Erről a hódolómról meg is feledkeztem

Pár hete jelentkezett be nálam egyik kedves távoli ismerősöm,akit a tavalyi galaktikus klubtalálkozón ismertem meg(konkrétan a magyar Kylóról van szó).

Furcsálltam,hogy majd' egy év után rám írt,de hát Baromi Laci után már semmin se csodálkozok.

Rögtön kiderült,mit akar.Kérdezgetett az önkielégítési szokásaimról(uncsi). Írtam neki,hogy már jó,ha hetente egyszer csinálok ilyet,és akkor is fölteszem magamnak a kérdést:minek?Továbbá látni is akart engem,videochatelni akart,meg személyesen találkozni.

Közben,hogy árnyaljuk a képet,ő megnősült valamikor idén nyáron,feleségül vette a nála kb.10 évvel idősebb imádott nőjét.Rögtön az jutott eszembe,hogy Jézusom,már ennyire nagy a baj hogy máris titkos szeretőre van szüksége?

Közben meg ne feledjük,hogy igazi Arckönyvös álompárként élnek és neki még a profilképe is egy közös kép a feleségével.

Biztos jön a gyerek,mert általában akkor szoktak a férjek titkos szeretőt keresni,ha a feleségük gyereket vár,szül vagy gyermekágyas,esetleg a terhesség és a szülés után szexuálisan eltaszította magától az asszony.Vagy akkor,ha már ezer éve együtt vannak és haldoklik a kapcsolat és unalmas a szex.És vannak,akiknek meg folyamatosan új szeretőkre van szükségük a párjuk mellett(lásd Baromi Lacit).

Nem akartam vájkálni a háttérben,szépen megírtam neki,hogy én most szerelmes vagyok,legyen szíves hagyjon békén,nekem ez így most nem megy.

Elfogadta a döntésemet,és lehet,hogy rájött,hogy mekkora böszmeséget akart elkövetni a felesége ellen,így lelépett.De azért még hosszasan kérdezgetett,hogy haragszok-e rá.