Kalandjaim egy messzi-messzi Galaxisban

Elmentem egy Star Wars találkozóra.Mit mentem,úgy szöktem el a tanfolyamról(de azért a jelenléti ívet aláírtam,és egyébként is mindig megkapjuk az anyagot emailen).

Kicsi rendezvény,az otthonomhoz közel.Voltak jelmezesek.Anakin Skywalker(személyesen az Anakin-szinkronhang öltözött be),nagypapa,azaz Darth Vader,egy java,Leia mint kis hercegnő,egy téliesített lázadó és Kylo Ren.Több is volt,de a többire már nem emlékszem.Juj,egy buckalakó is megjelent.Tartottak kegytárgyvásárt,én megvettem az Univerzum legszebb bögréjét(persze,hogy Kylós) és egy képeskönyvet az unokaöcsémnek karácsonyra.Sokáig tallabilléztem egy pici,Kylo figura fölött,de egyszerűen annyira csúnya az arca neki...És 5000 ft...Megnéztem egy vetítést,valaki újravágta az egyik csatajelenetet és végighallgattam egy előadást a Halálcsillagról.

A következőkben két jelmezessel elegyedtem szóba.Először Kylót szólítottam meg.Közös fotó készült.Hát,ez a Kylo olyan,mint a magyar narancs:kicsit savanyú,kicsit kicsi,de legalább a miénk.Alacsony,van egy kis plusz a hasán(biztos sok jégkrémet evett bánatában,miután elpusztult a Csillagromboló bázis és elvesztette az Egyetlen Nőt),és a fénykardja meg kicsi.De legalább a haja rendben volt,félhosszú,természetes hullámos,fekete.Sok mindenről,de leginkább párkapcsolati dolgokról beszélgettünk.Kiderült,hogy 22 éves kora dacára már vőlegény,és van egy 32 éves menyasszonya.Jesszus,mit eszik egy ilyen,úgymond érett nő egy kisfiún?Mert megbocsássanak,manapság egy 22 éves férfi még az.Jó,ő lehet egy kicsit érettebb gondolkodású a jegyességből következtetve,de lehet,hogy ezt a menyasszonya sírta ki nála,és ő beadta a derekát csak hogy ne legyen hiszti.Kylo egyébként nagy Adam Driver fan,ez meglepett.Kevesen ismerik őt úgy,mint színészt,és a rajongói is többnyire nők.De ő is és a barátnője is óriási fanok.A jelmez,amit viselt,az meg a menyasszonyáé.Ő Kyloként inkább az apját favorizálja a nagyapjával szemben(csalódás nekem).Egyszer odament hozzá két kisfiú,olyan 3-5 évesek,és megkérdezték tőle,hogy mikor fogja uralni a Galaxist?Erre ő:neki nem a Galaxis fölötti uralom kell,hanem az apucija hiányzik neki.Ööö...A kisfiúk csalódottan távoztak.Hát igen,nem túl macsó válasz volt.

A másik jelmezes egy 40 éves(vagy 40 év körüli?)férfi volt,aki,most már tudom,ellenállónak öltözött,és nem galaktikus pék volt.Vele többet beszélgettem,mint Kis Kylóval,vele is többnyire párkapcsolati dolgokról.Fölajánlotta,hogy menjek velük,öltözzek be én is,mert nincs nő a csapatban,mert mindenki elment szülni.(Sőt a férfiak terén is létszámhiánnyal küzdenek,mert egy csomó férfit családalapítás után már nem enged a felesége beöltözni és starwarsosat játszani.)Kicsit hezitáltam,de miért is ne?Épp munkanélküli vagyok megint.Mondta,hogy nem gond a jelmez hiánya vagy a jelmezkészítésben való segítség hiánya,mert minden meg lesz oldva.Lesz jelmez,meg minden,ami kell,csak menjek.Kérdezgette a szerepálmaimat.Ööö...Darth Vader,Padmé a szép ruháiban...esetleg birodalmi tiszt vagy sith lovag.A férfi erre kissé megütközött,és elkezdett agitálni,hogy nem akarnék-e inkább szexi twilek lány lenni,vagy bármi,ami a Star Warsban van és szexi.Itt már kezdett gyanús lenni a dolog.Még a helyszínen bejelölt az Arckönyvben ismerősnek,és ekkor futólag bepillanthattam a profiljába:szexi twilek lányok,pilóta lányok burjánzottak benne minden mennyiségben.

Semleges állapotban váltunk el.Utána még 1-2 napig tartotta velem a kapcsolatot,de már az első chatelésnél nagyon gyanús kezdett lenni ismét.Agyba-főbe dicsérgetett,és nyomta a giga szmájlikat.Tapasztalataim alapján az ilyen mind gyors szexet akar,aminek egyik jele a nő indokolatlan,túlzó dicsérgetése.Megkérdeztem tőle,hogy barátnő alapanyagként tekint-e rám?Kinyögte,hogy valami hasonló,és hogy van már otthon két fiatal barátnője,akiket néminemű segítségnyújtás fejében(lakhatás)kefélget,de írta,hogy értsem meg,19 évnyi házastársi hűség után neki is kell kapcsolódnia valahogy.Igen,látom,most éli második kamaszkorát.

Istenem,legalább a korához képest nézett volna ki jól,de ő egy teljesen átlagos külsejű pasi,akinek testi állapotát elnézve hamarosan komoly egészségügyi problémái lehetnek,mint általában az átlagos magyar férfiaknak,akik valahol 40 és 60 között súlyosan és végérvényesen bedobják a törülközőt a mozgáshiány,túlhajszoltság,a sok alkohol meg a helytelen táplálkozás miatt(meg még sok más egyéb miatt).Ez kell nekem?

Sok ilyen idősebb férfi hajt a fiatal lányokra.Nekik még el tudják játszani a nagymenőt,nem úgy,mint a korosztályukbeli nőknek,akiknél már leszerepeltek és akik ismerik minden kis stiklijüket.A mostani tizen-huszon éves lányoknál már általánosnak mondható az,hogy apa nélkül nőttek föl a korai válások miatt,nem volt így apa-modell az életükben.Ezek a férfiak ezt lovagolják meg.Mármint a fiatal nők apakomplexusát.De kösz,nem,nekem volt,van apám,az én szüleim nem váltak el.

Így ért hát véget a nagy jelmezes karrierem.Szívesen beöltöznék,de ilyen áron?

Jellemző,hogy a csinos,fiatal nőket gyakran megkeresik ilyen ajánlatokkal.Kapsz munkát,előreléphetsz a ranglétrán,kapsz lehetőséget...csak...előtte és közben dugni kell a sokszor kiábrándító külsejű és öreg ajánlattevővel.Ehhez szükségtelen hollywood-i föltörekvő színésznőnek lenni.