Aranyhal megkerült

Aranyhal újra előkerült,pedig már azt hittem,hogy a levelemmel sikeresen kiábrándítottam magamból.Kissé kétségbe voltam esve.Azt gondoltam hogy mi az,már azokban sem lehet megbízni,akik nekem,önszántukból írnak?

Írt arról,hogy ő "nem publikus ember" a munkája miatt,ezért nincs Arckönyv profilja se.Ez érdekes.Vajon mit dolgozhat?Titkos ügynök?Diplomata?Hirtelen semmilyen szakma nem jut eszembe,ami tiltaná a közösségi oldalak használatát.

Magyarországra novemberben jönne.Az még akár 3 hónap is lehet,ha a hónap végén érkezik.Addig még simán megszakadhat a viszony.

Azt,hogy ritkán ír,azzal magyarázta,hogy nagyon sokat dolgozik,még hétvégente is.

A második leveléhez csatolt egy póló-farmeres fotót(az elsőn öltönyben van)gondolom azért,hogy ne tartsam konzervatív,unalmas fickónak,de szerintem öltönyben jobban néz ki.A póló-farmer-sportcipő kompozíció már úgyis olyan fantáziátlan és elcsépelt.Mindenki ebben jár,mert azt mondják,kényelmes.Ez hülyeség,pusztán a lustaságukat és az igénytelenségüket próbálják ezzel leplezni a póló-farmer kombó hívei.Nálam általános viselet az olyan ruha,amit más csak ünnepekkor,nagy ritkán vesz föl és a zakó.Meg a kalap,mert a sapka,vagy ahogyan én nevezem,tutyi,csúnya és közönséges.Már rég elajándékoztam az összes kötött sapkámat.Szóval,én szeretem az öltönyös bizniszmeneket. A póló-farmer egy unalmas,lejárt lemez.Mindenki abban jár,és én alapvetően irtózom a tömegízléstől.Persze azért apám saras telkén mellőzöm a túlzott eleganciát.

A bemutatkozásában arról írt,hogy a jövendőbeli partnerének külföldre is követnie kellene.Most Olaszországban van. Jézusszentszűzmáriám,mit csinálnék én ott?Csak annyit tudok olaszul,hogy ciao,gelato,bambino,mamma,dolce vita,meg frutti di mare(ez lehet,hogy spanyol)...Csak angolul tudok,de azért annyira nem,hogy egy komolyabb állást megkapjak vele és fogalmam sincs,hogy hogy boldogulhatnék csak angollal Olaszországban.De lehet,hogy hivatalos feleséget keres,akinek semmi keresnivalója a munkaerőpiacon.Anya inkább itthon tartana,mert célja,hogy mindkét lányát a közvetlen közelében tartsa.Azt elismerem,hogy Olaszországban kb. évente egyszer,az USA-ban pedig 10 évente egyszer tudna meglátogatni.

Rengeteget dolgozik?Mikor lenne velem,vagy már később a gyerekeinkkel?Mondjuk én álmodoztam elfoglalt,munkamániás,öltönyös bizniszmenekről...