Szellemírtók 2.

zimmer1_1383494540.jpg_1092x728

A nagy közönségsikerre való tekintettel elkészült a hazai gyártású Szellemírtók című horrorfilm második része tele izgalommal és akcióval.

Mint már írtam róla,a másik lakásunkban él 3 női szellem.Őket anya feltétlenül el akarta tüntetni.Kihívta a szellemírtót.A szellemírtó szerint az egyik egy fodros,régimódi ruhás 4 év körüli kislány a biciklijével,a másik egy kávéfőzős nő.Sajnos a harmadik szellemről nem tudok semmit.A 2.részben felbukkant egy szerelmi szál:az egyik szellem megkérdezte,hogy anya miért akarja őt elzavarni,ha ő szereti anyámat?A válasz:menj a fenébe.

Továbbá kiderült,hogy ezek a szellemek ki-be járnak a lakásban.

Sajnos a szellemek el lettek küldve....

A szellemírtó népi iparművész szerint anyán is volt egy szellem.Méghozzá egy korán elhalt vagy abortált gyereké.Állítólag ez anya kistestvére,akit anno elvetettek,és ő ezt nagyon zokon vette.Mármint anya.A mellkasára volt tapadva 50 évig.Szuper.De most levetette,és tök energikus lett.Látom.Továbbra is az ágyán punnyad.

Talán el kellene mennie mozognia a friss levegőre...

Nem tudom,mennyibe fájhatott,de igen sokba,ahogyan észre veszem,mert mostanában mindent én és apa fizetünk.Anyának nem csak a szellemeit,hanem a pénzét is kiírtotta az a manusz.

Természetesen most mindenkin van szellem.Anya lelkesen vadássza a szellemhordozókat a családban.

Természetesen rajtam van szellem.Szerinte.Ezen jól összevesztünk,még ma is.Összevesztünk,hogy ez most szellem,vagy előző élet foszlány.Mármint a viselkedésemben fellelhető furcsaságok alapján.

Ezek:

1.Abnormális vonzódás a középkorhoz.

2.Középkori templomok,kolostorok iránti érdeklődés.

3.Miért festek kb.10 éve középkori képeket?Miért érzek erre ekkora késztetést?

4.Miért van középkori világnézetem?

Ezek a problémák már 12 éves koromban is látszódtak.De akkoriban nem túlzottan érdekeltem anyát.Anya előállt azzal,hogy engem megszállt egy középkori szellem,ami egy középkori templomlátogatás során ragadt rám.

Fáj a karod?Biztos ott ül a szellem!

Na ne röhögtessen.A Tekerd vissza,haver-ben hallottam utoljára ilyen szöveget,amikor újraforgatták a Szellemírtókat a könyvtárban.

-Beszélgetett ma ön Elvisszel?

Persze.

Most vesszünk ezen össze,hogy ez most előző élet emlékmaradvány,vagy szellem.

Ha előző élet:

Egy fiatal ferences szerzetes voltam a középkori Magyarországon,Zsigmond király uralkodásának elején.Festettem táblaképeket és freskókat.Sokfelé dolgoztam.Volt egy kis vaj is a fülem mellett a ceruzán kívül,de ezt most nem részletezem.Alacsony és vézna voltam,kék szemmel és kesze-kusza szőkésbarna hajjal.A csuhám mindig festékes volt.Volt egy kis,fekete lovam,ami vitte a holmimat.Valahol a Dunakanyarban születtem,a mai Szentendre környékén.Akaratom ellenére,gyerekként kerültem a ferencesek budai kolostorába.Valamikor 33-35 éves korom körül haltam meg,valószínűleg végeztem magammal,de ez már zavaros volt.Ezt egyszer még régebben álmodtam.

A mai napig kísért ez,igaz most már csak középkori templomokat és festményeket látok,amik nem rémlenek nekem sehonnan se.

Ha ez szellem:

Valahol,egy középkori templomban rámtapadt egy középkori szerzetes-festő szelleme,aki most rajtam keresztül akarja hirtelen félbemaradt karrierjét folytatni.A képeket ő küldözgeti,lehet,hogy az ő alkotásai,lehet,hogy olyan képek,amiket ő látott és tetszett neki.Bizonyára ezeket újra akarná festetni,mert ezek mind elpusztultak,és ez fáj neki.A föntebb leírt szerzetes ő lehetett.Azért mutatta meg az életét,hogy jobban megértsem őt és problémáját.

Mindenesetre mindig nagyon szomorú,de egyben boldog is vagyok,ha ezeket a képeket látom.Szomorú vagyok akkor is,ha középkori műalkotások pusztulását látom.

Mindenesetre senki se tud itt semmit.

Anya már annyira fél a szellemektől,hogy az idén a temetőbe se jött ki velünk.Pedig én nagyon szeretek temetőbe járni,én ott nőttem fel.Miközben anya gondozta a sírokat,addig én a sírokat tanulmányoztam.Izgalmasnak tartottam,ha lyuk volt egy sír oldalán.

Tehát ketten mentünk Mindenszentekkor.

Anya haladó,mert nem akar temetőbe menni halottak napján,viszont nem trendi,mert nem jár Haloween-buliba.

Újabban azért nem járt szívesen,mert félt a szellemektől,izé,bocs,a rokonainktól,akikkel véletlenül se akart találkozni.

Egyébként nagyon szép mécseses díszt választottam anya keresztanyjának sírjára piros bogyóval,zöld fenyővel és fenyőtobozzal.