Szilveszter 2017

A legutóbbi Szilveszter rendhagyóra sikeredett.2015-ben és 2016-ban a nővéremék jöttek át hozzánk aludni,most én mentem át hozzájuk.

A nővérem igazából nem akarta,hogy,miután éjjel kettőig fönnmaradnak anya tévéje miatt,hajnalban már anya rajta keresztül gázolva járkáljon ki cigizni a teraszra,főzze a kávét meg hangosan beszélgessen apával,stb.Legutolsó szilveszteri élménye az volt,hogy éjjel kettő van,megy valami retró buliparádé és éegy '70-es évekbeli bájgúnár kornyikál.Megkérdezi,hogy ki a franc ez?Anya meg rávágja,mintha ez a világ legmagátólértetődőbb dolga lenne hogy az a Szűcs Judit fiútestvére...

Meg igazából senki se akarta a number one szilveszteri műsort,a Sas-kabarét nézni.Nővérem szerint inkább megnézi valamelyik régi vígjáték ezredik ismétlését,mint egy vadiúj Sas-kabarét.Egy darabig számoltunk vele,hogy anya az elején egy kicsit átjön velem,így félhettünk a Sas-kabarétól,de megnyugtattam őt,hogy nyugi,ezt most jó későre rakták.Anya amúgy végül nem jött át velem egy kis időre se.

Vittem magammal bejglit,pezsgőt és csempészett Baileyst(amiből anya nem akart adni,nehogy betegre igyuk magunkat,ezért kellett csempésznem).Az ünnepi menü pipicsík volt,talán rizzsel.

Játszottunk unokaöcsémmel,rajzoltunk,átjött a nővérem exférje is,játszottunk társasjátékkal is(nem az anyáéval hanem a beszélő csillaggal) és kifaggattuk a Szuper Buta Jinnt.

Nővérem jó volt hozzám,mert megspórolt nekem 1700 forintot azzal,hogy megnézhettem náluk az Utolsó Jediket egy spanyol(?) fölvezető szövegű,de magyarul beszélő fantasztikus mozis felvételről.Ezt néztem,miközben Baileyst ittam és érdekkes módon nem részegedtem le betegre,mint ahogyan azt anya vízionalizálta.

Éjfélkor megállítottuk a filmet,csaptunk egy kis zenebonát,bár unokaöcsém megint a rockosított birodalmi indulót akarta hallgatni.Ittunk pezsgőt,unokaöcsém kölyökpezsgőt,a pezsgőről sajnos kiderült,hogy száraz,így nem is részegedtem le sőt a zömét le is engedtük a lefolyón,mert nővérem nem tudta visszadugni a dugóját.Ennyit arról,hogy betegre ittuk magunkat.Nagy volt a durrogtatás és a tüzijátékozás a körúton és a környező tereken,egy ideig terveztük is,hogy lemegyünk éjfélkor, a körútra,de aztán nővérem félt,hogy kilövik a gyerek szemét meg hasonlók.Én még sose voltam ebben a lakásban Szilveszterkor,ugyan egy évig éltem ott,de akkor szerintem az év végi ünnepeket az akkor még meglévő vidéki rezidenciánkon töltöttük.Tény,hogy van egyfajta lehengerlő hangulata a körúti Szilveszternek.

Éjfél után még megnéztem a filmet,és éjjel egykor már le is feküdtünk.

Másnap jó sokáig aludtunk,én elég rosszul aludtam,mert hiányoztak az alvós plüsseim meg a kispárnám,és kb.délután négyre veckölődtem csak haza.