Erre már nincsenek szavak

Megpróbáltam pasizni.Mert már kissé elegem van abból,hogy 5 éve nincs senkim és lassan a 7,5 éve húzódó kekszhiányt is kezdem pszichésen megsínyleni.

Az iskolában,ahová egy tanfolyamra járok,a csoportomat áthelyezték egy másik terembe,így észrevettem egy minden szempontból szimpatikus fiatalembert a szemközti teremben.Jónak nézett ki.Magas és kicsit hasonlított Adam Driver kezdő Adam Sacklerére(amikor még rövidebb haja volt). Nem elhanyagolható szempont volt még az Adaméra hasonlító szakálla és bajusza sem,és az sem,hogy nem volt még szétfolyósodva-eldeformálódva és nem volt lerobbanva.És hatalmas halványkék szemei vannak és a lábai is gyönyörűek.De azért nem egy tipikus szépfiú vagy egy izmos kockahasú Paprika Jancsi.

Már 3-4 hete észrevettem,de csak hosszas görcsölés után,múlt hét szombaton mertem csak megszólítani.A vécéről visszafelé menet csaptam le rá.Sikerült vele pár szót váltanom,a téma a tanfolyami tanulmányok volt.Szerencsére nem volt undorgó,bunkó vagy mérges.Aztán vége lett a szünetnek és aznap már nem láttam többé.

Másnap megkerestem az Arckönyvön.Alaposan lecsekkoltam,minden,barátnőre utaló jelre alaposan odafigyelve.Úgy tűnt,nincs gáz.Nincs megjeleníthető párkapcsolata és a folyamát átböngészve se találtam barátnőgyanús elemet.Igaz,többnyire azt posztolgatja ki,hogy milyen zenéket hallgat.Viszont kissé aggasztó volt,hogy még csak 21 éves,szinte még bébi és Győrben lakik.Csak érettségizett,az azt követő 2 évben meg nem tudom,hogy mit csinált,a képei alapján utazgatással ütötte el az idejét.Most animáció-készítő tanfolyamon vesz részt.

Ami miatt nagyon megérintett,hogy kedves,normális fiú,fogalmazni is tud.És szeret rajzolni,mint én.

Vasárnap este volt egy hosszú,de semleges chatelésünk Arckönyvön és a nap folyamán ismerősök is lettünk.A deviantartos képeimet is megmutattam neki.

De a feketeleves még csak ezután jött.Nem,továbbra sem volt bunkó és semmi disznóságra se kért meg.

Saját maga árulta el,csak úgy mellékesen,nem mint fő téma(érzelmi dolgokról nem beszélgettünk)hogy van barátnője.A kurva életbe!-gondoltam magamban.

Ha így utólag visszagondolok,egy intő jel mégiscsak volt a profilján.Valamikor még idén január-februárban egy lánnyal meglátogatott egy siófoki vadasparkot.Miért látogatott volna meg egy ilyen helyet egy lánnyal?Hát csak azért,mert a szerelmespárok szoktak ilyen helyekre járni,én is voltam így állatkertben,igaz nem voltam szerelmes.

Azért a jó édes anyukájába,azért azt kiírhatná,hogy kapcsolatban van.Látszik,hogy nem elég tapasztalt.Ha majd a sokadik lányt/nőt kell majd elhajtania így magától,akkor majd talán kiírja.Értem én,hogy az esetleges bosszúálló exektől akarja ilyen módon megvédeni a barátnőjét meg nem akarja kiteregetni a magánéletét,de azért szerintem nem árt kiírni.

Biztos nagyon szereti azt a lányt,úgy,ahogyan engem sose szeretett fiú/férfi,és ő az a típus,aki egy szakítás után évekig nyalogatja a sebeit.Igaz,én is nyalogattam 1,5 évig egy létre nem jött kapcsolat miatt,de hát akkor olyasmi idős voltam mint most ő.

Tudhattam volna.A normális férfiaknak életkortól függetlenül mindnek van valakije,és csak a perverzek,a lelkileg és más módon terheltek,meg a gusztustalanok meg a mindenféle más módon problémásak facérok.

Normális férfi-foglalt.

Perverz,undorító kívül-belül,pszichésen beteg,bunkó,erőszakos(ez mind így egyben)-facér és alig tudod magadról levakarni.

Azon még túl tudtam volna magamat tenni,hogy messze lakik,valahogy csak összeköltöztünk volna.Az már neccesebb lett volna,hogy ő túl fiatal hozzám képest.Egy teljesen más életszakaszban van.Ő még gondtalanul akarja élvezni az életet,utazgatni,szórakozni akar,kipróbálni új dolgokat,előtte az élet meg minden.Én meg lassan 30 leszek,nem kalandokat és izgalmakat,hanem családot szeretnék.De úgy tűnik,ez túl nagy kérés az élettől...Biztos,hogy megfiatalított volna,de az meg hogy nézett volna ki,hogyha én meg ráerőszakoltam volna egy 8-10 évvel későbbi életszakasz életstílusát.Vállaljon gyereket,hajtsa a pénzt a gyerekre,pelenkázzon és fürdessen úgy,hogy még nem lenne 25 éves?Csak azért,mert egy idős hölgynek ez az óhaja?Ennyire azért ne legyek önző.Hogy aztán 23 évesen a pelenkát csapdossa a falhoz,hogy mialatt a vele egykorú haverjai a Mittudoménmilyen fesztiválon buliznak,addig ő a gyerekszxrt mossa.A másik esetben meg,hogyha meg meg akartam volna várni mire felnő,és lesz olyan 33-40 éves,addigra én meg szépen elfonnyadtam volna és potpurrivá változtam volna.Mire ő 40 lesz,addigra én 47,majdnem 50...

Jó lett volna azért,mert az életkorából fakadó romlatlanság miatt a pénz és a karrier hiánya nem keserítette volna meg a kapcsolatunkat.Egy ideig biztos nem.Hiszen egyikünknek sincs semmije.Se pénz,se karrier,se vezető pozíció,se önálló egzisztencia,így nem vethetünk egymás szemére semmit.De az én generációmban viszont már égető probléma,ha valaki nem érte el ezeket a dolgokat vagy ezek egy részét 28-30 éves korára.Ha valaki nem junior vezérigazgató - projektmenedzser -nagyvarázsló egy multicégnél legrosszabb esetben havi nettó 1 millió forint kezdő fizetéssel 25 éves korára,az nem ember,azt észre sem veszik a társkereső oldalakon.És ez a nőkre is vonatkozik.Ha nem vagy karrierista és elég emanicipált,akkor lesheted,hogy milyen férfiakat kapsz.Ilyen szőrös orrú-fülű,perverz hobbitokat,igaz,azok mindenkinél próbálkoznak.Azért akarnak karrierista,jól kereső,független nőt a férfiak,mert azt nem kell eltartani,és az a nő így nem is kérhet támogatást a férfitól.Én meg tudom,hogy velem csak a baj lenne.Nem tudnék a pasival étterembe,nyaralni meg szórakozni menni,mert nincs rá elég pénzem.De az a vicc,hogy szinte mindenki ilyen óhajokkal jön,nem csak a jól kereső,jóképű,vezető beosztású budapesti fiatal férfiak.Aztán meg,mikor már megvan a karrierista nő,akkor meg ordítanak,hogy az meg miért nem kedves és házias.Hát azért,mert ha kedves és házias lenne,akkor nem bírt volna olyan karriert kiépíteni.Úgy tűnik,mindenkit megrontott a pénz.

Szóval így jártam.Még jó,hogy hamar vége lett.