Fogalmam sincs mi van a Péklegénnyel

Január 7-e óta elveszítettem az Elképesztően Szép Péklegénnyel a kapcsolatot.Addig,egészen december közepe óta minden nap váltottunk egymással üzenetet sőt karácsony első napjának estéjén még élő chat is volt(biztos borzalmasan unatkozott). Aztán 7-e előtt csak láttamozta az üzenetemet.Fél nap zokogtam,ki tudja miért.Majd erre pontosan 1 napra mégis válaszolt,ez lett végül az utolsó üzenete.

Az volt róla az utolsó infóm,hogy a lakótársával február elejétől fölújítják azt a 3 szobás panellakást,amiben élnek.Festés,tapétázás,padlólapozás.Egyebet nem tudtam meg erről.Nincs idő-írta.Mondjuk akkor úgy nézett ki,hogy nekem se lesz,de ez később módosult.

Igaz,azóta csak egyszer láttam aktívnak Arckönyvön.

Ma írtam neki,de csak láttamozott,igaz,viszonylag gyorsan.

Ez legalább egy kis életjel róla,mert már azt vízionalizáltam,hogy leesett a létráról és a nyakát törte vagy mivel olyan pici belefulladt a festékes vödörbe és már el is temették és erről én csak majd hónapok múlva fogok tudomást szerezni Kőzátonytól valamelyik SW találkozón.

Jó,tény,hogy egy ilyen fölújítás sokáig eltarthat.Ám a férfiak gyakran hazudnak ilyesmit azért,hogy levakarják magukról a nőt."Edzőtáborban leszek.","Nyaralni megyek.","A következő félévet külföldi egyetemen töltöm.","Szerelem az autómat.","Sokat kell dolgoznom.","Rengeteget kell tanulnom a vizsgákra."=ne keress.Aha,azt még el is hiszed,hogy képtelen akár egy betűt is írni neked miközben az összes itt maradt haverjával úgy chatel a külföldi egyetemről hogy lángot vet az okostelefon kijelzője.Csak éppen rád nincs ideje.Érdekes.