Eddie vagy Balem?

Az elmúlt hetekben egy elég furcsa vagy inkább szánalmas jelenségre lettem figyelmes.Van,aki szerint egy szimpla Eddie fotóval simán lehet illusztrálni Balem legújabb fanfiction-kalandjait.Azt hiszem,tudom is,hogy kinek ment el az esze.Eleinte csak olyan Eddie fotókat használt föl,amik ilyen semlegesek.Csak egy fej,egy arc,háttér semleges,esetleg még fekete ruhában is van.Jó.Bár nekem már ez is zavaró volt,ugyanis Eddie a való életben nem hasonlít Balemre,még a frizurája is más.(Egyébként a mai napig érdekel,hogy mivel oldották meg a haját,ugyanis a forgatás ideje alatt készült Eddie képeken nyoma sincs a Balem frizurának.Egy fejtetőn olyan hosszúra növesztett hajat nem lehet csak úgy elmismásolni.Ha hátrasimítja,akkor ecsetfej,így hordja Balem is,ha nem,akkor meg az arcába lóg.Én parókára tippelek,bár ha az volt,akkor ügyesen megcsinálták.De tény,hogy Eddie nem vágatott ezért a szerepért ilyen hajat.)

Akkor kezdett érdekessé válni a dolog,amikor már egy Birdsong-os portrét is berakott,ahol I. világháborús katonai egyenruhában látható.Az Balem?Tényleg?

Tudom,hogy azért csinálhatja,mert nem tud rajzolni,még annyira sem,mint én.Neki csak maradnak a gif-ek meg az Eddie fotók.Milyen jó,hogy én le tudom rajzolni,ha nem is túl jól,a Balemmel kapcsolatos fantáziáimat...