Balem cosplay minden mennyiségben 1. rész

Volt itt régen egy sorozat, amiben Urahara Kisuke és Vándor cosplayokat mutattam be.A két karakter viszonylag nagy népszerűsége okán sokáig adott közölnivalót nekem.De mi a helyzet Balem Abrasax-al?

Van ilyen is,igaz,kevés.És mivel kevés van belőle,így szűrni se fogom a minőséget,bár ezt régebben se tettem,bemutattam én itt gömbölyded,kicsi, nagy,görbe,jó,nagyon jó, kevésbé jó és rém rosszul sikerült Uraharákat és Vándorokat is.

Elsőként legyen ez az orosz vagy ukrán fiú.Szerintem orosz,mert tisztára úgy néz ki,mint a fiatal Putyin.A kibocsátó országra a cirill betűs föliratokból következettem.Nem tudtam meg róla semmi extrát,mert cirill betűs nála minden.

Egész jó lett a ruhája,igaz,a nadrág eredetileg nem ilyen színű,inkább olyan zöldes színű,de ez legyen a legkisebb gond.A csillogós köpeny remek,közeli képeken látszódik,hogy még azt a kis finom tüllcsipke is ott van a szegélyeken.Aranyos,hogy mezítláb van,és nem holmi lelombozó hatású tornacipőben.(Amúgy mikor deréktől fölfele láttam csak,rögtön eszembe jutott az,hogy vajon mit visel a lábán.Persze tornacipőre gondoltam.)A tornacipő hordása gyakori ilyen esetekben.Ott van egy jó vagy viszonylag jó ruha,és....a tornacipő.A meztelen felsőtest bevállalásáért külön plusz pontot adnék neki.A külső hasonlóság is majdnem tökéletes,a hajszín, a hajviselet, a testalkat,stb.És készített magának űr tabletet is.A képek alapján a az előadása során jól hozhatta a karakter viselkedését,stílusát.Talán egyetlen komoly negatívumként megemlíteném,hogy az ékszereket, de az arany kollárt biztos,hogy kemény papírból készítette,és ez sajnos meglátszik rajta,főleg a közeli fölvételeken,de ezt leszámítva szinte tökéletes.

Egyébként nem venném zokon,ha valaki ilyen kinézettel,ilyen szerelésben akarna bevágódni nálam.De Urahara,Vándor vagy Kristoff Bjorgman is jöhet,esetleg Thor is.Persze csak külső hasonlóság esetén,a jól sikerült cosplay még csak fél siker lenne.

Erről a 40 éves szűz című film egyik jelenete jutott eszembe,amikor a nő azt kiabálja,hogy hogy a fenébe csábítsa el a 40 éves szűz kockát. "Öltözzek be Vasembernek?!"Hát körülbelül.

Sajnos az ember annyit nézegeti ezeket a kitalált pasikat,hogy az igazi egy idő után már nem is kell.Mert az nem röpköd a levegőben idétlen zöld-fehér csíkos kalapban katanával a kezében vagy nem egy szuperhatalmú,szupergazdag földönkívüli csillogós köpenyben,arany torokszorítóval a nyakán aki mindenféle gonoszságokat suttog egyfolytában.