Újabb kalandok egy messzi-messzi Galaxisban

Múlt hét szombaton rossz voltam és elmentem Star Wars klubtalálkozóra,azaz retro partyra(azért nem teljesen olyan,mint a jedi tanács a filmekben,hogy idős rajongók puha párnákon ülnek és teázgatnak),ami a messzi-messzi Pólus moziban került megrendezésre.Rossz voltam,mert szombati nap lévén tanfolyami nap volt.De azért még megírtam a modulzárót(érzésem szerint borzalmas lett) és beírtam magam a jelenléti ívbe.Nagyon sokat hezitáltam,hogy menjek-e,még aznap reggel se voltam biztos benne.

A busz az iskolám közeléből indult és rögtön jött,de ez a Pólus tényleg egy messzi-messzi Galaxisban van.Liba-és tehénlegelőket vizionalizáltam,erre fő az objektum tényleg egy hatalmas zöld rét és egy kiserdő közé van besimulva,egy panellakótelep háta mögött.Ott van az Ázsia Center is meg valami kínai áruk bemutató komplexuma.Érdekes módon,a legelőn átvágva közelítettem meg,még szerencse,hogy pont akkor nem esett az eső.

Egész korán odaértem.10-kor kezdődött,de igazán csak 11-re indult be.A műsor a szokásos volt:filmvetítés,fejtágító kiselőadások haladóknak és visszaesőknek és természetesen zsibvásár.És képregény dedikálás és vásárlás,ez nekem kiesett,én ilyen 6500 forintos luxus képregényekre gondolni sem merek.Csak egy 2000 forintos nagypapát vettem és egy cuki Kylós noteszt.

Gondoltam,hogy ott lesz M.is,akit tavaly galaktikus péknek néztem(upsz,most lebuktam,most kiderült,hogy Kylo Renen és nagypapáján kívül semmit se ismerek föl a Galaxisból).Ő volt az,aki tavaly novemberben,jelmezes szereplési lehetőségért cserébe,hmmm....valami olyat kért,ami már túlment az én jóízlésemen.De nem veszített sokat,én úgyis Darth Vader akartam lenni,nem szexi twilek lány vagy aranybikinis Leia.Ott volt,most fiatal Luke Skywalkernek öltözött(kicsit érdekes így kb.40 fölött vagy körül)és egy édes Yodát is hozott magával.Diplomatikusan figyelmen kívül vett,én se kerestem az ő társaságát.Nem haragszok rá,egyszerűen csak az történt,hogy a kereslet-kínálat nem ütközött.

Kis Kylo nem jött el,vagy legalábbis nem ismertem föl.Plusz info,hogy az idén nyáron a nála 10-12 évvel idősebb(ő most 23 éves lehet)menyasszonyának sikerült feleségül vetetnie magát vele.Micsoda nő!El bírta vetetni magát egy 23 éves fiúval!Minden elismerésem az övé,mások 40 éves férfiakat se bírnak arra rávenni,hogy vegyék el őket feleségül.SW témájú esküvőjük volt,legalábbis annyira,hogy pár meghívott jelmezt öltött.Kis Kylo Han Solónak öltözött.Ha jól láttam,lehet,hogy fogyott is a nagy nap kedvéért.Vagy csak behúzta a hasát.A menyasszony Leia hercegnőnek öltözött és valami paprika csárdában táncoltak.Elég érdekesen nézett ki Han Solo és Leia ott.

Még egész korán,a mozi előterében botorkálva figyelmes lettem egy illetőre.Nem túl magas,jó ha 170 centis fiatalember növésnek indult barna hajjal és rövid,nem túl sűrű szakállal.De meglepően kellemesen nézett ki,még el se volt hízva,pocakos se volt,se leromlott állapotú.Gondoltam,remek.Vele volt a haverja is,aki fotózgatott.Gondoltam,ez nem akadály,jobb,mintha lány vagy nő lenne mellette.Ráadásul a fotózáson keresztül jobban meg lehet szólítani őket.Így hát odamentem hozzá,vagyis hozzájuk valami kamu szöveggel.A haver egy amatőr filmes(még van hova fejlődnie,inkább hobbistának nevezném,de adjunk neki esélyt,hátha ő a következő Oscar-díjas rendezőnk). A kiszemeltem is valami filmes izét végzett,de jelenleg pék(olyat is tanult). A diplomája neki se lett meg nyelvvizsgahiány miatt,ráadásul ha jól rémlik,neki 2 nyelvet is kellett volna prezentálnia.

Kevés magánéleti dolgot tudtam meg róla,ő is rólam,mert 95 %-ban a Star Wars-ról beszélgettünk.Kexuális tartalom föl sem merült.A kexuális életem se érdekelte,igaz,akkor jó hamar véget ért volna a beszélgetés.De végre nem a kexről kellett társalogni.Igaz,ez azt is jelentheti,hogy olyan téren nem keltettem föl az érdeklődését,nem bírt rám "nőként"tekinteni.Mindegy,de akkor legalább egyszer használatos lábtörlőként vagy komolytalanul veendő barátnőként se akar használni.

Készült rólunk közös fotó,de teljesen akaratlanul.Volt egy pasi,aki végigfotózta a rendezvényt,és véletlenül megörökített minket,mikor a képregényért álltunk sorba(ő vett csak képregényt). Nem egy bombajó fotó,de vicces,hogy lett közös képünk.

Nyilatkoztam a haverjának a kedvenc témámról,sötét oldalról(készült róla fölvétel). Rózsaszín virágmintás felsőmben nagyon hiteles nyilatkozatot tettem az erő sötét oldaláról,mint a Virágmintás Sith Lady.Mondtam,hogy imádom a sötét oldalt.Nem látszik rajtad-jött a válasz.Az interjú megosztva készült az igazi galaktikus pékkel.

A fejtágítón a Birodalom Visszavággal kapcsolatban tudhattam meg érdekességeket,többek között azt,hogy Vadert egy Drakula-kastélyba akarták költöztetni és hogy Yoda mester eredetileg egy kerti törpére hasonlított volna.

Az esemény csúcspontjaként beharangozott filmvetítésen úgy csodálhattuk meg a Birodalom Visszavágot ahogyan a '80-as években a magyar mozikban ment.Ez nem az a szép,fölújított,kivikszolt HD-s változat ami manapság szokott a tévében menni és Hayden Christesen mosolyog a végén.Ebben tök elmosódottak a hologramok és Ben Kenobi szellemképe.Palpatine hologram-alakja meg szerintem az újabb fölújított változatban az előzménytrilógiából lett belecsempészve.Bizonyos mondatok,szavak kicsit mások voltak.Vader légzése hol eredeti volt,hol szinkronizált.De a legfantasztikusabb mégis Yoda hangja volt.Már előre mondták,hogy Yoda hangja kicsit érdekes lesz.Szerintem a szinkronzizálók képtelenek voltak mit kezdeni Yodával.Fogalmuk se volt,milyen hangot adjanak neki.De mivel kicsi,zöld,erdőben él és manószerű...így kapott egy klasszikus,sipító magyar mesemanó hangot.Még olyan jót régen mulattam,mint Yoda jelenetein.Erről kellene videót csinálni és terjeszteni mindenhol.Különösen akkor volt vicces,amikor az életéért rimánkodott,mikor Luke ráfogta a fegyverét.

Én ezeket a régi részeket sose láttam moziban.Így kicsit fura volt.

Vicces volt látni,hogy Lando Calrissian ekkor még nem volt multiszexuális.Hogy is lehetett volna,hiszen ekkor még a tesztoszteron-túltengéses,szőrös,izzadságszagú maszkulin '80-as éveket éltük.Ez borzalmas lett volna egy férfi karaktertől.Hatalmas lelkesedéssel bújik oda Leiához,de amikor CPO3 nyújtaná oda neki a kezét,már oda se néz.Pedig micsoda szerelem lehetett volna...

Galaktikus Pékem sokat beszélt hozzám magától is,nem csak én locsogtam.Még a film alatt is.Még a saját sütésű sajtos rudacskájával is megkínált.Jó sós volt.Miközben néztük a filmet,mintha kicsit néha közelebb húzódczkodott volna,de lehet,hogy csak a hely volt szűk.Minden esetre túl izgató volt Han és Leia szerelmi évődését látni közben.És megtudtam valamit,amit eddig még nem hallottam meg:Han Solo szerint Leia azért szereti őt,mert ő olyan durva vele.Szóval Leia szereti,ha a pasi durván bánik vele.

A vetítés után még ácsorogtunk együtt jó 10 percet a haverjára várva.Mert kisebb tragédia történt,ugyanis nem tudták megnézni együtt a filmet,mert különbözött a színkódjuk a karszalagjaikon.Sokat méltatlankodtak,de végül Galaktikus Péknek velem kellett megnéznie a filmet.Szóval vártuk a havert.Utána ő enni akart,én meg mondtam,hogy megyek haza.Maradhattam volna még,de nem akartam sokk lenni neki.Puszi-puszi,a szakálla kellemesen megszúrt.

Mivel sikerült kihúznom belőle a teljes nevét,megkerestem és bejelöltem az Arckönyvön,és írtam neki egy egy mondatos üzenetet "Szia,XY vagyok a szombatról innen és innen."Ez még az azt követő vasárnap volt,de azóta semmi.Hektikus módon posztolgat,de azóta már többször fönt volt,mert ugye posztolt,és még többször lehetett fönt chatelés és egyéb,számomra láthatatlan dolgok végett,szóval,nem hihető,hogy nem látta.

Nehéz kiismerni ezeket férfiakat.Pedig úgy tűnt,hogy nem viszolyog tőlem.A vetítés alatt mintha testi közelség lehetőségét is kereste volna.Az utolsó 10 percben rontottam el valamit?Sajnos manapság már egy mondaton vagy arckifejezésen is elcsúszhat egy ismerkedés,mert olyan óriásiak az elvárások.Igazából ő sem az én álomhercegem,az általam elvártnál alacsonyabb,a haja sem egy Kylo-féle hajkorona,ráadásul a munkája,a pozíciója és a keresete sem az a fajta,amitől elájulnak a nők.De harminchoz közeledve nincsenek már különleges elvárásaim,igaz,régebben se nagyon voltak.Valamiért mégis nagyon vonzó volt a számomra,kétszer is álmodtam már vele azóta.

Csak nehéz elhinni,hogy az ember végre találkozik egy kedves,megközelítőleg normális és külsőleg is elfogadható,azonos kasztba tartozó fiatal férfival,és nem jön össze.Nem találtam nála barátnőre utaló nyomokat,de lehet,hogy van neki,csak titkosította.Ez manapság egyre divatosabb,hogy nem vállalják föl a partnereiket.De lehet,hogyha az összes lányismerősét átnyálaztam volna,akkor találtam volna valamit.Amúgy csak 299 ismerőse van,ezzel szemben például H.Bazsinak majd'1000 volt,mikor tartottam vele a kapcsolatot.Lehet,hogy csak azokat fogadja el,akikkel személyesen is intenzíven találkozgat.

Napokig kerestem haverja videóját és fotóit az eseményről.Ma végre megtaláltam a videót.Nagyon rövid,a Pékkel fölváltva készített interjúnkat nem tette bele,de a Pékről sok pillanat belekerült.Haverja adott nekem egy névjegykártyát.Komoly biznisznek tűnt,rájuk kerestem(egy másik haverjával vannak együtt benne)de elég nagy a csönd minden felületükön.Van egy filmjük,de nem volt még huzalmam megnézni.

Szomorú vagyok,mert olyan jól éreztem magamat mellette.És még dohányzik is.Imádom a cigifüstöt!Dohányos anya gyerekeként nőttem föl,és a cigifüst számomra mindig megnyugvást hoz.Egyszer kimentem vele cigizni,és olyan jó volt érezni a füst illatát.

Novemberben megint lesz retro party,de kétséges,hogy találkozunk-e.Idén májusban nem volt,és én se.Egyenlőre tudok menni.Kérdés,hogy másodjára hogy fogad-e engem.