Még drágább a játék a hülye gyereknek

Ma elhatároztam,hogy nem tudok tovább élni Ron Lego figura nélkül.

Az az igazság,hogy már van egy,sőt kettő,mert anno kaptam jópár Hp-s Legót(sőt Dracoból is van két darab,Harryből több is).

Ezekkel viszont az a probléma,hogy nem túl szépek.

De az új Ron-dizájn nagyon cuki.

Találtam is két ajánlatot,két játékbolttól.Ezek onlinek,de van kézzelfogható boltjuk is.Mindkét helyen át lehet venni az árut személyesen is.Én ezt választom,mert skót kisebbség vagyok,és minden forint számít.

No,az egyik csak kulcstartó...Ron,plussz egy kiló acél,plussz műanyag Lego biléta.Rokfortos uniformisban.Kemény 1500 ft,a hülyének is megéri.Sajnos csak kulcstartó.Előnye,hogy bárhová magammal vihetem(még a főiskolában is égethetem magamat vele,ha ott fog himbálózni a tolltartó szütyőmön),és kevésbé fognak megütközni,mintha egy sima Lego figurát hurcolnék magammal,mert az már több,mint gyanús lenne.Hátrány,hogy ott az az egy kiló fém,tehát ő csak kulcstartóként tud tisztességesen szolgálni.Le is csippenthettetném róla a fémet anyával(nagy szakember az ilyenben),de viszont egy fém pukli örökre rajta maradna.

Amúgy a tolltartómra tenném(nyugi,nem 3 emeletes,trendy mesefigurás tolltartó pink színű szagos radírral),még ott lenne a legnagyobb biztonságban,az iskolás oldaltáskámra nem tudom tenni,a hátizsákomra nem,mert félek,hogy megszökik.Kulcstartóként való funkcionálásról szó sem lehet,mert még összekarcolják a kulcsok.

A másik egy civil ruhás Ron,ez is újabb típus.Sajnos ez kemény 2000 ft,pedig nem is adnak hozzá egy vastelepnyi fémet.Figyelem,1 db figuráról van szó.

Jelen pillanatban úgy tűnik,a civilt fogom megvenni,de viszont simán uniformalizálhatom,mert van készleten Rokfortos Griffendél egyenruha.Csak le kell csavarni a régiről.

A másikat talán megveszem következő hónapban.

Persze,az Urahara akciófigurát is kibrusztoltam magamnak.

Van Ron akciófigura is,de az túl igénytelen és csúnya,kb mint a Tvájlájtosak,egy conon láttam az Edwárd,Bella,Dzsékob szentháromságot,kis hillyán megijedtem,olyan csúnyák lettek szegénykék.

Mellesleg lehetne Rupert akciófigura is...tuti biznisz.Igaz,csak páran vennék meg,de azok garantáltan sokat költenének rá.(Most ezzel magamat is pellengérre állítottam.)

Ugye lenne Rupert figura,olyasmi és akkora,mint Barbi.Aztán lehetne hozzá venni őrült mintás pólókat,nadrágokat,kabátokat,cipőket,pulóvereket,napszeművegeket,öltönyöket,táskákat(bőrönd az utazásokhoz).Mini figurák a kedvenc tengeri szivacsáról.Az összes járműve kicsinyítve.Golf-szett.Az összes ingatlana babaház méretben.Festőkészlet,pici rajzlap,ceruza,festék,vászon,vázlatfüzet,ecset,radír.Bútorok.Hangszerek.Egy teljes fesztivál-makett,és egy-két pub,szórakozóhely.Háziállatok.Miniatűr ételek,italok,és persze mini-cigi(keményebb dolgot nem kaphat,csak az alkohol és a cigi a megengedett).És egy repülő,ha messzire utazik.És egy komplett filmstúdió.Meg egy díjátadó-gála.Meg medence.A még teljesebb élmény érdekében meg lehetne venni az egész Grint családot,pár sablon haverfigurát,két menedzsert,egy sofőrt,pár alkalmazottat(bejárónő,kertész),plussz megmintáztathatod saját önmagadat is,hogy összejöhess Ruperttel,no meg jelenlegi barátnőjét,Georgiát,hogy legyen kit az úszómedencébe lökni,merő véletlenségből az úszómedencés kerti partin.(Tudom,gonosz voltam...)

Most már lehet látni,hogy egyetlen figurával mennyi minden el lehet adni?

És ezt meg is vetetik az arra fogékonyakkal,lásd Barbi és ezernyi kütyüje.

A szülő meg csak vásárol,vásárol,és vásárol...

Ilyen ez az akciófigura-biznisz.