Szeder fölszívódott

Szederről azóta se semmi hír.Az egyetlen,amit tudok róla,az az,hogy mostanában állandóan elérhető a Viberen.Régebben voltak távolmaradós időszakai,most nincs.Egész múlt hétvégén folyamatosan online volt.

Már vagy egy hete "lehet" Németországban a nagybátyjánál.Sajnos anno nem kérdeztem meg,hogy mennyi időre megy ki de most már úgyis mindegy.

Az egyetlen és utolsó reményem az,hogy visszajön valamikor legkésőbb szerdán vagy csütörtökön és a hétvégefele már keresni fog mert általában mindig akkor keresett meg,ha találkozni akart velem.

Természetesen legyünk gyanakvóak,a "majd írok ha lesz szabadidőm" az egy tipikus lekoptató szöveg.Meg Péklegény óta már mindenféle mondvacsinált indokra föl vagyok készülve a kilyukadt a villamos kerekétől kezdve a szül a hörcsögömön át a klasszikus fáj a fejemig.Szeder az első hétre azt írta,hogy nagyon elfoglalt az egyetemen,a másodikra ott volt Németország,a harmadikra meg már ugye fölösleges bármit is kitalálni mert addigra már elhal a kapcsolat.

Kérdés az,hogy mi a francnak kell ilyeneket írni hogy "majd írok","majd hívlak","majd találkozunk",hogyha soha a büdös életben nem akar már veled találkozni?Cukiskodni akar?Nem akarja,hogy haragudj rá?Mit érdekli már az embert akkor amikor végleg meg akarja szakítani a kapcsolatot,hogy mit gondol,mit érez róla a másik?Engem sem érdekelt már az utolsó beszélgetésünkkor,hogy a szavaim hallatán mit fog rólam gondolni a Péklegény és akkor már ő sem adott a formaságokra.Két lehetséges ok van:az egyik a konfliktuskerülés a másik meg a talomban tartás.Elraktároz téged a mélyhűtőben mint holmi ételmaradékot,amit aztán ha szűkös idők járnak,bármikor újra fölmelegíthet.Ezért fontos,hogy ne közöljön végzetes szavakat és hogy ne sértsen meg,ne hagyjon szomorúságot benned magával kapcsolatban.Persze normál esetben ígyis-úgyis dühös leszel rá amikor már realizálódik benned egy pár nap után hogy faképnél hagyott.

Kínomban vetettem rá kártyát.Igyekeztem higgadtan cselekedni,mert se a negatív,se a pozitív fölfokozott állapot nem jó.A jelenlegi helyzet a magány.Rendben.Az érkező impulzus a szerelmes időszak.Ez is nyilvánvaló.Fölismerem a távolságtartást.Szuper.Érzem a szerelem érettebb formáját és tudom mi a fontos benne.A múltban ragaszkodás volt.Igen,ragaszkodó típus vagyok mint Nagypapa(közismertebb nevén Anakin Skywalker).A közeljövőben színt kell vallani ebben a határozatlanságban.A Rider tarotban ezt egy kis szorongó figura jelképezi,aki a botokat fogva fél kilépni az előtte elterülő tájba.De igen,itt ebben a szituációban mindenképpen színt kell vallani.Érzéseimet illetően szeretetteljes vonzalom jellemez engem.Szedernek családalapítási szándékai vannak,tartós kapcsolatot akar.Öhm...a saját érzéseimmel tisztában vagyok,de Szeder?Lehet ezek csak az én érzéseim,amiket őbelé képzelek,bár elég családcentrikus közegből származik.A vágyam az őszinte elkötelezettség.A picivel távolabbi jövőben jön egy impulzus,ami tisztázza a helyzetet és eredményesen hat a kapcsolat további fejlődésére.Hmmm...Talán írni fog és az üzenete pozitív tartalmú lesz?Ez gyanúsan jó eredmény.Lehet csak annyi az egész,hogy úgy tisztázódik az egész,hogy az idő múlásával bebizonyosodik,hogy végleg vége mindennek.Bár ennek ellentmond,hogy az Apródok által képviselt impulzusok mindig markáns jelenségek:telefonhívás,szöveges üzenet,spontán találkozás.És nem hosszan elhúzódó,lassú folyamatok.

Péklegénnyel kapcsolatban végig igazat mondott a kártya,amit a jósnő csak megerősített(ő nem tudott az én kártyázásomról) és amit én nem mindig tudtam helyesen értelmezni itthon.Még az is bejött a jósnőnek,hogy összejön másvalakivel,igaz ő ezt tavasz közepére tette.

Hallgassak a megérzéseimre.Péklegénynél már az első alkalommal éreztem,hogy hagyni kellene a fenébe.De most...most még túlságosan reménykedek.Remélem,hogy legkésőbb péntekig keresni fog.Huh,jó türelmes vagyok.

Az álmok is segíthetnek.Lehetnek valamiféle látói képességeim,mert Péklegénnyel kapcsolatban kétszer is volt ilyen gyanús álmom.Egyszer,amikor azt álmodtam,hogy fogunk még találkozni és másodszor amikor egy random,arc nélküli lány kezét fogta és visszautasított engem.Mindkettő megvalósult.Valószínűleg túlságosan érzékenyen reagálok az emberek érzéseire,gondolataira,amik képekként jelennek meg az agyamban illetve tökéletesen rá tudok hangolódni a másikra,főleg erős érzelmi kötődés esetén.Néha bűntényeknél is szoktak alkalmazni ilyen képességű embereket.Érzi,mire gondol,mit érez a bűnelkövető vagy az áldozat,ezáltal segíti a nyomozást.De Szederrel eddig még csak egyszer álmodtam,az is csak annyi volt,hogy megjelent mellettem és láttam az arcát,az alakját azt slussz-passz.Ez nem sokat segít bár jelképezheti azt is,hogy újra meg fog jelenni az életemben vagy azt,hogy csak szimplán nagyon hiányzik és azért álmodtam vele és az álomnak nincs üzenete.

A nővérem kérdezte,mit kérek szülinapomra,ami a hétvégén lesz.Szedret...