Karácsony 2013

Jól elment ez a karácsony is.

Estébe nyúlóan díszítettük a fát,mert azt nem lehet időben elkezdeni.Anya idén díszítette a fát,tavaly rá se fityikézett,mert sütötte a bejglit.Besokallt,most kitalálta,hogy jövő évtől már megint vágott fánk lesz.Pedig azért lett mű fenyőnk,mert az tiszta,szagtalan,nem potyogtat,nem kell befaragni.

Apa nagyon unatkozik.Csak eszik,fekszik,és eszik,iszik,iszik,iszik meg eszik és fekszik.Igaz,idén csak 3 napig marad itthon.Tavaly 5 napig volt itthon,az már sokk volt.Egyszerűen ha nem dolgozik,nem tud magával mit kezdeni.

Elmentünk múlt hét vasárnap a karácsonyi vásárba.Vásárolni nem nagyon vásároltunk.Egy táskát láttam,ami szép volt,igaz,sajnos barna színben,23 000 ezerért...Meg egy bárányszőr téli kabátot,majdnem 200 000 ezerért....

Az ünnepi menü nem lett valami híres,de legalább lett házi bejgli.Hal és halászlé sajnos nincs,talán majd szilveszterre.Most csak csirke van,mindegy,lehetne rosszabb is.Végül is,ha van bejgli,akkor minden van.

A karácsonyi tévéműsor csapnivaló,talán jobban,mint eddig.Most rászoktak az ismétlésre.Legalább nem veszik észre az emberek,hogy milyen kevés film van műsoron.A bibliai sztorik és a karácsonyi gagyi nagyjából egyenlő arányban szerepel a műsoron,ilyen eddig még nem volt.Barbi filmeket néztem,de ez az utolsó,amit most láttam,elég gáz volt.A karácsonyi gagyi filmeket már abszolút nem bírom megnézni,öreg vagyok én már ehhez.Apánál bezzeg egész karácsonykor gyerekek sivalkodtak.Természetesen csak a tévéjében.Szenteste kis Rupit néztem.Kis Rupit és a bölcsek kövét.Pár nap múlva lesz Kis Rupi és az azkabani fogoly.De igazából miért kell minden karácsonykor Shreket nézni?Most is lement ez az über pocsék 3.rész,lesz 4.rész is,arra már nem vagyok kíváncsi,valahogy kiábrándultam Shrekből a 3.résznél.És idén volt Póli,a beszélő papagáj is,igaz,szegényke 23-ára csúszott le,a karácsonyi főműsoridőbe már nem fért bele....Ez az a Póli,aki miatt anya meg apa szépen összeveszett vagy 10 éve karácsonykor.A Hóbarát című karácsonyi horrort is leadták,amiben a halott apa szelleme beleköltözik egy hóemberbe.

Ajándékot szokás szerint vettem magamnak,kis részben kaptam.Egy telefonos adatátvívő kábelt és egy csöndes ébresztőórát,illetve egy fehér zakót nyárra.Az idén kifogytam majdnem az összes nadrágomból.Most decemberben felvettem az ünneplő nadrágomat,és két cicát kellett felhúznom ahhoz,hogy valahogy rajtam maradjon.Ráadásul övet sem lehet bele fűzni,mert nincs övtartója.Vagy anya levágta róla.Úgy fodrozódik rajtam,mint a Balaton vize.Több másik nadrágom is meglötyögősödött rajtam az elmúlt hónapokban bekövetkezett fogyás miatt.Ennek apropóján vettem két nadrágot karácsonyra,egy feketét és egy pirosat.A piros sokkal szebb piros,mint a régi piros nadrágom színe.Az inkább ciklámen piros.Vagy cékla piros.Több ruhámat nem fogytam ki,inkább nadrágokat érintett a fogyás,azok közül is a régebbieket.

Meglátogattuk a mamámat,igaz,csak apa meg én.Anya bejglit sütött,de igazából nem akart vele találkozni.A kutyával sajnos nem sikerült találkoznom.Már 10 éves,és gyengélkedik.De lehet,hogy csak otthon volt a gazdája.

Végre tudtam venni egy mini szánkót,kettőt is,igaz most a nagyobbik barna a sztár.Ez elé be tudom fogni a játék szarvasomat.