Így lett vége Péklegénnyel való kapcsolatomnak

Vége lett a Péklegénnyel való kapcsolatomnak.

Az utolsó találkozásunk óta továbbra is el volt tűnve.Kezdett elegem lenni ebből az áldatlan állapotból.Emlékeztem rá,hogy kaptam még tavaly szeptemberben egy névjegykártyát Kőzátonytól,rajta az elérhetőségeivel.Pénteken fölhívtam,és elkértem Péklegény telefonszámát.Érdekes módon nem érdeklődött,hogy miért nincs meg ennyi idő után vagy hogy miért kell.Simán átküldte smsben.

Még aznap este fölhívtam.Nyoma sem volt a korábbi mézesmázos stílusának.Lehet mondani,hogy jogosan,mert hívni merészeltem egy olyan számon,amit nem lett volna szabad ismernem.Ingerült volt és úgy beszélt velem,mintha a fenekében teleltem volna az idén.

Azt nem árultam el neki,hogy kitől tudtam meg a számát.

Megkérdeztem tőle,hogy jól sejtem-e,hogy nem az történt,hogy nem látta az üzeneteimet az Arckönyv huncutsága miatt,hanem direkt sose nézte meg őket.Erre zaklatott lett,elkezdett hebegni-habogni,mint egy óvodás kisfiú,akit hazugságon kaptak,végül kivágta,hogy nem is nézte meg őket.Szóval ez volt a helyzet végig,egy rövid időszakot leszámítva.Elmeséltem neki,hogy meghalt apa.Kinyögött egy részvétemet,de utána gyorsan rá is vágta,hogy viszont ez őt nem egyáltalán nem érdekli,nem akar vele foglalkozni bár tudja,hogy ez egy nagyon rossz időszak számomra.Itt,pont itt a hangja kegyetlen színre váltott.

Aztán elkezdte mondani,hogy ő mennyire elfoglalt.Itt derült ki,hogy van barátnője.Mert hogy ő rettenetesen elfoglalt és azt a kevés szabadidejét se nem velem,hanem a barátnőjével akarja tölteni.Érdeklődtem,hogy hoppá,mióta is van neki barátnője?6 hete.Akkor mindent értek az eltűnésével kapcsolatban.Valamikor közvetlenül karácsony előtt jöhettek össze.Azt,hogy mióta ismerik egymást és hogy hol szedte össze,nem derült ki.A két ünnep között még ingatag lehetett a viszony,mert akkor még találkozott velem.Aztán megírtam neki,hogyha már olyan jó volt ez,találkozzunk még egyszer.Ez volt január 3-án.Ekkor hirtelen nagy lakásfölújításba kezdett és innentől kezdve behavazták a teendői:a fölújításon túl a fiatal nőrokon angol korrepetálása,a nyelvvizsgára készülés,új munkahely keresése és a portfóliója pofozgatása.7-én még váltottunk üzenetet,de pont aznap már nagyon sírtam miatta,mintha megéreztem volna valamit.Minden bizonnyal akkorra betonozódott be a kapcsolatuk.Azóta még láttamozgatta az üzeneteimet(nem volt sok),de az utolsó párat már nem.Említettem neki,hogy novemberben még mennyire kesergett a volt barátnője,a Jógás Borzaska miatt,aki föltehetőleg faképnél hagyta őt 3 év után.Erre undokoskodva kijelentette,hogy az már 2 éve történt és már túl van rajta.Bár amikor azt mondta,hogy igen,elhagyták,ott nem éppen úgy festett a hangja,mint aki túl van rajta.

Megkérdeztem,hogy mi a franc volt az a találkozás.Szerinte ő úgy gondolta,hogy ez belefér a kapcsolatunkba hogy egy kicsit találkozunk és beszélgetünk.Ja,mert akkor még bizonytalan volt a másik nő és talomban akart tartani mint tartalékos játékost,de utána már szükségtelenné váltam a számára.

Meg hogy én végig fúrtam magamat hozzá.És ő?Nem ő mondta azt,hogy "próbálom tartani a Daniékkal a kapcsolatot"?Miért neki kell utánuk szaladnia?Meg mekkora hisztériát levágott,mikor az első retró partyn színkódok szerint válogatták szét az embereket a vetítőtermek között és ő meg a Kőzátony különböző színű karszalagot viseltek,mert különböző időpontokban érkeztek így külön termekbe kellett menniük.Hogy ő mindenáron a Danival akarja megnézni a filmet.(Végül velem volt kénytelen megtekinteni.)És utána is mily kétségbeesetten kutatta Kőzátony nyomát.Akkor ki fúrja magát kihez?

Kijelentette,hogy ezzel a hívással köztünk mindennek vége.Hát,szerintem köztünk már mindennek vége volt legkésőbb január 7-én.Jobb is így.És ha azt hitte,ezzel a mondattal mélyen a szívembe szúrt,kijelenthetem,hogy nem,nem zokogtam ezután a beszélgetés után napokig.Azt már megtettem január 7-én.

Az új barátnőről semmit se tudok.Természetesen semmi sincs róla kint Arckönyvön.Még egy "kapcsolatban" címkét se rakott ki.Lehet retteg,hogy úgy jár majd mint Baromi Laci,hogy megyek és bosszút állok.De Borzaskáról még mindig vannak kint dolgok.Szerintem ez a mostani csak amolyan dugólány,akit kifejezetten csak erre tart mert szerintem még mindig a Borzaskát szereti.De hát már 2 éve volt szingli...

A legeslegnagyobb probléma az volt vele,hogy hazudott,mint a vízfolyás.Kicsit az Antik Sanyira emlékeztetett.Az is előszeretettel mesélte a nagy terveit.Hogy dizájn stúdió az Andrássy úton meg hogy autótervezés Olaszországban.De mindenről csak föltételes módban beszélt.Ennek ellenére egy irodán dolgozott.Péklegény meg csak egy pék-cukrász.Sanyi akkor már túl volt a harmincon.Péklegény még egész fiatalka,de az idő múlásával,ha nem sikerül neki légvár terveit megvalósítania,egyre röhejesebbé válik majd vele.

Gondolkoztam rajta,mi vethetett véget a volt barátnőjével való viszonyának.Úgy vélem,hogy képtelen volt kielégíteni a lány nagyzó vágyait.A lány valószínűleg jómódú család sarja,ahol élt(egy Budapest melletti kisváros)sok gazdag költözött ki.A lány türkizkék vizű,hófehér homokos,pálmafás tengerpartokról álmodott,amit Péklegény persze nem bírt megadni neki.Lehet,hogy a szülei beszélték le róla hogy kislányom,ha ezt a fiút választod,sose lesz semmid.

Vagy a hazugságaiból lett elege mert abból van bőven.Mert aki szeret hazudni,az előbb-utóbb a kedvesének is hazudni fog.És ami a legszomorúbb,hogy a legjobb barátját is hazudozásra kényszerítette pedig ő ezt szíve szerint nem akarhatta.

Péklegény hazugságai

1.Az első találkozáskor Kőzátony készített rólunk egy páros interjút amiben ketten voltunk láthatóak Péklegénnyel és az SW-ről beszéltünk.Szuper,remek,csodás videó,nagyon jókat mondtam,majd megszerkeszti és átküldi nekem és megy föl a videós csatornájára is.Kicsivel később mély sajnálatát fejezte ki,hogy a fölvételt tárhely hiány miatt törölnie kellett.Vagy valami más miatt?De megígérte,hogy a legközelebb majd megint interjús videó lesz.A következő retró partyn persze nem volt interjús videó...Elrohantak Kőzátonyékhoz és ott Kőzátony lakosztályában forgattak le valamit.Valószínűleg Péklegény szólt neki,hogy törölje ki a fölvételt mert nem akart velem egy filmen szerepelni.

2.Még ugyanezen alkalommal nem akarta megmondani a nevét.Hogy neki milyen furcsa,különleges családneve van.Aztán a dedikáláson a képregény-rajzoló öregúr megkérdezte,hogy hogy hívják.Hezitált,aztán seppegte,hogy... és mondott egy teljesen normális magyar családnevet.Tényleg,igazán fura idegen hangzású vezetékneve van.

3.Le akarta tagadni,hogy vannak róla félmeztelen fotók Arckönyvön.Erre Kőzátony segíteni akart neki emlékezni,hogy tudod,az,amin a Balatonnál ül a székben...Ciki volt.

4.Novemberben először Kőzátonnyal találkoztam a retró partyn.Zavartan,hebegve-habogva motyogta,hogy fogalma sincs,hol van a barátja,a szemembe is alig mert nézni majd gyorsan elsietett.Itt is Péklegény utasította,hogy mondja meg nekem,hogy ő bizony semmit se tud.

5.Szintén novemberben hirtelen útvonalat módosítottak,miután Péklegény félig kikotyogta a Kőzátonyékhoz vezető útvonalat.Bizonyára azért,hogy ne kövessem őket,nem tettem volna ilyet,de mindegy.

6.Nem láttam az üzeneteidet és az ismerősnek jelölésedet.Óriási kamu,erre az összes ember ezt mondta.Lehet olyan,hogy nem ismerősök között pici fáziskéséssel továbbítódik az üzenet,de olyan,hogy abszolút nem látja,nincs.

7.Meg a számtalan elfoglaltság.Mindenkinek arra van ideje,amire akar.

8.Nem igazán hazugság,de mikor tavaly ősszel rákérdeztem Arckönyvön Kőzátonynál arra,hogy van-e Péklegénynek barátnője,Kőzátony abban a minutumban kámforrá vált.Vajon miért?

Sokat elárul róla,hogy mikor rákérdeztem a nőideáljára,az ideális nő külsejéről sokat tudott írni,de a belsejéről semmit...

Végső soron annyiszor hazudott nekem,hogy a végére már egy szemernyi jóérzés se maradt bennem iránta.Viszont Kőzátonynak örökre hálás leszek a telefonszámért.