A sváb szépség előkerült,de ki tudja,meddig

Azért már nem olyan pocsék a helyzet,mert ezen a héten,kedd éjszaka a kelet-német autócsodán akrobatikázó sváb szépség végre életjelet adott magáról.6 nap után.Magyarázkodott is a megkésett válasz miatt.Valószínűleg megérezhette,hogy rossz néven vettem,hogy akkor sem írt nekem,mikor majd minden nap fönt volt Arckönyvön.Állítólag többnyire mobilról használja,és mobilról nem kényelmes szép,hosszú üzeneteket írni.De jó,még a gondolataimat is kitalálja.Egyébként tényleg elég hosszú levelet írt.

A nagy lelkesedésben én még hosszabbat írtam neki...

Nem tudom,mi lesz ebből.Állítólag van egy vetélytárs,egy ellenfél,akivel már régebb óta levelezik.Viszont még mindig nincs barátnője.Nem tudok semmit se az ellenségről,még azt se tudom,hogy már találkozgatnak-e.Igaz,sok lány barátja van,többek között egy ilyet néztem a barátnőjének...

Nagyon szeretnék már vele találkozni.Egy nagyon-nagyon-nagyon halovány utalást tettem rá,miszerint megírtam neki,hogy még sosem ültem az XY autómárkában,amije neki van...

Sajnos,még nem tartunk ott,sőt azt sem tudom,hogy hányadán állok vele és hogy hányadán állunk egymással.

Tetszek-e neki?

Vagy csak szánalomból kezdett velem levelezni?

Amikor oly sokáig nem válaszolt az első levelemre,nagyon kiborultam,fél nap zokogtam miatta.Aztán rá a második nap fölfedeztem a második levelét.

Tehát meg volt a második forduló.Az már jó.

Ha lesz 4-5-6 forduló is,az még jobb lesz.

Ma már 5.napja várok a 3.levelére.Először 5,majd 6 nap után válaszolt.Ez alapján jövő hét hétfőn vagy kedden kellene írnia.

Állítólag nagyon lefoglalják a turisták.Mert a turizmusban dolgozik,mint idegenvezető.Mellesleg gépészmérnöknek tanult,csak anyagi okok miatt abbahagyta.És hát sok a turista...

Megmutattam anyámnak a képét.Azt mondta,hogy helyes fiú,de...

Minek neked már megint egy gépészmérnök???

Nem tudsz egy bölcsészt vagy egy szakmunkást beújítani?

Ez volt a reakciója.

Meg milyen magas ez a fiú???Van vagy 2 méter!A könyökéig se fogsz érni!Miért nem szerzel egy kicsit?Úristen,mekkora....lehet neki???Ezeknek a magas,vékony fiúknak mind nagy van!

Jó,igaz,szereztem már tapasztalatokat a magas,vékony mérnök fiúkkal kapcsolatban.

Tényleg,nekem miért mindig ez kell?

Igaz,ilyet jobb helyeken nem illik azonnal megkérdezni.

"Olyan" dolgokról még nem cseréltünk eszmét.Tibike folyton "arról" akart kommunikálni,igaz,megbocsátható neki mert még fiatal.

Mondjuk tényleg nagyon magas lehet.1 méter 90 biztos van.És nagyon sovány.Szerintem csak azokkal a vastag,bő kötött pulóverekkel és vastag farmernadrágokkal együtt nyom 40 kilót.Igaz,inkább legyen sovány,mint kövér.

Egyébként tiszta német hangulatú a fiatalember,még az autói is mind németek.És olyan szép germán arca van....

Mostanában kicsit aggódok.Mármint attól,hogy mi van,ha...mármint hogy milyen az otthon,ahol él?Nem,nem arra gondolok,hogy kígyóbőrből van-e a szalongarnitúra-huzat a nappaliban és van-e kinti-benti medence a több tucat lakosztályos luxusvillájukban,hanem hogy rendet tartanak-e maguk körül?Mennyire tiszták?A legutóbbi barátomék borzasztó piszkosak és rendetlenek voltak,sajnálom,de ezt kell rájuk mondanom.De az maga egy külön fejezetet érdemelne.Ők annyira piszkosak voltak,hogy alig mertem náluk leülni...Már ha egyáltalán akadt hely a titokzatos lomok között.Jó,állítólag a sváb családok tiszták,volt alkalmam megtapasztalni.A volt német származású barátomnál naponta kellett takarítani,és még a falevelek se lóghattak le akárhogyan a fali dekorációban.Az otthonából nem sokat láthattam Arckönyvön,maximum a garázsból,ahol legnagyobb csalódásomra nincsenek meztelen nők a falon.Csak autók.Azok meztelennek számítanak,vagy sem?

Nagyon gyönyörű,hatalmas halványkék szemei vannak.Na már megint azok az Isten verte halvány kék szemek...Mondtam,hogy azok fognak egyszer még a sírba tenni...

És van egy óriási probléma.Ami súlyos pszichés zavarokra utal.Ugyanis ő már megint egy olyan fiatalember,aki megszólalásig hasonlít az első nagy szerelmemre,Vándorra,aki történetesen egy anime-figura,és akibe 3 évesen voltam halálosan szerelmes.Mi ez már megint?Ige,az első benyomás nagyon sokat számít,és nem mindegy,hogy milyen az az első benyomás.Bennem úgy rögzülhetett:szexi pasi=világos barna,fészek-frizura,vékony testalkat.Ha van kalap és hosszú szövetkabát,még jobb.Ne legyek már ilyen nevetséges.Én titkon,tudat alatt azzal az anime-karakterrel akarok hogyhívjákolni,akibe először voltam "szerelmes"?

No komment.

Tudom,ő nem lakik sátorban,nem pipázik,nem horgászik és nem a természet lágy ölén él.

Igazából kicsit Urahara Kisukére is hasonlít,a másik anime-férfiideálomra,aki történetesen Vándor 2.0-ás verziója.Jó,Kisuke izmosabb.De ha befestenénk szőkére...akkor már eléggé hasonlítana.