Chewbacca elcsábít

Sajnos képtelen vagyok kiverni a fejemből a Galaktikus Péket.Igaz,a fotói nézegetésével ez így elég nehéz lesz.Még az összes jelenését is kivagdostam Kőzátony videójából,amit nagy nehezen végre megtaláltam.Sőt félmeztelen fotókat is találtam róla(strandolós képek).

Még vagy 43 istenverte nap van a következő retro pertyig.Hogy fogom én ezt kibírni?Mintha 43 ezer év lenne.És ami a legrosszabb,hogy fogalmam sincs róla,hogy jön-e.Megnéztem az esemény oldalát,Kőzátony a biztosan menők közé tette magát.Galaktikus Péket semelyik kategóriában se találtam.

Azóta sikerült Kőzátonnyal kommunikálnom a videófölvételemmel kapcsolatban.Ígérgette,hogy küldi,de szerintem nem fogja.

Legszívesebben megmondtam volna neki,hogy milyen szexi a haverja.Na ne,ezt ne.Akkor biztos rögtön menne megmondani neki és az senkinek se hiányzik,hogy a Galaktikus Péknek elszálljon az önbizalma.

Közben eszembe jutott,hogy hogyan tudnék a legkevésbé föltűnően a közelébe férkőzni.Chewbacca jelmezben!A kedvenc szereplője.Sajnos nem kérdeztem rá,hogy szereti-e a szőrt úgy amúgy.Bár amilyen szőrös a lábam,lehet be se kellene öltöznöm.De Chewbacca-nak öltözve garantált lenne a siker-legalábbis az átmeneti.Bár biztos gyanús lenne,hogy miért ilyen kicsi ez a Chewie és miért akarja minden áron ölelgetni.

De akkor is:HIÁNYZIK!