Már 2 éve és 9 hónapja...

Hihetetlen de igaz,már körülbelül 2 év 9 hónapja vagyok szerelmes Rupertba.Azért körülbelül,mert a "viszony" lassan,fokozatosan alakult ki,valamikor 2011 tavaszán.Addig azt se tudtam,hogy mi fán terem Rupert.Jó,tudtam,hogy a Harry Potter filmekben ott az a vörös gyerek,akit Rupert Grintnek hívnak,de körülbelül ennyi.Nem is foglalkoztam a Harry Potterrel,kiszerettem a varázslós meséből úgy körülbelül 13-14 éves koromban,mert unalmasnak és depressziósnak találtam,meg amúgy se szeretem a detektív történeteket,már pedig a Harry Potter az.Az írónő a mai napig detektív sztorikat ír,csak ezekben már nem szerepelnek varázslók.

Én 2011-ben azt se tudtam,hogy akkor fogják bemutatni az utolsó részt.

De jött egy keserű szerelmi trauma,és jött egy "isteni sugallat":keress rá a neten erre:Rupert Grint.Rákerestem,és utána egyre többször.A vonzalom lassan bontakozott ki,mivel akkor még nagyon ragaszkodtam ahhoz a valakihez,aki elhagyott.Ezért nincs pontos évforduló dátum.Pedig itt már lassan a 3.évfordulóról beszélhetünk.

Eddig a leghosszabb távú szerelmi "viszonyaim" színészekhez,énekesekhez kötődtek(persze nem igaziból),ezek maximális időtartama 1,5 év volt.Ennél tovább egy se bírta.

A normális kapcsolataim se húzták sokáig:4 és fél hónap,10 hónap,6 hónap...(bár ez utóbbi a másik fél szerint 8 hónapig tartott)Egyik se élte meg az 1.évfordulót.

A Ruperthez fűződő lassan 3 éves szerelmemnek biológiai okai lehetnek:öregszem.Ez már az öregedés biztos jele.A kor előre haladtával meg szeretnék állapodni és családot alapítani,és már öregségem okán nem vagyok kíváncsi a tingli-tangli kapcsolatokra.A baj csak az,hogy Rupi és én ugye nem alkotunk egy párt,Rupert azt se tudja,hogy létezem...

No mindegy.Rupert iránti szerelmem boldoggá tesz,sőt túlságosan is boldoggá.Úgy érzem,hogy ő a tökéletes partner...Az lényegtelen,hogy fizikálisan nincs jelen az életemben.Attól még lelkiekben mindig velem van.