Mi történhetett?

Most még semmit se tudok,de ma megyek elutazni az előző életembe.Még utoljára számot veszek sejtéseimről.

Miért akarom én ezt?

Az előző életek föltárása sok,bizonytalan,megmagyarázhatatlan eredetű probléma,fóbia vagy baj megoldásában segíthet olyan esetekben,amikor már az önmagunk megsegítése és a pszichológussal vagy barátokkal való beszélgetés már édeskevés.

Az én esetemben:

- megszállott érdeklődés a középkor,azon belül is az egyházi,szerzetesi élet iránt,holott nem kaptam semmilyen vallásos nevelést?

- miért akarok egy középkori templomban vagy kolostorban élni?

- miért tartom szexi férfi viseletnek a szerzetesi csuhát és a fekete papi reverendát?

- miért mondták már rám,hogy olyan vagyok,mint egy fiú?

- miért tartom a férfiak közötti szerelmet teljesen normálisnak,holott nem így,sőt ellene neveltek?

- miért vonzódok túlságosan bizonyos helyekhez?

- miért rettegek betegesen bizonyos dolgoktól,amire semmi magyarázat nincs a jelenlegi életemben?

- miért nem tudok működő kapcsolatokat kialakítani a többi emberrel,holott folyton azon igyekszem,hogy legyenek ilyen kapcsolataim?

- miért fuccsolnak be a szerelmi viszonyaim? mi ez a nagy sikertelenség?

- miért nem tudnak szeretni a férfiak engem,holott semmivel se lennék rosszabb barátnő,mint a többiek?

- miért rettegek folyton attól,hogy elveszítem azt,akit szeretek?

És itt van a Péklegény is.Ugye karmikus a kapcsolatunk,amiben valamiért ő nem bír dűlőre jutni velem,mert állítólag blokkolva van a kapcsolatunk,így jelenleg Péklegény jobbnak látja,ha lebegteti a kettőnk viszonyát.Figyelem,számtalan féle fajta és színvonalú karmikus kapcsolat létezik!Nem csak a karmikus,ikerláng,lélektárs viszony létezik,habár tényleg ennek a legnagyobb az irodalma és az ismerettsége.Állítólag még az is karmikus kapcsolat,ha valakivel váltasz egy mondatot az utcán vagy némán egymás mellett ülve utaztok együtt a buszon.Ezek a leggyöngébb szintű karmikus kapcsolatok.Az erősek a családi,baráti és szerelmi kapcsolatok,de jelentősek még a kollegiális és a szomszédi viszonyok is.

A jósnőnek a karmikus cuccra a Mágus lap jött ki,és ekkor jutott eszembe,hogy otthon nekem is sokszor kijött a Mágus a Péklegényre.De még az első nagy szerelmemre is,valószínűleg ő is egy ilyen kapcsolat.

Szóval,mi is történhetett köztünk?

Nekem semmi bajom sincs ővele,csak neki.De számára velem igenis van,annyira,hogy még átlagos Arckönyv ismerősének se akart engem.Vajon miért?Mi ez a nagy távolságtartás,holott én erre nem szolgáltam rá?

A lehetséges okok:

1.Kétlem,hogy sorsüldözött szerelmesek lettünk volna.Ennek jó ha 1% esélye van.Bár amiatt is kerülhetett volna ránk blokk,ha a korabeli szüleink,gyámjaink súlyos tiltás terhe mellett eltiltottak,elszakítottak volna minket egymástól.Talán erre vonatkozhatott azon kijelentése,hogy "Ne keress engem többet?". És mivel komolyan megfenyegethettek minket,ez olyan súlyos gáttá vált,hogy még a mai napig is hat.

2.Ő volt a nő,én a férfi.A nemcsere gyakori az előző életekben.Szerelmes lettem belé,udvaroltam neki,de ő elutasított.Emiatt én úgy bedühödtem,hogy mérgemben megerőszakoltam és megöltem,vagy az egyik,vagy a másik,vagy mindkettő egyszerre.Emiatt tart tőlem most is,de persze a józan eszével ő se tudná ezt megmagyarázni."Azért nem akarlak a közelembe engedni,mert félek tőled,mert előző életemben meggyilkoltál..."Ezt ő csak érzi,de nem tudja tudatosan.

3.Valami komolyabb dolgot nem tudtunk elintézni egymás között hirtelen halál vagy egymástól való elszakadás miatt,plusz erre még rátelepedett valami akadály is.

4.Boldogság,ami hirtelen,túl rövid idő után ért véget,emiatt van még tartozni valónk egymás felé,de valami súlyos teher mégis nyomja ezt.

5.Mégis igaz a szerzeteses sztori.

Kérdés,hogy mit érek el azzal,ha csak én megyek el egyedül.Akkor csak az én részemről oldódik meg a dolog?Bár már az óriási segítség lenne,ha én le tudnám pakolni az antik hulladékomat.A jósnő szerint akkor is föloldódik ez a blokk és megoldódik a dolog,ha a másik fél nincs jelen.

És végül talán fény derül arra is,hogy anya negatív spirituális mester volt-e előző életében?Igaz-e,amit motyogott "egy asszonyról" egyszer egy reikis szeánsz után és igaz-e nővérem látó nőjének vallomása?Aha,anya biztos a negatív spirituális mesterem volt Atlantiszon.Olyanok voltunk,mint Palpatine és Darth Vader.Egyébként fogadni mernék,hogy anya járt ilyen utaztatáson,csak nem meri nekünk elmesélni az ott tapasztalt szörnyűségeket.