I'm Pamela-azaz a Pamela-stílus

1375845_396482250454638_307896461_n_1382899657.jpg_558x743

Anya állandóan ezt a Keserű Életet nézi.Abban van a Pamela,B.Krisztián barátnője,aki állandóan féltékeny kirohanásokat produkál(gondolom ebben erősen belejátszik az is,hogy forog a kamera,és mindez a show része).Persze ilyen jeleneteket nem csak ő rendez,itt van az egyik évfolyamtársam menyasszonya,Zsuzsi,az olyan féltékeny,hogy vőlegényét még be is kíséri az iskolába...Mostanában tudtuk meg,hogy mire föl ez a nagy féltékenykedés:kiderült,hogy évfolyamtársam és az ő Zsuzsija azt hiszik,hogy évfolyamtársam milyen szexi pasi...

Ennel a Pamelánál már az is kiborítja az éjjeli edénykét,ha pasija más nőkkel tartózkodik egy légtérben,vagy egy olyan csoportképen szerepel,amin más nők is vannak.

Nos....Tegyük fel,hogy én vagyok Rupert Pamela-komplexusos barátnője/menyasszonya/felesége, ne adj' Isten még mackóruhában gyermeket várok otthon,mialatt kedves barátom/vőlegényem/férjem éppen Romániában filmet forgat.

-Te Rupert ne idegesítsél fel!Mik ezek a nők itt melletted?Mi???Ne tagadd,most töltötte fel Jóska/Pista a fészbukra!Itt látom!Kik ezek?Te tudtad,hogy ezek ott lesznek a forgatáson?Csak azért vállaltad el ezt a szerepet,mert tudtad,hogy ezek ott lesznek?!Válaszolj!Nekem ne magyarázz!Tetszenek neked,mi?!Csak azért,mert én terhes vagyok,még nem kéne ilyen nőcskékkel pózolgatnod!Ne magyarázz,Rupert,tudom,hogy már megint félreléptél!Mi az,hogy nem tudsz róla?Itt vannak a képek,Julis/Maris most küldte át!Mi az,még mindig tagadod?Na mész aludni oda,ahová akarsz!

Egyébként én soha nem rendeznék ilyen nagyjelenetet,nem vagyok féltékeny típus,igazándiból nagy ívben tennék rá,hogy Rupertet milyen bamba,illetve bomba nők simogatják egy filmforgatáson,vagy hogy fotózkodott-e ma rajongó lányokkal.Nekem mindegy lenne,csak jöjjön hozzám haza.Talán ez lenne egy hosszú,tartós kapcsolatalapja.