Ha nincs a Fangirl,sose tudom meg,milyen szexi sorozat a Witch

Fangörllel ismét sok minden történt.

Megszüntette a Gumimacis profilját.

És megduthattam tőle,hogy micsoda szexi sorozat a Witch.

Mi az a Witch?(Vagyis pontosabban W.I.T.C.H.?)

A Witch egy ezeréves(jó,valamikor a 2000-es évek elejéről származó)rajzfilmsorozatvalahonnan a Disney farvizéről.Magyarországon is sugározta a tévé,jó sokáig is ment.5 kislánykáról szól,akikről kiderül,hogy valójában boszorkányok és azthiszem 1-1 elemet uralnak.

A Fangirl beleszeretett az egyik szereplőbe.Nem,nem az egyik lányba.Bár több hejes fiú karakter is volt a lányok mellett,amik ugye ilyen kötelező szereplők a 9-11 éves lányoknak készült rajzfilmekben,de ezt a karaktert sose láttam,valószínűleg azért,mert 1,sose voltam Witch fan,alig láttam belőle pár részt,2,a karaktert bemutató részeket,évadot nem vetítették itthon.A karakter nem más,mint Drake,egy kigyúrt állat szőke Bundesliga-szerű hajzattal,sebhelyekkel és naggyon szexi felsőtesttel(bár nekem nem jön be).Drake fedetlen fölsőteste(csak az?)egyébként a sorozatban is megcsodálható.Akkor már értem,miért szerette annyira az egyik volt osztálytársam ezt...hiszen büntetlenül nézegethetett benne pucér pasikat,hiszen csak rajzfilm,és szigorú,konzervatív szülei gyanútlanul hagyták...(Ez a lány nekem egy kicsit értelmileg sérültnek tűnt,olyan volt,mint egy nagyranőtt kisgyerek egy felnőtt testben,a szülei rövid pórázon tartották.)

Szóval Drake volt élete nagy szerelme pár hétig.Ez a Drake egy annyira népszerűtlen karakter,hogy jó,ha egy fotót találtam róla Google-n.

Jöttek a szokásos,klisés rajzok,születtek a közös gyerekek,sőt még igazán szexi képeket is megpróbált csinálni,ahol melltartóban és mamabugyiban szexelnek.

De végül alkotott Drake-nek egy másik barátnőt,ő meg újra visszatért Vándorhoz.A Drake-s profilját megtartotta,de csak commissonoknak,amúgy mindent letörölt róluk.Most csak a Vándoros profilon van tartalom.

Egyszer valaki megkérdezte tőle,hogy miért ilyen homályosak,pixelesek a föltöltött alkotásai?Hát azért,mert amikor szakított,az összeset letörölte,és a most meglévőket úgy szedegette össze,egyéb helyekről(ismerősök és mások,akik elmentették és kedvelték őket,stb.).Érdekes,nekem az összes fangirl alkotásom megvan még,eredetiben is és digitalizálva is,készültek azok bárkiről is.