Életem eddigi meghatározó rajzfilmes élményei

Itt most nem rajzfilmeket és sorozatokat,hanem kis momentumokat fogok ismertetni.

1.Urahara vécézik

Ehhez nem kell különösebb kommentárt fűzni.Egyszerűen döbbenetesen sokkoló volt egy rajzolt karaktert vécézés közben látni.Na jó,ez anime,és az egy kicsit másabb tészta,mint az európai,amerikai rajzfilmek,ahol az ilyesmi általában tabu.Mármint a rajzfilmhősök ilyenforma vegetatív kalandjai.

2.Kacsasült,mint a pöjgé!

Ezt már nem tudom,mi volt,de az biztos,hogy a Kacsamesékből hagyományozódott ez a szállóige.Már a jelenetre se emlékszem,amiben ez a mondat elhangzott.Őszintén megmondva,nem tudom,mi az a "pöjgé".Akkoriban raccsoltam,mint az arisztokraták,onnan ez a pöjgé.Szüleimet is fölöttébb érdekelte,mi ez,de én állítólag sose válaszoltam meg,csak vihogtam,ha megkérdezték.

3.Percy ma kicsit furcsa...

Ez egészen friss élmény,mondhatni sokk.Amikor megláttam-hallottam,akkor azt se tudtam,sírjak-e vagy nevessek...Az unokaöcsémmel néztem a Jimjam mesecsatornát.Ment a Percy,a parkőr.Nem kisgyerekesek kedvéért leírom,hogy ez egy angol rajzfilm-sorozat,ami egy tradícionális angol parkban dolgozó tradícionális angol parkőrről szól.Olyan tradícionális brit mese,mint a Thomas a gőzmozdony.Percy életkorára nézve olyan 30-as éveiben járhat,de lehet koravén késő huszonéves is.A parkban él,egy angolszász értelemben vett bungalóban(ami nem azonos a magyar bungalóval).Természetesen agglegény,családot,barátnőt,feleséget,de még az anyját se látni soha.Öltözködése papás,konzervatív.Persze ettől még jó fej,ő amolyan csendes őrült.Mindössze a parkban élő állatokkal tart fönt kapcsolatot.De nem is ez a lényeg.Annak a kérdéses epizódnak a végén,amiben ez az eset megtörtént,Percy egy fárasztó munkanap után leült a foteljébe,hogy elköltse az 5 órai teáját.De...Percy hirtelen fölkap egy tradicionális angol sütit,a rádiója felé nyújtja,és megkérdezi a rádiótól:kérsz egy kekszet?

Ezen a ponton meghűlt az ereimben a vér...Én se vagyok teljesen normális,de azért nem beszélgetek tárgyakkal.Az még hagyján,hogy állatokkal beszélget,akinek van állata,az szokott.De hogy a rádióval.Bár vannak,akik visszaválaszolgatnak a tévének,de ez mindig a tévében szereplőnek szól,végül is egy konkrét emberi lénynek.De Percy a rádió készüléket kínálta meg...