A minyonok titkos élete

Ez itt a mi családi fotónk.Középen anya,körülötte én,a nővérem és az unokaöcsém.Apa sajnos lemaradt,mert nem sikerült olyan képet találnom,amin 4 minyon is van.

Nővérem jött rá,hogy anyánk olyan,mint Gru a Minyonokból.Ugyanis föltétlen szüksége van arra,hogy körbevehesse magát neki kiszolgáltatott,önállótlan,az ő parancsainak feltétlenül engedelmeskedő alávetettekkel,azaz minyonokkal,akiken aztán abszolút hatalmat gyakorolhat.

Tény,hogy ebben pont az egyik minyon a felelős,apa,aki szépen mindent ráhagyott az eltelt évtizedek során.

És milyen az élete egy minyonnak?

Semmilyen.

A minyontartás lényege,hogy a minyon teljesen önállótlan és kiszolgáltatott legyen.Mindent vagy majdnem mindent csak Grutól kaphat meg:pénzt,otthont,ételt,ruhát,stb.Mindezért cserébe jár a teljes odaadás és az,hogy a minyon fogja be a száját.Bizonyos esetekben a minyon kaphat néminemű függetlenséget,például elmehet dolgozni vagy vezethet autót,de azzal is Grut kell szolgálnia,például pénzzel és fuvarral.

Én vagyok a legönállótlanabb minyon.Se fizetés,se különálló(természetesen Gru által biztosított)otthon,se semmi.Én vagyok a megtűrt minyon,aki csak arra jó,hogy növelje az alávetettek létszámát.Én még arra se vagyok méltó,hogyha valahol egy "felnőtt" kérdez tőlem valamit,én válaszolhassak rá.Ilyenkor örökké anya válaszol helyettem,az én nevemben.

Gru persze tökéletes,és mindent csak ő képes tökéletesen megcsinálni.

A minyonoknak amúgy is kuss,nekik saját véleményük se lehet,se akaratuk.