Menni Amerika

Fönt vagyok egy társkereső oldalon,de minek.Néha fölnézek rá, látom szorgalmasan írogatnak a 40+-os pasik,akik eddig éltek,és most kellene nekik feleség meg gyerek,de lehetőleg csak huszonéves.Néha azért ír 1-2 huszonéves is,köztük az a pincérgyerek,aki kőkeményen megüzente nekem,hogy álmai nőjének mennyi pénzt kell keresnie ahhoz,hogy ő méltóztasson összejönni vele.Olyan 100-200 000 ezer forint között kereső nőre gondolt(ő is annyit keresett).60+-os,sörhasú,pecsétes atlétatrikóban pózoló,egy fogú bácsikák még nem találtak meg,azok 30-on túl támadnak.

De tegnap írt nekem egy Aranyhal a napfényes Floridából.Nem,nem egy, a II.világháború vagy '56 után kimenekült idős bácsi.Hanem egy 34 éves,a képen jól szituáltnak kinéző fiatalember.Jó,8 évvel idősebb nálam,de legyek már egy kicsit toleránsabb,az ennél fiatalabbak úgyis csak élni akarnak.Floridában él,de most Olaszországban dolgozik. Azt hiszem közgazdász és több mint 500 000-et keres és van saját egzisztenciája,ami igen fontos,igaz csak 160 valahány centi,ami rossz hír,de fénykorában Napóleon is jó karban tudta tartani a feleségét anyagilag.Igen,néha áldozatokat is kell hozni és lejjebb adni a vágyainkból,amit a nővérem csak most,majdnem negyven évesen kezd megérteni.Az amerikaiságát illetően 2. generációs.Egyebet nem tudok róla,a bemutatkozó levele kurta volt,de az oldalán hosszasan írt arról,hogy feleséget keres,aki gyerekeket szül neki és idővel Floridába költözik vele.Ez az!Barátom,megtaláltad azt a nőt,aki csak erre vágyott:egy pénzes pasi,aki gondoskodik rólam és akinek lehet gyerekeket szülni.Bár nem tudom mit fog szólni,ha megtudja,hogy eddig az iskolában bambuláson,kontárkodáson(művészi hajlamok kiélése) és apám pénzének költésén túl nem csináltam semmit.De mindegy,legalább ebből is látszik,hogy nem vagyok önmegvalósító,karrierista femipicsa. Igen,én akkor érzem jól magam,ha gondoskodnak rólam,és megmondják,mit csináljak.Különben elveszek.Jó,nem leszek rossz és nem fektetem be az összes pénzét cipőkbe és ruhákba,elvileg ahhoz a pénzhez nincs is semmi közöm.

Egyenlőre kétséges,hogy válaszol-e.Vagy lehet,hogy az első levél után kiszeret belőlem.Minden esetre gyanús,hogy írt nekem.Túl szép,hogy igaz legyen,ilyen Aranyhalak nem szoktak írni nekem.

Az más kérdés,hogy hogy fogja velem tartani a kapcsolatot?Ő most Olaszországban van,én meg Budapesten.Az én családomnak nincs pénze arra,hogy csak úgy cikázzunk a nagyvilágban.Én maximum a Liszt Feri hegyre tudnék kimenni érte abból a pénzből,ami van.Ugyan apa fölajánlott egy újabb külföldi nyaralást még egyszer,utoljára,mielőtt tényleg nyugdíjba megy,de az arra való pénzt nem arra szánta,hogy pasikkal találkozzak külföldön.

Vagy ő jönne ide?

Vagy hetekig,hónapokig csak leveleznénk,majd jönne az első találkozás és akkor már mennem is kellene vele?

Fogalmam sincs az USA-ról. Körülbelül annyira valóságos hely számomra,mint Középfölde. Nekem New York,Los Angeles vagy Miami csak egy poszter a falon.Sose akartam oda menni(néha a valóságosságában is kételkedek)se dolgozni,se turistának(iszonyú drága az amerikai nyaralás).Tudtommal nincs rokonom Amerikában.Anyának fiatal korában minden vágya az volt,hogy az USA-ban élhessen,'90-ben ki is akart menni,de apa hallani sem akart róla.Persze anya Amerikája az az 1950-es,kora 60-as évekbeli Amerika,aminek életérzését még Fenyő Miklós importálta Magyarországra a Kádár-korban: Elvis,rózsaszín Cadillac,Graceland,jampecok,pin-up girlök és rock and roll.Meg narancsot termő fenyőfák,vagy mik.Ez volt az az álom,ami miatt azokban az évtizedekben rongyosra sírták a párnájukat a magyarok.Egyszer biztos kivinném anyát,ha már annyit álmodozott Amerikáról.Előbb anyám,aztán a nővérem,az unokaöcsém majd apám.Izé,apám nem,mert ő biztos nem tántorogna ki Amerikába.

Megpróbáltam utánanézni Floridának,jól rémlett,ez a déli rész keleti partja,annak is a legdélibb csücske.Azt hiszem meleg van ott.Az nem túl jó,de mint írtam,nem árt néha lejjebb adni az igényekből.Vannak ott pálmafák(nem véletlenül ültem otthon több mint 10 évig egy pálmafa alatt,ja igen,fogom majd a pálmámat,kiviszem és elültetem a vadonban) meg Universal stúdió,beach meg asszem ennyi.

Vagyis...én New Yorkba akarok költözni,mert azt szeretem,mert az egy drága hely.(Egyszer régen kreáltam egy ilyen példamondatot: Victoria Beckham likes New York,because it is expensive.

És hogy beszélgetnénk?Remélem tud valamennyire magyarul.Tudok ugyan angolul,de olyan rossz a kiejtésem,mint Kossuth Lajosnak,én Amerikában max takarítónőnek tudnék dolgozni menni.

Egyébként is,térjek észhez,26 éves vagyok,rohamléptekben öregszek,mindjárt 30 leszek,30-on túl meg már csak a pocakos,egy fogú, alkesz 60-as bácsiknak fogok kelleni.