Kapcsolataim

A nagyon közeli közelmúltban úgy tűnik,elhagyott az eddigi legkitartóbb online levelezőpartnerem.2019 augusztusától tartottuk a kapcsolatot egészen 2021 karácsony másnapjáig.Erre lehetne mondani hogy szép kor egy olyan,teljesen online kapcsolat esetében amiben sose történt személyes találkozás.Kicsit több mint 2 év,bár én úgy éreztem,mintha már 4-5 éve ismernénk egymást.Meg is döbbentem,hogy csak ennyi volt.

Őt egyébként itt ismertem meg,egyszer írt egy kommentet egy bejegyzésem alá hogyha nem zavar az engem,hogy ő teljesen ismeretlenül rám írt,akkor levelezhetnénk egymással mert jópár hasonlóságot talált kettőnk között.

Ő is kb.annyi idős nő volt mint én,plusz-mínusz 1-2 év.Ő is szingli volt,de nem élvezte ezt az állapotot.Neki is meghalt az apja,igaz,2 évvel korábban.Ő is az anyjával élt,igaz,ő nem Budapesten hanem egy észak-magyarországi városban.Néprajzot tanult az egyetemen először,majd az informatikatanári pályára állt rá,mivel az anyja mondta neki hogy tanárra mindig is szükség lesz.Jelenleg még mindig tanul.

Sok mindent megosztottunk egymásról egymásnak,sokszor olyan dolgokat is megírtam neki amit senkinek se mertem elmondani,megírni,többek között az elmúlt bő 1 évben végbenment jós-és médiumi fejlődésemet is,mert egy picit érdekelte az ezotéria.Viszont végig fenntartásokkal kezeltem a templomba,misékre járós katolikus múltja miatt.A 20-as évei közepén kezdett komolyabban az egyház felé fordulni,fölvett szentségeket,stb,csak aztán gyorsan elmaradt a templomból és az egyéb programokról a sok boldog,fiatal pár és kisgyerekes család miatt.Úgy érezte,mintha csak miattuk lenne az egész és a maga fajta egyedülálló nőnek nincs ott semmi keresnivalója,csak megtűrt,de nem szívesen látott személy.

Ő is hektikusan,de azért kitartóbban kereste az élete párját,mint én.Tavaly év végén majdnem révbe ért egy kisújszállási származású,de már Budapesten élő pasi mellett.Nagyon boldog volt meg rózsaszín színű volt az egész,bár levelezőpartnerem valamiért mintha kicsit tartotta volna tőle a távolságot.Aztán a pasi rövid időn belül követelőzni kezdett,hogy azonnal költözzön föl hozzá Pestre.Mint kiderült,az új bérelt lakás közös bérléséhez kellett volna gyorsan összeköltözni.Erre akkor figyelmeztettem őt,hogy a férfi bizonyára csak bérlőtársat keres(aki mellesleg szexrabszolga is meg házi cseléd is).Azthiszem ezzel is együtt karácsonyozott.De a végső döfést az adta meg,hogy a pasi gamer volt,abból is a legfüggőbb fajtából.Nagyon akarta ezt a kapcsolatot,de végül kiadta az útját.

Tavaly októberben aztán átrakattata velem a levelezésünket a Gmail chatre.Először nem is tudtam,hogy mi fán terem ez,de aztán láttam,hogy két pasi is ott kommunikált velem régen.Ekkor még semmit se gyanítottam,mert már máskor is volt ilyen.Először emailben leveleztünk,majd az Arckönyv-messengeren,majd kijelentette,hogy ő onnan,ha elvégzi az egyetemet,le fogja magát törölni,rakjuk át inkább Gmail chatre.Jól van,volt már ilyen és tudtam,hogy zaklatott a viszonya a közösségi médiához.1-2 napja jártam a profilján,még megvan,de olyan fehér és üres az egész hogy majd elvakultam tőle.Profilkép eleve nincs,az ismerősei nem láthatók,semmi sincs,egyedül csak az iskoláit adta meg de lehet azokból se mindet.Amúgy csak egyszer láttam róla fényképet,mikor egyszer pár hónapig volt profilképe az Arckönyvön.Sovány arcú,szögletes állú,vállig érő hullámos festett vörös hajú,átlagos külselyű nő volt.Egyszer megmutatta,hogy milyen fényképpel keres társat társkereső oldalon,ugyanez az arckép volt,csak fekete-fehérben,és jóformán csak az álla,a nyaka,a hajából meg még talán a szájából látszódott valamennyi.Hát,hogyha pasi keres ilyen képpel valakit magának,én egyszerűen tovább lépek az ilyenen,önmagukról kivehető képet föltölteni nem akarókkal egyszerűen nem foglalkozok.

Szóval Gmail chaten folytattuk tovább október 17-től.Aznap volt egy jó hosszú chatelésünk,de utána majd12 hónapra eltűnt,csak kérszer írt 2 kurta üzenetet,és az intenzív tanulásra hivatkozott(amúgy állandóan és nagyon sokat tanult,olyan lehetett,min Hermione).Aztán egyszer közölte,hogy már hetek óta van egy párja,aki bizony időnként még az oly fontos tanulástól is elvette az idejét.Bár ígérte a bővebb tájékoztatást,a varázslatos férfiról csak annyit tudhattam meg,hogy Zoltánnak hívják,37 éves,meg egy elejtett félmondatból azt,hogy budapesti,"lejött hozzánk",így fogalmazott róla.Márpedig lejönni a pestiek szoktak vidékre.Zoltánról a legfontosabb tudnivaló az volt,hogy van neki egy mexikói exe,aki egy "ribanc",legalábbis úgy néz ki és hál'Istennek csak 3,5 év jutott nekik közösen.Az ex uralta állítólag Zoltán egész Arckönyvét,és Zoltán még gratulálni is mert a nő eljegyzéséhez,aki már állítólag azóta már férjes asszony,viszont így érthetetlen,hogy mégis miért utazott el Zoltánhoz Magyarországra Mexikóból.Ki tudja?A Mexikói Ex miatt Levelezőtársam kissé megingott,de végül kitartott Zoltán mellett.

Ezt közölte velem karácsony másnapjának estéjén,én másnap válaszoltam neki,azóta semmi.

Jó,az valahol normális,hogy nem nekem kell az élete társának lennie meg amikor pasi van,akkor kevés a szabadidő és lassan,de biztosan elhalnak az egyéb emberi kapcsolatok.Ha például nekem lett is volna baráti köröm,az mostanra már szét lenne esve a házasságkötések meg a gyerekszülések miatt.Kevés idő,sok férj,sok gyerek.

Azt így utólag észrevettem,hogy az emailezés közben legalább 3,de nagyon egyforma email címről tartotta velem a kapcsolatot a Gmail chatet meg nem használja,sose aktív rajta.Magyarán mondva berakott engem egy olyan szobába,ami felé sose jár,sose nyitja ki az ajtaját.Zoltánnal vajon hogy kommunikál?Régimódi módon csak telefonon és sms-ben?Emailben?Akkor látná,hogy írtam neki,mert ott van oldalt a chatbox.Azért az emailt illene megtartania,hacsak nem akar vadasszonynak elmenni az erdő közepébe,hamár az Arckönyvet és társait nem kedveli.

Szerintem már sose fogom tudni vele fölvenni a kapcsolatot.A telefonszáma,bárhány legyen is neki,sose volt meg.3 email címről levelezett velem.Melyikre lenne érdemes írnom?Melyiket használná még vajon?Az Arckönyvön már nem lesz fönt.

Nővéremnek egy Zsuzsa nevű,volt egyetemi évfolyamtársa tűnt el így,bár ott a kapcsolat megszakításának az oka az volt,hogy testvérem akkori új pasija,aki most exférje neki nem diplomás.Kb.10 éve tartottak egy évfolyamtalálkozót,akkor nővéremet keresték meg vele kapcsolatban mert a Zsuzsa sincs fönt sehol se,ahogyan majd az én Levelezőtársam se lesz.A telefonszámát,email címét meg senki se tudta.Nővéremnek akkor még megvolt a Zsuzsa telefonszáma,akkor beszélt vele utoljára.

Kettőnk között a legfőbb és a legerősebb összetartó kapocs a szingliségünk volt,és ez az ő részéről megszűnt,így értelmét vesztette a velem való kapcsolattartás is.

Nagy búcsúzkodás nem volt,meg nagy ígérgetések a továbbiakra,egyszerűen csak ghostlingolt az életemből,de legalább nem a mondat közepén,mint egyesek.Gondolkoztam azon,hogy még esetleg névnapkor,születésnapkor meg karácsonykor fölköszöntgetem és érdeklődgetek a hogyléte felől,de hát ő eddig se köszöntgetett föl engem sose,mindig csak én,és vajh melyik címre írhatnék neki?

Van egy másik társalkodóném is,vele még él a kapcsolatom,vele a második munkahelyemen ismerkedtem meg,és ugyan évekig nem tartottuk személyesen egymással a kapcsolatot,de az utóbbi kb. 2 évben elkezdett velem találkozgatni igaz,csak nyaranta,meg május-szeptemberben,mert anya félt a koronavírustól,vagyis pontosabban inkább magát félti,nem engem.

Már nem is tudom mióta,de nem keresem a társaságát,inkább folyton ő ír.Elég furi.Amikor másodjára jártam a II.Jósnőnél az döbbenten kérdezte hogy hogyan is lehetünk mi együtt?Hát,ez jó kérdés...Teljesen más személyiség,mint én,bár van pár közös pont a saját és családjaink múltjában.Ő is szingli,de ő tudatosan szingli és gyermektelen mondván hogy ő a negatív,ismétlődő családi mintákat nem fogja tovább adni.Imád elmélyülni a pszichológiában.Szeret főzni,én meg nem.Sok minden érdekli,de nekem úgy tűnik hogy semmiben sem mélyed el igazán.Rengeteg ismerőse van,de az ismerőseihez való viszonyulásához nem értek mert engem mindig távol tartott tőlük.Imád táncolni és szórakozni meg utána délig aludni.Megteheti,mert munkanélküli.

Nem tudom,miért távolodok tőle,de voltak beszólásai amik rosszul estek nekem meg kissé csípős a stílusa.Persze ha ír,akkor válaszolok neki.Azt nem szeretem benne,hogy gyakran beszél magas lóról,kioktatva,miközben szerintem semmi oka rá,mert nem egy tökély az élete.Neki lehet az,de kívülről nézve nem az.Így a kioktatás kicsit sántít.

A kapcsolatunk még nem süllyedt le a jeles napokkori köszöntésekre,viszont ha elveszíteném őt akkor ő lenne az utolsó,külvilágba vezető emberi kapcsolatom a jelenlegi állás szerint.

Ha lenne egy pasim,akkor valószínűleg nem a pasi miatt maradnék el tőle...