Tibike vagyok,hódítani akarok

Az ősszel egy elég furcsa love story-t élhettem meg,ugyanis akadt egy olyan hódolóm,aki után még az a bizonyos maci is megnyalta volna mind a 4 mancsát.

Egy rendezvényen figyeltem föl rá,odamentem hozzá,mert egy vörös démonról volt szó,bár már akkor is láttam,hogy nagyon fiatal hozzám képest.Igazából egy pár mondatos beszélgetésen kívül nem is akartam tőle többet.

De ő nem hagyta annyiban,és megkeresett az arckönyvben is.Ismerősök lettünk.Ő halálosan szerelmes lett.Állítólag még szerelmes verset is írt nekem.(De lehet,hogy valahonnan a netről szedte.)Még járt is velem valami kemény 4 hétig,igaz,én nem írtam ki hogy vele vagyok,mert úgy gondoltam,hogy majd elválik,hogy mi lesz.

A kemény 4 hét alatt mindössze 2-szer találkoztunk(egyszer egy mama-látogatás,egyszer pedig az ő másnapossága miatt hiúsult meg a találka),és most kell megkapaszkodni:1-1 óra hosszára.De nem azért,mert mondjuk az iskola mellett 2-3 helyen is dolgozik azért,hogy tanulhasson,és ebből kifolyólag nem bírt rám hetente egy délután szakítani,nem,hanem azért,mert úgy szökdösött el otthonról.A szülei azt se tudták,hogy hol van!Mindenfélét hazudozott nekik,legutoljára elvileg éppen a kutyájukat sétáltatták a testvérével.Legalábbis a szülei úgy tudták.

Zavart benne:

1.Nem mert fölvállalni a családja előtt.

2.A nagy korkülönbségből eredő szokásos problémák.

3.Állandó,szóbeli,agresszív kirohanások.Ha valakire haragudott,akkor:Úgy szétverem a pofáját és szétrugdosom a fejét meg kitaposom a belét és áthajtok rajta a csattogós lepkémmel....tartalmú cifra mondatok hagyták el a száját.Nem káromkodott,csak folyton verbálisan utalgatott a nonverbális erőszakra.Sajnos a példa az,hogyha valaki szóban folyton testi erőszakra utal,vagy fegyverrel pózol,akkor előbb-utóbb tényleg áthajt áldozatán a csattogós lepkéjével és tényleg elsül az a fegyver.Persze mindig vannak szájhősök,de honnan tudhatod,ki az és ki nem.

4.Nem tudtunk semmiről se beszélgetni.

5.Szuper,a mai fiatalokra(1996-tól születettek)oly jellemző,egy és kétszavas kommunikáció.

6.Szex a bokorban.Direkt meséltem el neki esetemet a Bokros Gyerekkel,aki csakis ott akarta volna csinálni.De úgy tűnik,nem értett az utalásomból,vagy a titkolózás erősebb volt.Majd ő a bokorban...Mondtam:nem.Most akarta,kint,októberben!Akkor a nyaralónkban...Bocs haver,de az csak egy egy szobás faház,és a szüleim folyton jelen lettek volna.A nyaraló után már nem volt jobb ötlete.Haza nem akart vinni/nem vihetett.Megjegyzem,ő egy másik településen él.

7.Életmódbeli,világnézeti különbségek.Ő folyton a diszkóban vagy miben csörög(nem tudom,most hogy hívják az ilyen gépzenés,sötét,vonaglós bűnbarlangokat),és olyan közegben mozog,ahol menő leinnia magát a sárga földig.Mellesleg tetoválást is akar.Ki nem találjátok,milyen egyedi mintát eszelt ki,még meg is mutatta a telefonjában.A minta nagyon "egyedi",és igazi "egyéniségről" árulkodik:egy forever fölirat kanyargó indák örvényében.Volt már,akinek meséltem,és azt hitte,hogy ez a forever az irántam érzett szerelmét akarná kifejezni.De neki is halvány lila gőze volt arról,hogy miért akarja azt magára tetováltatni,hogy forever.Ráadásul a jelentésével se nagyon volt tisztában.Én mondom,ennél a forevernél a love,a kínai vagy japán jel,a csillagjegy-ábra,az üvöltő nagymacska,a pillangó,a csillag,az ugrándozó delfin,a nonfiguratív maori-szerű ábra meg az indás virág lenne egyedibb számára,és ami önálló,fantáziadús személyiség képét sugallhatná róla.Ennél még a kedvenc valami föltetováltatása is jobb.

8.Tipikus kamaszfiú trükkök,amikkel azt hitte,hogy félrevezethet.Kis haver,szedj föl egy 11-14 éves kislányt,aztán azt ámíthatod.

Pedig még feleségül is vett volna,ő nagyon komolyan gondolta.Aztán ahogy jött,úgy ki is hunyt irántam érzett szalmaláng-szerelme,amiből egyébként személyes találkozóinkon nem sokat érzékeltem.

Végül írtam neki egy rendes terjedelmű levelet,amiben leírtam a problémáimat.Pár nappal később 2 szavas mondatokban próbálta megvédeni az igazát,de én már nem álltam le vele szó szkanderozni.

Végig úgy éreztem magam,mintha a Tibor vagyok,de hódítani akarok című filmbe csöppentem volna mint Lady Sandra.Mondjuk egyszer én is lehettem az érett nő,a végzet asszonya valaki számára.

Valljuk be,anyáéknak nem tetszett:túl fiatal,túl csúnya.Leginkább a külsejével voltak bajok.És még a pénztárcájában nem is kotorásztak(mit tanul?mit fog dolgozni?mennyit fog keresni?).

Végig tudtam,hogy nem kell idegeskednem,meg fog oldódni magától,mert ezt kértem.