Az igazi horrorfilm

Volt alkalmam belenézni A.D. szabad magyar fordításban Lányok nevezetű sorozatába és két darab 5 perces szösszenet után kiült rám a rettegés attól,amit a sorozatban láttam.

Szó se róla,A.meztelenkedő jelenetei csodálatosak,de a lányok...A főszereplő lány és egyben a sorozat szellemi anyjának a teste álmatlan éjszakákat okozott nekem.Egy párszor még elmegy,hogy egy tökéletlen testet is megmutatnak játékfilmben.De amikor már sokkadszorra kellett néznem a kifinomult tetoválásokkal borított habtestét,az már sokk volt.Egyszerűen sportot űzött belőle.Vannak szép kövér/molett/telt/duci nők,lányok,sőt sok gömbölyded nőnek kifejezetten szép az arca,kellemes a személyisége,de ez a Hannah vagy ki a fene mindennek az ellentéte.

A másik lány már valamivel összeszedettebb volt.

De nem is a külső a lényeg.Az smafu.Itt más a probléma.

Ezek a lányok egyszerűen gusztustalanul viselkednek.Isznak,és össze-vissza szexelnek,ahogyan még az állatok se.Természetesen itt nem a színésznőket kritizálom,nem is ismerem őket,hanem a bemutatott tartalmat.Persze biztos,hogy ez a trendi manapság.Hogy a nő iszik,káromkodik,és mindenkivel lefekszik.Emellett már mindegy,hogy rondák-e a tetkói vagy van-e súlyfölöslege.

Biztos én vagyok a konzervatív,de inkább legyek az,mintsem hogy rusnya tetkókkal kidekorálva,egy sörösüveget markolászva engedjem,hogy használjon egészségügyi célokra boldog-boldogtalan.

És még valaki melegen ajánlotta nekem ezt a sorozatot... nekem, akinek hányingere van attól,ha egy filmben italos üveget markolászó nőket lát.Mert bizony nincs szánalmasabb lény az alkoholista nőnél.

A lényegre térve:ezek a lányok nagyon szánalmasak,és olyanok,mint két romhalmaz.De biztos ez a trendi.

A. szülei nem nézték meg ezt a sorozatot annak erkölcstelenségére hivatkozva.Okos emberek,okosabbak,mint én.

 

Valódi és teljesen kiírt neveket azért nem használok,mert el akarom kerülni,hogy vad A.D. és Lányok rajongók megtaláljanak és elkezdjenek cseszegetni.Van már rossz tapasztalatom az A.D. rajongókkal kapcsolatban.