Mit kérsz karácsonyra?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Az egy dolog,hogy mit kérsz,vagy mit szeretnél,és az meg egy megint másik,hogy mit kapsz,meg hogy mi van.Én (és még sok  más lány az országban) legszívesebben Olivért szeretném megkapni karácsonyra.Jó,lenne,ha Olivért lehetne egy nagy masnival átkötve találni a karácsonyfa alatt.De hát Olivér csak egy van,sajnos.És még sajnos a képen látható Mikulások se léteznek,akik igazi Olivért hoznak a puttonyukba ajándékként.De jó is volna.Tehát legszívesebben Olivért kérném Karácsonyra.Egyesek ezt a problémát úgy oldanák meg,hogy klónoztatnák Olivért,így mindenkinek lehetne egy-egy otthon,és akkor nem lenne veszekedés,és kitörne a világbéke.De tudni való,hogy a klónok egy kicsit betegebbek szoktak lenni normál társaiknál,és hamarabb is halnak.Inkább Olivérmásoló -gépet kellene kitalálni.Olivért beállítanánk egy dobozba,megnyomnánk egy pár gombot,és a doboz túloldalán annyi Olivér jönne ki,amennyit csak akarunk.

Én egyébként azóta,mióta nem kérhetek Legót az ünnepekre,azóta nem tudok mit kérni.Gondolkozom rajta,hogy megint Legót kérjek.Nincs semmi ötletem.A nővérem szólt,hogy csak kicit és ócót kérhetek tőle.Olivér kici,és ócó is lesz,ha a nővérem elrabolná számomra.Csak az a fránya benzinköltség ne lenne.De úgy is megúszná 20 ezer forint alatt.

Nem tudom,Olivér mit kér Karácsonyra.Biztos nem engem.Tényleg,a fiúk mit szoktak Karácsonyra kapni?Biztos a legújabb számítógépes játékot kéri,vagy egy új gitárt,vagy egy új fekete takarót.Vagy anyukája vesz neki meleg,pihe-puha zoknikát meg alsógatyát.Nekem halvány lila gőzöm sincs,hogy mit adnék Neki.Ha ezt a másfél évet nem külön,hanem együtt töltöttük volna,akkor már rég tudnám az igényeit,ízlését,és azt,hogy mi hiányzik Neki éppen.

A jövő hónapban egy jelentős eseményre is sor kerül.Olivérrel december 9-én leszek 1 éve és 6 hónapja együtt.Mármint ennyi ideje leszek Olivérbe szerelmes.

A karácsonyi nagybevásárlásra visszatérve,szombatonként Szombathelyen ingyenes a parkolás a belvárosban,így próbálják ugyanis a belvárosi kis üzletekbe becsalogatni az embereket,akik sokszor inkább a városszéli nagy doboz áruházakat választják,ahol még a parkolás is ingyenes.Szombathelyen asszem van Tesco,Praktiker meg Metro is,ha jól tudom,meg ha azt is jól tudom,hogy Metro áruháházat még láttam is,amikor egyszer elzarándokoltam Szombathelyre.