Életem legbonyolultabb kapcsolata

Túl sokat gondolkozok a Tündérkéhez fűződő "kapcsolaton".

Én anno csak egy egyszerű csodálóként mentem oda és nem számítottam semmi különösre.Aztán találkoztunk és valami szikra kipattant.

A második találkozáskor már igazán lehetett érezni,hogy itt valami gyanús.

Aztán vagy 11 hétig nem találkoztunk,és újra olyan furcsán viselkedett,sőt,még egy kicsit talán furcsábban is.

De továbbra sem borult ki a bili.Lehet,hogy sose fog a kevéske és rövidke találkozások miatt,de ha egyszer mégis kiborul,akkor biztos nagyot fog szólni.

Ha lát engem vagy ha beszélgetünk,akkor...

-le se tudja rólam venni  a szemét,ha teheti addig néz utánam,míg el nem tűnök

-tágra nyílt szemekkel néz

-legutoljára a színpadról is felém tekingetett

-zavarban van(de már kezdi kicsit összeszedni magát)

-igyekszik domináns hímnek mutatni magát(a lányos zavarból inkább ebbe megy át,ahogy nő az önbizalma)

-úgy érzem,szeret velem beszélgetni

-mikor utoljára elválasztottak minket egymástól,úgy nézett utánam,mint egy kisfiú,akinek elvették a kedvenc játékát

Hogyan értelmezhetőek ezek a jelek?

Szerelmes?Mikor utoljára idén júniusban jósnőnél jártam,az azt mondta,hogy igen,kezd valami szerelemfélét érezni irántam meg hogy boldog,hogy vagyok neki meg hogy egy ilyen szép lány szereti őt.De persze a jósnők szavait fönntartásokkal kell kezelni.Mondta,hogy lesz valami közös az életünkben,meg hogy jelenlegi párkapcsolatában már kissé boldogtalan,de ezeket a dolgokat mind-mind fönntartással kell kezelni.Bár tény,és láttam,hogy már nem lángol köztük oly hevesen a szerelem,mint 6-7 éve,sőt,meglehetősen kihűlt az a viszony.Jó,most legutoljára a lány jól a nyakába vetette magát,de ez inkább tűnt cirkusznak.

Péklegény is játszotta nekem anno a domináns hímet,főleg a legvégefelé(tényleg,pont ma van a névnapja),de mint kiderült,semmi komoly nem volt mögötte,csak legyezgette a hiúságát,hogy tetszik nekem.Lehet Tündérkénél is ez a helyzet.Csak legyezgeti a férfiúi hiúságát,semmi több.A zavarodottsága abból is jöhet,hogy új neki még ez a szituáció,eddig még nem igazán lepték el a rajongó lányok.Meg tény,hogy tényleg szép vagyok.Egy csúnyább lányra talán másképp reagált volna.

Szóval eldöntendő kérdés,hogy a velem szembeni viselkedése ösztönös-e vagy tudatos?Ha ösztönös,akkor nem nekem szól,hanem a szituáció hozza magával.Fiatal,egészséges férfi meglát egy számára vonzó fiatal nőt,és a teste beindul rá.Ha tudatos?Hmmm...

Péklegény mellett egyszer és mindenkorra megtanultam,hogy az a férfi,amelyik ugyan jól elbeszélget veled ha "spontán" találkoztok egymással,de amúgy sose keres magától,na annak a férfinak te semmit se jelentesz.Ha nem keres,akkor nem is érdekled.

Ha ő igazán szerelmes lenne belém,és nem tudna nélkülem élni,akkor már réges-régen megkereshetett volna engem.Az Arckönyvön kb. 2 perc lenne neki megtalálnia engem,még úgy is,hogy csak az utónevemet tudja.És a nyáron biztos rengeteg szabadideje akadt,2 szabad perce biztosan volt.

A családjának nőtagjai és a barátnője köreiben olyan szeretetnek örvendek,mint a 3 hetes döglött borz.Én lettem a gonosz csábító,aki megrontja áldozata jó erkölcsét.Pedig én minden vagyok,csak ez nem.Egy igazi gonosz csábító nem úgy viselkedik,mint én.Akkor már rég elhódítottam volna őt...Biztos téma vagyok a köreikben.Lehet,hogy megfigyelés alatt is állok,mert legutóbb a barátnő már tudhatta,hogy ott vagyok,máskülönben miért tudott előcsörtetni és rám nézni oly kedves arccal?Ajaj,pedig ezek a nőcik még nem is tudják,hogy milyen az,amikor tényleg történik valami...De a bátyja legalább nem utál.Az apját hagyjuk ki ebből mert neki valószínűleg az anya mellett nincs túl sok szava.A bátyra visszatérve,legalábbis nem véltek undort vagy utálatot fölfedezni az arcán,mikor elment előttem és rám nézett.De ha mégis lesz ebből valami,ő lesz a ludas,aki mindezt útnak indította,hiszen ő volt az első személyes találka megszervezője.Olvastam róluk,hogy ők mindig egy frakciót alkotnak és mindenben támogatják egymást(még azt is közösen beszélték meg,hogy a dedikáláskor mit és hogyan írjanak a könyvembe). A báty biztos tud rólam és biztos beszélgettek is rólam,hiszen szinte olyanok,mint valami ikrek.

Anya már megint félt és azt hajtogatja hogy inkább ne menjek oda többé,ilyen lazább,kötetlenebb rendezvényre biztos ne.Mert mi van,ha a barátnő ki akar tiltani onnan.Hmmm...Micsoda színésznő lenne az ilyen,aki kitiltja a nála szebbnek ítélt nőket a színházból?Kikérem magamnak ráadásul én fizető néző vagyok,aki pénzt visz az intézménybe.És ha nem csinálok semmi rendbontást,akkor elvileg nem rakhat ki.Persze,történhetnek aljas dolgok.

Ő most azt választotta,hogy foggal-körömmel kapaszkodik belé.De ez sajnos rossz taktika,tapasztalatból mondom,mert én is voltam ilyen tinédzser koromban.Ez csak egyre messzebbre és messzebbre taszítja a férfit,nem pedig bevonzza és megtartja.Fogalmam sincs,hogy a nők ezt a módszert miért tartják még mindig hatásosnak.Persze,ha érzelmi zsarolással is társul,akkor gyöngébb lelkű férfiakra tud ideig-óráig hatni.

Tündérke helyzetét nehezíti a túlságosan is hívő környezet(1 életben csak 1 nőt ismerhetsz,punktum) meg a kissé akaratos anyuka,aki persze csak jót akar a fiának hogy az erkölcsileg ne botoljon meg.

Azt is látom hogy az anya és a lánytestvér milyen nagy imádattal csüng a barátnőn.Lehet ők már jobban is szeretik?

Pozitív fejleményként tudom be,hogy a barátnő elkezdett megmártózni a sorozatok világában.Ez az,csak így tovább a lenini úton.A nagy,kereskedelmi tévécsatornánál vagy annak vonzáskörzetében hátha akad egy dúsgazdag,sikeres férfi,egy üzletember,vállalkozó,producer vagy politikus,aki elszeretné és megismertetné a luxusfeleségek világával.Adna alá egy luxusautót,beköltöztetné egy luxusvillába,elvinné egy luxusnyaralásra és rögtön el is felejtené Tündérkét.Ő lehetne az új Köllő Babett.

Pont a múlt héten szerepelt a rádióban egy idős színész,hogy bizony,a fiatal színészek számára nagyon vonzó a celeblét,mert celebként országos ismertséget szereznek és milliókat keresnek és celebként az is elég,ha szépeket nyilatkozik a Föld megmentéséről,játszik a kiskutyájával a Margitszigeten a Fikusz műsorában vagy kiposztolja az ebédjét.Egy veretes Othelló előadás a színházban nem olyan nagy karrier,mint tetovált,részeg bunkónak lenni egy realityben vagy milliós fizetésért vezetni egy show-műsort.Természetesen komoly színészként is van megbecsülés,meg lehet nemzet színészének lenni 80 fölött kiemelt nyugdíjjal,csak az...hát...

A barátnő még messze van attól,hogy celeb legyen,de állítólag,ha jól emlékszem,Liptai Klaudia is így kezdte.Egy kisebb szerep egy kereskedelmi csatorna sorozatában...

De ha őt elvinné egy gazdag pasi,akkor végül is mindenki jól járna,nem?Mindenki megkapná a magáét.

Van egy őrült ötletem,amit 10-ből 10 ember nem támogatna,hogy tegyem meg.Valahogy megpróbálnám rávenni őt,hogy nyilatkozzon a hozzám fűződő érzéseiről.Mit érez,ha meglát engem?Erről igazán csak ő tud beszélni.Arról szó sem lehet,hogy én konkrétan beszéljek az érzéseimről,mert én ahányszor kimondtam a "szeretlek" szót,mindig nagy baj lett belőle.Erre most,ebben a hónapban tudok sort keríteni.Ha most nem,akkor várhatok megint fél évet,1 évet...azt meg nem akarom.

Az előző jósnő 2016.januárjában jósolt nekem valamit párkapcsolati téren.Ezidáig nem foglalkoztam vele,el is felejtettem volna,ha nem írom le.Tény,hogy eddig senkire se illett ez a jóslat.Egy bonyolult kapcsolat szerepelt benne,egy férfi,akit majd nagy erőkkel fogok támogatni,inspiráljuk egymást,ő nagy kritikusom lesz,hosszú,tartós párkapcsolat lehet belőle,és jön magától.Ebből 1-2 dolog már meg is valósult,és a bonyolult is igaz ránk.Lehet,hogy erre vonatkozik?Legalábbis rá illik a legjobban.