Karmikus Péklegény

Elmentem jósnőhöz.Ez most egy teljesen új nő volt.Az előzőnek kitelt a becsülete.Legutoljára akkora blődliségeket jósolt,hogy csak na.Az életkoromból,életszituációmból,meg az Arckönyvből hozta össze a jóslatot.Na ne.Gyerekszületést jósolt nővéremmel kapcsolatban.Amikor ezt meghallottam,a döbbenettől azonnal kicsúszott a számon:de hát az én testvérem már 40 éves,van egy 8 éves fia,nincs stabil párkapcsolata és nem is akar több gyereket.Maximum akkor születhetne még gyereke,ha egy alkalmi viszonyból becsúszna.Amikor ezt kimondtam,hirtelen stratégiát váltott,és akkor már nekem fog gyerekem születni 2-3 éven belül.Igaz,lehet hogy lassan belekerülök a "szülőképes" korba,de nekem sincs állandó párkapcsolatom.A végén visszakozott,és azt mondta,hogy biztos,hogy lesz még több unokája a szüleimnek.Ühüm.Mert van még rá bő 10 évem.

Ezt az idősebb nőt a 13.kerületben találtam.Rejtőzködő életet élhetett,mert régebben sose jött szembe a neve.Bár azt írják,hogy a jó jós rejtőzködő,mint az igazi szegénység,azt vagy véletlenül találod meg,vagy mások ajánlják.

Mikor beléptem,rögtön megmondta,hogy sok csalódásom volt a fiúkkal kapcsolatban.Pedig még meg se szólaltam.Ezt sehonnan se tudhatta,hacsak nem rendszeres olvasója ennek a blognak.

Sajnos kevés időnk volt.Jóformán csak az Eszméletlenül Szép Péklegényre tudtam rákérdezni,futólag érintve az elkövetkező egy évemet és egy bizonyos,munkával,pénzkereséssel kapcsolatos tervemet.Egyébként azt mondta,hogy manapság annyira fölgyorsult a világ,az információ-és emberáramlás,hogy biztosan maximum csak 1 évre előre lehet jósoltatni.

Elkövetkező egy évem langyos pisi lesz,egészséges maradok,lesz munkám,marad az erős családi háttér,beteg hozzátartozóm életben marad,bevételre is szert teszek.

Péklegényre semmi jót se tudott mondani.Tudja,hogy szerelmes vagyok belé(persze,mert elolvasta a levelemet),de én "nem vagyok az ő szívében". Jelenleg kicsit zárkózott az új párkapcsolatot illetően,de az beigazolódott a házi jóslataimból,hogy tényleg van egy harmadik személy a háttérben.Tetszik neki egy nő,aki jelenleg még egy másik férfi párja.Gondolom ezért nem lép felé.Az,hogy ez a nő a volt barátnője,vagy egy tökéletesen új nő,az nem derült ki.Egy valamire sajnos nem emlékszek,hogy valami történni fog április végén vele párkapcsolat téren.Lehet addigra fölbomlik az ismeretlen nő kapcsolata,és rögtön egymás karjaiban kötnek ki.De erre csak homályosan emlékszek,valószínűleg nem is akartam ezt meghallani.Péklegény elégedetlen a jelenlegi anyagi-és élethelyzetével,változtatni akar(erről mesélt is novemberben),úgy érzi,hogy többre hivatott,ki akar teljesedni a "művészetekben"(ezt is említette,hogy az egyetemen tanultakkal akar foglalkozni,mert neki az az igazi). A munkahelyén rossz a hangulat,folyamatosan fúrják egymást(erről is szólt). Hogy miért nem jöttem be neki,arra az volt a válasz,hogy ő egy amolyan "macsó"lányt akar,akivel a közös út nagyot dob az ő életén.Ez tipikus napjainkbéli párválasztási probléma,mindenki olyan párra vágyik,aki extra,sokkal extrább,mint ő,aki extrábbá,érdekesebbé teszi az ő életét.Csak kár,hogy ilyen extra ember kevés van.Továbbá fölmerült a külföldre távozás gondolata is.És említette,hogy van egy "vonal" ami mentén találkozni tudunk.

De a legérdekesebbek mégse ezek voltak,hanem az,hogy most kapaszkodjon meg mindenki,hogy karmikus a kettőnk kapcsolata.De ne tessék holmi rózsaszín dologra gondolni.A karmikus kapcsolaton szinte az összes ember a karmikus szerelmet érti,de az ilyen kapcsolat lehet teljesen más is.A mi esetünkben ez legfeljebb féloldali karmikus szerelem.És hogy miért nem tudunk egymással dűlőre jutni?Miért tart tőlem annyira,hogy még Arckönyv-ismerősnek se kellettem neki?Holott semmi rosszat nem követtem el ellene?Erre is a karmikus cucc ad választ.Ugyanis a jósnő szerint van egy blokk,egy gát a kapcsolatunkban,amit még az előző életünkből/életeinkből hurcolunk magunkkal,és ami megakadályozza,hogy rendezzük sorainkat.Ő is tudja,vagy legalábbis sejti a tudatalattija legmélyén,hogy van vele neki velem valami elintéznivalója,de fogalma sincs,hogy micsoda.Emiatt a tőle telhető legjobb megoldásként "lebegteti" a kapcsolatunkat.Ezt mondta a nő:lebegteti.Ez tökéletesen illik kettőnkre.Távol tart magától,de elutasítani csak külön kérésemre utasított el.Menekülni akar,de ha személyesen vagyunk együtt,akkor képtelen elküldeni.Maga mellett is tart,meg nem is.Sajnos emiatt a blokk miatt nem vakvágányon vagyunk,még az elengedés se tud így megtörténni.

Egyetlen "pozitív" dolgot mondott csak Péklegénnyel kapcsolatban.Rámutatott egy Mágus kártyára,és mondta,hogy lesz még dolgunk egymással.De tegyük hozzá,nem biztos,hogy ebben az életben.Ha most képtelenek vagyunk rendezni ezt a problémát,akkor majd szépen átvisszük a következő életünkbe.

Az előző életek és a karmikus kapcsolat úgy a 2000-es évek 2.felétől izgatja a fantáziámat,mikor is volt egy visszatérő álmom arról,hogy középkori szerzetes vagyok.Igazi középkori horror sztori volt,homoszexuális és pedofil is voltam egyszerre,én magam is egy  ugyanilyen idősebb szerzetestől szereztem első szexuális élményemet.De nem ez volt az igazi horror,hanem az érzelmi életem.Volt egy fiatal fiú,akibe beleszerettem,én olyan 30 körül voltam,ő 15-16 lehetett,vagy kicsivel fiatalabb.A történetet mániákus féltékenység,a szeretett személy elvesztésétől való beteges rettegés,halál,a szeretett személy végleges elvesztése majd súlyos önvád és bűntudat,legvégén pedig megtébolyodás és öngyilkosság fűszerezte.Sokáig,mióta ezt álmodtam,azóta mindig,az összes fiúban ezt a szerelmemet kerestem.És ha most a Péklegény az,akkor őszintén megértem,hogy miért választja inkább a kapcsolat lebegtetését.Hiszen ha nem is tudatosult benne,de a legbelül valahol érzi.De ez egy külön posztot érdemelne.És,nem akar magam fényezni,de akár drámának is elmenne filmben vagy színházban.

A munkakérdésemre a válasza elutasító volt.Lenne tehetségem a fotózáshoz,de nem ajánlja.Mikor elbúcsúztunk egymástól,látta,hogy mennyire szomorú vagyok,és vigasztalásul mondta,hogy azért vegyek egy jobb gépet,és gyakoroljak.A fotózástól bizonyára azért is féltett,mert ez egy kemény,nehéz szakma,nagy konkurenciaharccal és engem nem látott elég fölkészültnek.

Négy vagy öt kártyán is megnézte a dolgokat,az egyiken az jött ki,hogy bizalomra és bátorságra van szükségem.

Még a legelején megkérdezte,hogy hiszek-e a reinkarnációban.Már akkor láthatta?

Úgy jártam,mint az egyszeri ember az orvosnál.Rutinellenőrzésre vagy egy kis baj kivizsgálására mentem,és egy nagyobb bajjal távoztam.A nő ezt nem azért említette,mert hogy neki ez a mellékbiznisze.Még ezzel foglalkozó megbízható szakembert se tudott ajánlani.

Kérdezte,hogy ki volt az a jósnő,akiben csalódtam.Először nem akartam nevet mondani,nehogy a jó ismerőse legyen,és mivel még a jóslás előtt álltunk,így féltem,hogy ez negatívan hatna az együttműködésünkre.De nem.Sőt tőle tudtam meg,hogy exjósnőmben már számos ember csalódott,egy,ehhez az új jósnőhoz most járó személyből meg több tízezer forintot húzott ki.

Az otthonában fogadott,egy '60-as évekbeli társasházban.Kicsi,sötét lakás,mondjuk borús idő volt.Egy kamraszerű,de csinosan berendezett szobácskában fogadott,ezen kívül csak egy nagyon sötét előszobát láttam és minden régimódi üveges ajtó be volt fóliázva.Egy öreg yorkshire terrierrel él,de egy telefonhívásból kiderült,hogy valaki mással is él együtt.