Szerelmi dráma szombaton?

Most szombaton lesz a nagy nap,amin minden kiderül.Végre eljön a retro party.

Bevallom,félek hogy mi lesz.Nem a jelmezesektől,a kirakodóvásártól vagy a vetítésektől,esetleg a szinkronizálatlan filmvetítéstől rettegek,hanem attól,hogy hogyan végződik a Viktorhoz fűződő szerelmem.

A jó Isten a megmondhatója,hogy mi lesz ott.

Viktor,azaz a Szép Galaktikus Péklegény azóta se hallatott magáról énfelém.Még hetek múlva se jelölt vissza,pedig nővérem mesélte,hogy egy pasi egyszer 3 hét után jelölte vissza ismerősnek.Kőzátonyról se semmi hír,az Arckönyv profilja halott,ugyanúgy az ő legjobb barátjáé is.Igaz,elkövettem azt a böszmeséget,hogy a 3.Kőzátonynak címzett üzenetemben megemlítettem,hogy ugyan írja meg,hogy Viktornak van-e barátnője vagy bárki mása.Semmi válasz,a híres marketingguru erre semmit se tudott válaszolni.Pedig nagyon sokat segített volna vele.És az is igaz,hogy akkor,amikor ezt,az egyébként rendkívül intelligensen megkomponált üzenetet elküldtem,éppen borzasztóan a padlón voltam érzelmileg.Tudom,semmi közöm hozzá,de a nyamvadt Arckönyvről semmi konkrétat nem tudtam kideríteni diszkrét módon.Mármint hogy van-e a Péklegénynek valakije.Két nőnemű emberi lény körvonala derengett föl,mint lehetőség.Az egyikkel közös képe van.A fotó igaz már 3 éves,de egykor profilképe is volt neki,szóval sokat jelenthetett vagy jelent számára.A nő jóval idősebbnek néz ki,mint ő.Lehet,hogy az anyja.Mintha a nő hasonlítana a Viktor nővéreként beazonosított személyre.De lehet,hogy csak én képzelek be magamnak mindenféle zöldségeket.Szóval,lehet,hogy az anyja.De lehet,hogy neki is egy extrém korkülönbséges barátnője van.A másik egy vele kb.egyidős lány,akivel egy évfolyamra járt ugyanazt tanulni az egyetemre.Csoporttársak,évfolyamtársak voltak no.Ő elég sokat kommentel és lájkol Péklegénynél.Sőt ami a legijesztőbb volt,hogy idén februárban Péklegény járt Londonban,és ez a lány is vele tartott.Úristen,miért vitte ki magával?Ilyet párkapcsolatban szoktak művelni.Bár ez is megcáfolható,mert ő szokott a haverjaival nyaralni menni.Szóval lehetséges,hogy csak nagyon közeli haverok vagy a lány egy titkos rajongója neki,azaz amolyan titkos rajongó haverlány,aki csak haver,de titokban arról ábrándozik,hogy a rajongása tárgya majd fölfigyel rá,mint nőre.Addig is elárasztja a pasi/fiú profilját kommentekkel és lájkokkal.Ezzel a lánnyal találkozott még októberben egy kocsmában,de nem lehetett túl romantikus az esemény,mert az egyik haverjuk,Kőzátony "üzlettársa" is ott tartózkodott velük,és a lány mellette ült,Péklegény,aki a fotót készítette,srévizavé a sarokban.Ha szerelmespár lennének,akkor biztos hogy egymás mellett akartak volna ülni egy hosszú nap után.

De semmi konkrét.Szívecskés bizbaszok meg ilyenek.Elejtett utalások és árulkodó képekmások profiljain.Jeggyűrűt azt hiszem,nem viselt,amikor találkoztunk,szóval menyasszonya vagy felesége nincs.

Aggodalomra semmi ok,Péklegényt nem zaklattam azt az egy,sovány kis üzenetet leszámítva(XY vagyok,a tegnapi klubtalin találkoztunk).

Az október szörnyű volt.Akkor nagyon magam alatt voltam.Most meg rettegek,hogy mi lesz.

Természetesen kártyát is vetettem rá.Nem egy bombabiztos módszer,vigyázni kell vele,de tök jó önismereti eszköz,segít a megnyugvásban/fölkészülésben vagy csak jókat lehet rajta nevetni.A kártya tökéletesen megmutatta az érzéseimet.Rettegek a szeretett társ elvesztésétől,félek,azt hiszem,hogy támadás alatt állok(rivális nők) és ami a legmeglepőbb,hogy elképesztően féltékeny vagyok.Én,mint féltékeny személy.Sose voltam féltékeny.Egyik párkapcsolatomban se.Ha jött volna egy lány,aki elszerette volna valamelyiküket,nem vettem volna zokon.Igaz,életemben eddig csak kétszer voltam igazán szerelmes,20 évesen egy Attila nevű fiúba,most meg 8 évvel később a Péklegénybe.Az elsőnél szükségtelen volt a féltékenység,mert annyira simán mentek a dolgok.De most meg...Rá sem ismerek magamra.Én kifejezetten hűtlen típusnak tartottam magam.Most meg legszívesebben eltávolítanék minden egyes nőt a 100 km-es körzetéből.Vagy zsákot húznék rá és bezárnám egy ablaktalan kis szobába,hogy senki se lássa rajtam kívül,hogy milyen szépséges és ne bírják elszeretni.Volt egy kirakás,ami figyelmeztetett,hogy a Péklegénnyel kapcsolatos projekt okés lesz,csak hosszú távon vigyázzak a féltékenységgel.Jó,belátom,hogy egy kicsit túllövök a célon,és a végén olyan leszek,mint a nők a Szulejmánban,amikor kikaparták egymás szemét a szultán kegyeiért.A vicc az,hogy itt a "fényességes szultán" valójában csak egy egyszerű pék...

De a legizésebb vetés az volt,amikor az jött ki:szombaton hatalmas szerencse ér,de közben meghal valami,vége lesz valaminek.A másik két kártya szerint valami történni fog,de most az ügy kényszerpályán van(a vetés pillanatában). Mindent összegezve,vagyis mágikusabban fogalmazva,meghalok,de közben óriási szerencse ér.Tisztára,mint amit Ron jósolt Harrynek az Azkabani fogolyban.Harry szenvedni fog,de közben boldog lesz.

Mit is jelenthet ez?

Több értelmezése is lehet,mint a dodonai jóslatoknak.

A Negatív

Véget ér mindennemű kapcsolatom a Péklegénnyel,minden remény elszáll,nem lesz tovább,semmi se lesz köztünk soha,meghal minden remény és lehetőség.De pont ezért leszek szerencsés,mert kiderül,hogy Péklegény valójában egy borzalmas alak,akivel jobb,ha sose kerülök szorosabb ismeretségbe.Lehetséges,hogy először nem tudom majd szerencseként fölfogni ezt,csak később.

A Pozitív

Mégis összejövök vele,és meghal az addigi életformám és egy új élet kezdődik.Ez lenne ebben az olvasatban a halál.Egy létállapot halála.A szerencse így egyértelmű lenne.

Egy másik vetésben kijött az ígéretes terv és az újrakezdés,meg persze új kedves ismerősöm,a féltékenység.

Idén szeptemberben jártam udvari jósnőmnél(nyugalom,előtte 2016 januárjában voltam nála). Szerinte a közeljövőben(1,1,5 esetleg 2 év)sok "randim"lesz,és ezek valamelyikéből kibontakozik egy új párkapcsolat.Hát,a múltkori klubtalis beszélgetést és mozizást fölfoghatjuk "randi"-nak.De ez így valljuk be,meglehetősen sejtelmes.De a legbizarrabb az volt,hogy gyerekszülést látott a közeljövőmben.Tehát akivel a legközelebb összejönnék,már az lenne a gyermekem apja.De tegyük hozzá,hogy a jósnő csak az én vágyaimat érzékelte.És gyerekszülést simán lehet jósolni egy lassan 30 éves,gyermektelen nőnek.

Minden esetre a vitát,veszekedést szeretném elkerülni.És ha azt látnám,hogy Péklegény és Kőzátony barátnőket hoznak magukkal,akkor szerintem a legjobb lenne sarkon fordulni.Kőzátony biztos ott lesz,és az is biztos,hogy nem lesz egyedül,de kételkedek abban,hogy Péklegény ott lesz-e.A májusi megmozduláson se volt ott(akkor én se voltam).

Remélem,megoldódik az ügy.