Miért pont egy földönkívüli?

Agybaj-elemző írás következik.

Vagyis:mi ez az ordenáré földönkívüli-hisztéria nálam?

Persze, persze,a mellékelt kép mindent megmagyaráz.

Anno a vámpírok/vérfarkasok semennyire se hatottak meg.Nem értettem,mit eszik rajtuk a többi lány,pedig én is benne voltam az ezen misztikus lényekkel megcélzott korosztályban.Akkori barátom csodálkozott is,hiszen mindenki kedvenc/utált vámpírja tökéletesen megfelelt a tökéletes férfiról alkotott ideálképemnek:magas,vékony,halálsápadt,eléggé férfiatlan külsejű.De nem.Dzsékob meg...na hagyjuk.Vagy lehet,hogy az volt az egyetlen baj ezekkel a fiúkákkal,hogy túl népszerűek voltak,és ez taszítást váltott ki belőlem.

Pedig alaposabban átgondolva itt az Alkonyat-recept működik,csak persze űrlénnyel:

- adott egy misztikus férfi, akiről alig tudunk valamit

- ez a misztikus férfi,bár embernek látszik,mégsem az

- jelenléte,személye veszélyes valamilyen oknál fogva

- habár nem egy kimondott férfiszépség,mégis hihetetlen vonzást gyakorol a nőkre(igaz Balembe nem szeret bele Jupiter,mert nincs elég esze ahhoz,hogy helyesen tudjon választani,itt elsősorban azokat a nőket értem,akik a mai napig fantáziálgatnak erről a karakterről)

- kinézetükkel ellenben igen idősek

- szép, fiatal létük fönntartásához embereket kell kiszipolyozniuk(vagy állatokat)

- pénz,pénz,pénz(mindenki kedvenc vámpírcsaládja drága autókkal furikázik,szép házak villában lakik,stb.,Balem pedig az univerzum leggazdagabb és legbefolyásosabb férfija aki ráadásul agglegény,ez a Jupiter tényleg egy hülye...)

Most úgy tudom,a zombik a menők,de azzal nem vagyok tisztában,hogy ők mennyire számítanak szexiknek.De azt hiszem,hogy nem igazán fogok rájuk kattanni.

Szóval földönkívüli.

Azt már talán írtam,hogy bizonyára azért nem szökkent szárba a földönkívüliek szereplésével készült sci-fi romantika műfaja,mert az emberekből az űrlények még mindig rettegést és pánikot váltanak ki,és nem szerelmes érzéseket.Ráadásul szinte mindenki a félelmetes alienekre vagy a kis szürkékre asszociál ilyenkor,és ők ugye nem túl szexik.Senki fia/lánya nem akarna velük csókolózni,esetleg megszökni és kedvükért élienné változni,hogy aztán együtt éljenek fiatalon és boldogan örökké.

Pedig nem csak kis szürkékből áll a világ(űr).Állítólag vannak tényleg vonzó űrlények is,akik majdnem vagy teljesen úgy néznek ki,mint az emberek.

A filmben nem esik szó arról,hogy az Abrasax-testvérek micsodák.Alkotói figyelmetlenség?Időhiány miatt bemutatása kimaradt?

A hiszti oka alapvetően egyértelmű.Ott volt alapként a kiskortól kezdve tartó érdeklődés az űrlények iránt,plusz az egyik kedvenc színész,mint földönkívüli.

Nővérem meggyanúsított azzal,hogy én is csak azért vagyok oda ezért az amúgy pocsék filmért,mert Eddie szerepel benne.Tény,hogyha Benedict Chumberbath-ra vagy Tom Hiddleston-ra osztották volna ezt a szerepet,akkor nagy valószínűséggel csak egyszer nézős film lett volna belőle.De én legalább bevállalom, és nem takarózok azzal,hogy "jaj,milyen művészi ez a film","milyen értékes filozófiája van a sztorinak".

Ez a film lehet csak arra volt jó,hogy végre felém is törlesszenek valamit.Csak rosszul sült el.Az emberiség még nem elég érett arra,hogy szexi űrlényekről fantáziáljon.Inkább a vámpírok,vérfarkasok,fogtündérek,zombik,mindegy mi,csak ne űrlény legyen.Így én nem kaptam a nyakamba 3+2 részes mozifilm-sorozatot,88 db rózsaszín lányregényt,aminek minden oldalán leírják,hogy milyen jól néz ki Balem, a többi kereskedelmi célú kacatról nem is beszélve(füzet,képeslap,fogkefe,ágyneműhuzat,vécédeszka,molyirtó a kedvencem képével).