Fekete szépség a 4-es/6-os villamoson

Ma,2018.5.12-én végre,hosszú idő után láttam egy szemrevaló fiatal férfit reggel 8.00 és 8:30 között a 4-es,6-os villamos Széll Kálmán tér felé tartó járatán,a bal oldalon,a villamos hátsó felében.

Igaz,nem volt egy trendi gyerek.Hagyományos fekete póló valami zöld-fehér(nem Fradi)mintával,fekete-fehér kockás térdnadrág és egy szimpla fekete hátizsák.Ült,ölében a táskával.Félhosszú,a végein fölkunkorodó fekete haja,nagy,gyönyörű  sötét szemei voltak és enyhe borosta borította az arcát.Szépséges szőrös lábai voltak,igen,kimondottan szép lábai voltak.Testalkatára nézve magas és vékony volt,de nem ványadt.

Próbáltam vele szemkontaktust fölvenni,de érdeklődésnek még a leghalványabb jelét se láttam rajta,tekintete egykedvű maradt,sőt a vége felé egyre sűrűbben kezdett kitekingetni az ablakon,ami kétségtelenül a szituációból való menekülés tipikus jele.

Egy pillanatig megfordult a fejemben,hogy megszólítom.De aztán megijedtem.

1.Nem volt igazán érdeklődő,a kitartó szemezésem ellenére se.

2.Lehet,hogy külföldi volt.

3.Nem hiányzott volna nekem egy egymilliomodik fájdalmas visszautasítás.

4.Lehet,hogy valami perverz bunkó volt.

5.Lehet,hogy lehetett volna belőle valami,talán egyszer megdugott volna,aztán meg jól leminősített volna,hogy mennyire egy éretlen kislány vagyok.

6.Nehogy már megint,nő létemre én kezdeményezzek.Eleget pedáloztam kamasz és kora huszonéves koromban értük.

7.Foglalt.

Aztán én leszálltam a Wesselényi utcánál,ő meg tovább ment.

Amúgy olyan szempontból kellemes élmény volt,még ha nagy szomorúság is vegyült belé,hogy végre láthattam egy olyan fiatal férfit,aki tetszik nekem és nem egészségtelen,deformált pocakos,kövér teste van.Mert szinte mindig kiábrándító példányokkal találkozok.Vagy ilyen ultratrendi,rózsaszín pólós "buzi",vagy fölpuffadt arcú,kopaszodó,Homer Simpsoni idomokkal megáldott,két lábon járó egészségügyi kockázat.Ilyenek a mai fiatal férfiak.