a sötétben megállapítottam,hogy tiszta Amerika van itt,már ami a karácsonyi fénydekorációkat illeti.Ami tanyán még van élet,az úgy ki van világítva,hogy az űrből is látszik.A legjobb mégis egy Jamaicás színekben(piros-sárga-zöld) kivilágított tanya volt,Lajosmizse és Felsőlajos között.Olivérnek lehet hogy tetszett volna.

Nálunk már többször is kitört a parasztfelkelés a karácsony miatt.Először is mi sose hallgattunk karácsonyi énekeket ilyentájt.Erreföl anyából szentimentális öregasszony lett,aki ilyenkor azt igényli.Mivel nincs itthon ilyen zenénk,csak egy karácsonyi Megasztár cdnk.Amit azért vettem,mert Pusi énekel rajta.És itt kezdődtek a bajok...Én már ugyanis másfél éve nem vagyok belé szerelmes,és nem is vagyok kíváncsi rá.Erreföl anya felteszi,és hangosan üvölteti.Oltári nagy veszekedés lett belőle,és abban megegyeztünk,hogy majd  Fenyő Mikire kampózzuk a szaloncukrot,Republicra díszítjük a fát,és végül a Hobo bakelit meghitt dallamaira bontjuk ki az ajándékokat a fa alatt.

Az ajándékokkal is bajok voltak.Sokáig nem tudtam mit kérni karácsonyra,de aztán megjelent a Gregorian karácsonyi albuma,és utána már azt kértem.A dolog szépséghibája az,hogy anyának először esze ágában se volt ötezer forintos cd-t venni.Helyette egy házimamuszt vett nekem,amivel szépen lelepleződött.Aztán ebből ökölharc lett,és remélem,ennek hatására megvette a cd-t.

A nővérem meg nem tudja,mit vegyen anyáéknak ajándékba,ugyanis borzasztó nehéz nekik vásárolni.Zenei cd-t nem lehet nekik venni,filmeket dvd-n nem néznek,könyvet nem olvasnak,hobbijuk,speciális érdeklődési körük nincs,egyedül csak enni-inni szeretnek.

Nővéremmel szombaton elmentem vásárolni,vettünk anyának egy jegesmedvés naptárt és egy narancsos illatú kézműves szappant egy budai kirakodóvásáron.Apának én mindenáron Hupikék Törpikék dvd-t(a morcos jeti című akciódráma),csibés mobilékszert és kacsás ragacstappancsos  autóablakdíszt akartam venni,én egy Ghymes cd-t kaptam.