Balem cosplay minden mennyiségben 2.rész

Újabb szívet melengető Balem imitátort hoztam.

Ő SJ,érdekli a 19.századi történelem,és az USA-ban éldegél,nem mellesleg rajzol és fest,többet igazából nem sikerült megtudnom róla.Azt nem tudom, hány éves, a képek alapján fiatalabb lehet,mint én.

A kollár egyszerűen gyönyörű.

Ez talán nem igazi cosplay,szerintem csak a kollárt készítette el és hozzá magára kapott egy fekete textilt,azt kész.Ezt a gyanút az is megerősíti,hogy nincs róla egész alakos kép,pedig a fiúnak nincs szégyellnivalója(más képek is vannak róla)alakja pont olyan,mint Balemé.

Én 10/10 pontot adnék rá,az egész összhatás nagyon szép és hű,és ráadásul még a hasonlóság is megvan.

Bevallom,szívesen lejátszanék vele egy-két(esetleg több)menetet...

Elérhető tumblr-on és van e-mail címe is.

"Hé,helló,figyelj,én itt XY vagyok egy kis Kelet-Európai országból,nem tudnál véletlenül ideutazni hozzám és Balem Abrasax-ot cosplayozni nekem?"

Eszembe jutott a 40 éves szűz című film egyik jelenete,amiben egy nő azt kiabálja a reménytelenül kocka pasinak,hogy:"Mit tegyek,hogy megkívánj?Öltözzek be Vasembernek?"

Hát körülbelül.Ha így folytatom a kockulást,lehet nálam is ez lesz 40 évesen.Igen,a pasi öltözzön be Balem Abrasax-nak,Urahara Kisuke-nek vagy Vándornak,ha el akar csábítani.