Eddie megmutatta a varázspálcáját!

Még csak alig forgattak le Liverpool-ban valamit a filmhez,máris itt vannak az első fotók Eddie-ről mint Newt Scamander-ről..Oh,már aggódtam,hogy erről is valami művészi fotókat fognak közölni mint a Dán lányról.

Ez a Newt úgy fest ezekben a színes,bohém cuccokban,mintha valami művészféle lenne.A fénysugár és a környezet mennyeien barokkos.

Egyébként most veszem észre,hogy a kép kissé...öhm...érdekes...Első ránézésre föl se tűnt nekem.Eddie itt úgy tartja a varázspálcáját,mintha az a merevedő micsodája lenne.Lehet,hogy csak az én fantáziám túl élénk,de engem arra emlékeztet.Mellesleg a filmekbe,reklámokba miegyebekbe gyakran(vagy szinte mindig?)tesznek valami rejtett üzenetet,amivel befolyásolni akarják a nézőt.A szexuális utalás a leggyakoribb,lásd a nők tátott szája(ami szerintem elég gusztustalan).Szóval,lehet csak belemagyarázom,de az a pálca ott teljesen úgy áll,mint egy meredt izé.Pedig nem hinném,hogy Rowling valami szottyos kis szex-sztorit írt,sőt,lenne egyáltalán bármilyen szexualitást érintő konkrét dolog a történetben.Bár az tény,hogy Eddie mintha megint kigyúrta volna magát...Legalábbis a vizes pólós fotókon úgy tűnt.

Hát,nem ilyenekről akartam írni,de az a pálca...

Vagy az alkotók pusztán csak figyelembe vették azt a trendet,hogy bizonyos berkekben szokás a Harry Pottert úgy olvasni,hogy a varázspálca szót pénisszel helyettesítik.

Már látom,hogy ezt a filmet nem bírom majd vihogás nélkül végignézni a fránya "pálca" miatt.

Eddie a varázspálcáját először a Dán lány rendezőjének mutatta meg.Ezen napokig jókat kacarásztam.

Bár azért az űrhajóját jobban szerettem...