Nyílt nap

Ennél fantáziadúsabb cím nem jutott eszembe.

Elmentem múlt szombaton a nyílt napra.Először is hajóval csorogtam le a Dunán a Jászai Mari tértől,majd beköltöztem a színházba a nap hátralevő részébe.

Először belöktek a kulisszajárásra várakozó tömött sorba,de meglógtam mert nem akartam lemaradni Tündérkirályfim főszereplésével fémjelzett darab nyílt próbájáról.A próba sok embert érdekelt.Úgy tűnik,Tündérkirályfi ide vagy oda,a darab jól sikerült,remek a szereposztás is,az utolsó jeleneten majdnem sírtam is,szóval ha még nem lenne rá jegyem,akkor abszolút meggyőzött volna ez a kis termékbemutató arról,hogy ezt feltétlenül látni kell.

Utána jött a rejtélyes bokszedzés a színház főbejárata előtti placcon.Valaki szertelen úgy rakta össze a programmenetet hogy 0 percet se hagyott az átállásra,de egy korábbi elengedéssel sikerült kiküszöbölni a csorbát.Az edzés végül nem abból állt,hogy bevezetik a nézőket a boksz misztériumaiba,hanem megtekinthettük a Tündérkirályfi és színész kollégája,filmbéli egyik fiútestvére edzését.Csodálatos volt az edzés,stílusosan ferencvárosi színű pólókban bokszoltak,bár én ezeket a butuska pólókat inkább hanyagoltam volna róluk.Annyi interaktivitás volt,hogy fölhívtak 1 vagy 2 férfit a ringbe kicsit bokszolgatni.

Majd elérkezett a nap fénypontja,a villámrandi!Nekem a randi szótól már eleve hányingerem van,de ez persze MÁS volt.A hivatalos szabályzat szerint egy-egy ember maximum 5 percet beszélgethetett volna egy-egy színésszel,de...Az első kör még valahogy szabályozott keretek között zajlott le,a hoppmester is buzgólkodott,de a második körre rátelepedett a liberalizmus lila köde a programra és mindenki annyit beszélt,mint amennyi jólesett neki,legalábbis fél órán belül.Tündérkirályfimmal beszélgetett valami pár percet 2 lány,de utána vagy 25 percig csevegtünk kontroll és megszakítás nélkül.Meglepő módon nem én faggattam őt,hanem én őt.Az összes dologra emlékezett velem kapcsolatban amit valaha elmondtam neki és nagyon érdeklődött aziránt,hogy mi van most velem.Legmeglepőbb kérdése az volt,hogy hol lakom.Annyit tudott,hogy valamelyik színházhoz közeli villamosjárat mentén,meg hogy nagyon közel,de azt nem,hogy pontosan hol.Csak a megállót,az utcát árultam el neki.Szó esett az őrült rajongókról,amiktől ők sem mentesülnek,a tanulmányaimról,közlekedésről,a hamarosan bekövetkező fotós tanfolyamról,H.Istókról és annak piros nadrágjáról és kicsit az ő régi és az én jelenlegi szerelmi keserveinkről.Elárulta,hogy mitől retteg a legjobban.Aggódott,hogy nehogy playbackelnie keljen a következő hét hétfői énekes-zenés darabban.Úgy tűnt,hogy a bizalmába fogadott,mert ciki dolgokat is említett.Érdekes szűk fél óra volt ez.Merem állítani,hogy ez volt életem eddigi legjobb randija.Eszembe jutott,hogy tényleg milyen megbízhatatlanok a szemtanúk.Én csak arra emlékeztem,hogy milyen gyönyörű volt ő és hogy milyen szépen sütött a Nap,olyan volt,mintha csak a mennyekben lettünk volna csak mi ketten,erre amikor visszanéztem az eseményről készült fotókat,kiderült hogy minden asztalnál ültek emberek,a hoppmester pont mellettünk ült(2 kép is publikálva lett rólunk). A beszélgetés végén puszival bucsúzott meg azzal,hogy most haza kell mennie,de az esti koncertre igyekszik visszajönni.

Kiszobroztam a koncert előtti időt.Elindult valahol egy előadás,amire elég bonyolult volt bejutni.Mindegy.A buli teljesen leült.Azért kitalálhattak volna valamit azoknak is,akik nem fértek be az előadásra...Találtam egy hosszabb és egy rövidebb időtartamű beszélgetőpartnert egy dundi nő és egy idős asszony személyében aki a férfi partnerével jött(nem írok férjet mert ki tudja,lehet hogy ez volt az első randi).Az idős asszony áradozott arról,hogy mennyire hiteles és tökéletes Tündérkirályfi Jézus Krisztus szerepében.

Lassan visszaszivárogtak az emberek.Elég sokan visszatértek,lett egy kis élet.Tündérkirályfi pontosan a kezdetkor vonult le az egyik lépcsőn.Pár szót még váltottunk a koncert alatt,de egy barna lány,aki régi ismerőse lehetett,erősen stoppolta.Nem nyert nálam jó pontot,mert egy gyerekkori fotóval kapcsolatban kijelentette,hogy Tündérkirályfi már nem aranyos,maximum ált.iskola 4-ik volt az.Ez nem igaz.Ő most is aranyos.Sőt gyönyörű,édes,szépséges,éteri,tündéri,angyali...és még sorolhatnám az eposzi jelzőit.A koncertre eljött a húga is,aki áhítattal nézte és hallgatta Tündérkirályfi barátnőjét.Biztos olyan neki,mintha a nővére lenne.Velem nem foglalkozott,csak a b.nő érdekelte.Tündérkirályfi egyszer odaszaladt a b.nőhöz mikor az éppen nem énekelt,gépiesen,gyorsan megsimogatta a karját,a lány rá se nézett,majd visszaszaladt a helyére.Mintha valami kötelességet teljesített volna.Mint amikor a régi házasok tudatosan próbálják fölszítani a tüzet mesterséges simogatásokkal és szexxel(vagy hogy kell ezt leírni...).Érdekes volt,hogy míg a nők végig alkoholt ittak,addig ő ásványvizet.Kifordult a világ önmagából...Régen a nő itta az üdítőitalt,a férfi meg a kemény szeszeket,de most a nők magukhoz ragadták a pálinkás-és borosüvegeket.A férfiak meg igyanak szörpikét,az való nekik,ó jeeeeeee...De lehet ő a hangja miatt nem ivott szeszt.A koncert meg...Hát,ez a zene nem az én stílusom,valószínűleg sose leszek a zenekar őrült fanja.Nekem ez túl hangos,túl szenvedélyes.Hát,nem egy relaxáló Enya dalcsokor a repertoárjuk.A koncert fénypontja az egyik idősebb színésznő produkciója volt,egy Cseh Tamás dalt adott elő.Nekem ez is túl intenzív és heves volt,inkább maradok a réginél.Minden esetre a nő tud valamit,mert a közönség nagy odaadással élte át a performanszot.Igazán művészi volt.A másik ilyen az egy nap híján 7 éves szőke kislány volt.

Puszival meg jó éjszakáttal búcsúztunk,én hamarabb eljöttem.

Felemás nap volt.Kártyán közvetlenül előtte az jött ki,hogy ez lesz a döntés napja.Mint valami tehetségkutatóban.Hát...Vajon miről kell döntenem?Angyalkártyán(anya a hétvégén nem volt itthon,így elcsentem ezeket tőle)folyton az jött,hogy bízzak a megérzéseimben,belső hang,stb.A kettőt kombinálva lehet ez arról szólt hogy vajon megéri-e tovább küzdeni érte egy hosszabb folyamat során úgy,hogy nem biztos,hogy pontosan azt kapom a végén,amire vágyok.Megéri-e az időt?A másik,ami kijött,az a folyamatos fejlődés.Ez taroton is kijött,szóval lehet benne valami.Hát,jó lassú ez a fejlődés...

Pozitívum,hogy úgy tűnik,a bizalmába fogadott.Szóval érdemes mégsem ordítozva rugdosni a színház falát meg hazafelé követve hátulról kalapáccsal leütni,mint ahogyan azt egyes őrült rajongók gondolják hogy így majd elnyerik kedvencük bizalmát és szeretetét és közel kerülhetnek hozzá,egy frászt,ezekkel az akciókkal olyan messzire rugdossák maguktól a kedvencüket,amennyire csak lehet.A legfontosabb talán az,amit ezek rendszeresen elfelejtenek,hogy a rajongott közszereplőt emberként kezeljék,és ne holmi csipibabaként.

Jó még,hogy sokat érdeklődött felőlem.Figyelt rám,érdekelte,amit mondtam.Ezt értékelni kell egy férfinál,mert attól már rosszul vagyok,hogy csak az érdekli őket,hogy mikor dughat meg.A lelkem nem érdekli,nem is szeret.Na jó,Tündérkirályfi egy figyelmes férfi.Most már azért egy kicsit jobban ismer.Igaz,az én ismereteim nem bővültek túlzottan,mert ugye ő volt az,aki inkább beszéltetett engem.

Nagy vágyam volt,hogy hosszabban is beszélhessek vele.Nem kellett leírnom vagy kimondanom,csak gondoltam rá,és így is teljesült.Ezért hálás vagyok.

És a környezete?A b.nője úgy tett,mintha ott se lennék(valószínűleg most ez a stratégia).De a villámrandi előtt jó hosszan okította Tündérkirályfit valamiről.Talán csak nem az új szabályokat tisztázták?

Szóval lehet úgy tűnik,elaludt az éberségük.Valószínűleg augusztus 19-én éjjel jól megbeszélték vele,hogy csak semmi elhajlás a lenini úttól.Ez akár még kedvező is lehetne,föltéve ha eleget tudnék vele találkozni és beszélgetni.Akkor még a hasznomra is tudnám fordítani.

Angyalkártyán most életemben először kijött az ikerláng-kártya vele kapcsolatban.Sokszor voltam már szerelmes és sokszor vetettem ezekre kártyát,de ez a lap még sose jött ki.Amúgy én az ezoterikusok azon táborába tartozom,aki nem hisz ebben az ikerláng/lélektárs-mákonyban.Mi a fene ez?Csak valami badarság,amivel a régóta magányos vagy nem kielégítő kapcsolatban élő emberek áltatják magukat.Az ikerláng valami olyan személy a számodra,aki valami szupertárs vagy mi a szösz.Akit azonnal fölismersz és semmi kétséged nincs afelől,hogy ő az.Kevésbé vagy nem ezoterikusok Nagy Ő-nek is nevezhetik.Nagyjából ennyit tudok róla,nem mélyedtem el benne túlságosan mivel én ebben nem hiszek.Ez is legalább akkora humbug,mint a viszonzott szerelem amiről mindenki beszél,de én még sose láttam.Az ufókban vakon hiszek,de ebben...ez egy marhaság,ami csak a romantikus regényekben és filmekben van.A közhiedelem úgy tartja,hogy az ikerlángod csak a szerelmed lehet,de állítólag sokféle minőségben megmutatkozhat,lehet ez a testvéred vagy a barátod is,az ikerlángosdi nem föltétlenül romantikus.Ettől függetlenül én nem hiszek benne.Olyan van,hogy az előző életeidből ismersz egy szeretett személyt aki most is fontos a számodra,de ez az ikerláng...

Jó,úgy vélem,hogy szeretünk egymással beszélgetni.Ha minden optimális lenne,akkor lehet legalább egy hétig csak folyamatosan csevegnénk evés-ivás,alvás és vécézés nélkül.Már az első pillanatban kipattant valami,ami talán rögtön el is vezethetett volna egy párkapcsolatig,ha ő nem lenne foglalt.Talán mégis létezik ez az ikerláng és ő az enyém.Állítólag az ikerlángok az utolsó inkarnációjukban találkoznak egymással.Hát,ez remekül hangzana,ha ez az életem lenne végre az utolsó mert 600 év után újjászületni nem egy kellemes élmény.Most már nagyjából tudom,hogy milyen szálakat kell elvarrnom ahhoz,hogy vége legyen ennek a kálváriának.Nincs több negatív mester,nincs több öngyilkosság,nincs több elfojtás,stb.De ha a szerelemben nem sikerül kiegyenlítenem a számlát és ebben az életemben is csak bukdácsolok ebből a tantárgyból,akkor újra életet kell ismételnem.

Tündérkirályfi örült a fotós tanfolyamnak.Aha,majd készítek róla művészi fotókat.Szegény,egy rendes fotósorozata sincs.

Lehet a mi ikerlángosdink nem párkapcsolati alapú.Lehet a segítőjének kell lennem.Lehet a menedzsere leszek.Ühüm.Menedzser,pszichológus,testőr,ügyvéd,fodrász,öltöztető,sofőr,fotós,stb. egy személyben.Végül is,így is a közelében lehetne maradni,nem kell ahhoz feltétlenül párkapcsolat.