Karácsonyom

Elég punnyadt volt.Kaptam mindenféle szajrét,a rám szánt pénzösszeg meg is haladta keretét,amit rám szabtak.Anya megcselekedte a világ legnagyobb csodáját,megvette a Gregorian karácsonyi cdjét.Pedig ő egy cd és egy dvd között nem is tudja,mi a külömbség,de lehet,hogy csak tetteti magát.Kaptam továbbá egy új kulcstartó szütyőt,mert a régi cipzárja elromlott(megjegyzem,azóta már magától megjavult a régi szütyőm)és természetesen a ruha sem hiányozhatott az ajándékok közül.A szenteste majdnem tragédiába torkollott,ugyanis anya a megasztár karácsonyi cd üzembehelyezésével akarta kiprovokálni a megfelelő hangulatot.A baj az,hogy énekel rajta Pusi is,akit mostanság anya igencsak pártfogásába vett.Ki is lett provokálva a hangulat,és ennek hatására ki is lett kapcsolva a cd.Egyébként se szeretek karácsonyi cdket hallgatni.Ilyenkor kétféle dologban nem tűröm a giccset:filmben és zenében.A többiben jöhet.Utóiratként közlöm,hogy kaptam még egy pár kék színű,fehér műszőrmés házimamuszt is,mert a régi táncoló szöszmösz papucsom tropára ment a négy és otthoni táncikálásban.Ajándékbontás után mindenki ment vissza  a saját szobájába.Anya közben nagy nehézségek árán elkezdte sütni a bejglit.

Én meg közben szórakozni próbáltam,és bekapcsoltam a tv-t.Bár ne tettem volna.Először a Shrekből az angyalt néztem,ez még tűrhető alkotás volt,abból is eredően,hogy rövid volt.A legjobb az volt benne,amikor a mézeskalácsbábu,Mézi elmesélte a legjobb karácsonyi élményét,amiből kiderült,hogy a Mikulás egy fertelmes kannibál,ugyanis leharapta szent karácsony éjszakáján Mézi csajának a fejét.Ugyanis angolszász területeken süteményt és tejet tesznek ki a Mikinek,,amit biztos egy alvajáró zugevő családtag fal fel.Meg a végén,amikor kiszaladtak a kunyhóból,örvendezni a Mikulásnak,Mézi visítva szaladt vissza"jaj,ne,a Mikulás!"felkiálltással.

Ez még tűrhető volt,de a legrosszabb még ezután következett:a KIs Vuk.

Sok rosszat hallottam erről a mesefilmről,amikről szerettem volna saját szememmel is tudomást szerezni.Szörnyű volt.Az alkotást csak azzal a bizonyos 3 betűs szócskával lehetne jellemezni.A film képminőségéről már írtam régebben,a figurák kidolgozottsága a tíz évvel ezelötti komputeres játékok színvonalát hozta.A filmben minden megtörtént,ami egy ilyen csöpögős sztoriban megszokott:a legvégső pillanatban a béna gyerek járni kezd,és a süket kutya meg hallani.Na,ennyit erről.

Karácsony első napján nővéremék meglátogattak minket és megkaptam a múlt hét szombaton közösen vett Ghymes cd-t.Karácsony másnapján pedig nagy fájdalmak közepette henteregtem az ágyon,miközben anyáék a nagyanyámat látogatták,hál a Jóistennek,mert hogy itt mindig mindenki itthon van.

Öreganyám egy csomó zoknit ajándékozott nekünk,végre!Biztos zoknigyárlátogatáson volt az öregasszony.Anyával azon kaptunk össze,hogy a sok lehetetlen színű zokni közül melyik kié legyen,mert nem mindegy,hogy a fosszínűt,vagy a hússzínűt kapod-e meg.Apám olyan csodazsebkendőt kapott,hogyha belefújja az orrát,a takony Kínáig repül.Egyszerűen áthatol a gézszerű anyagon,anélkül,hogy azon nyomot hagyna.