Egy közösségi oldal,ami ki tudja,mire való

Megint ráfaragtam ezzel az Arckönyvvel.Nagy bánatomban egy hosszú posztban kiírtam a bánatom.Nem terveztem sokáig megtartani a posztot,1-2 nap múlva töröltem volna.Jött egy pár komment,ennyi majd ma letöröltem.

A nővérem meg fölháborodott,hogy hogy voltam képes ide ilyet kiírni,pont most hívta föl/írt neki a gyerekkori ismerőse,akit csak Vénusznak nevezünk,és fél órán át jajongott neki a posztomról.Hogy mit,azt nővérem nem közölte.

Nővérem szerint ne panaszkodjak,mert akkor elmenekülnek tőlem az emberek,ez mondjuk igaz.Az is igaz,hogy kb.4-5 évente,ha panaszkodtam azon az oldalon.Meg ne mutassam magam gyöngének.Hát,sajnos én nem,vagy csak alig tudok színészkedni.És amúgy is,mint ahogyan Lucilla mondta a Gladiátorban,unok már erősnek lenni.

Ez a buzi Arckönyv semmire se jó.Na jó,tudunk rajta kémkedni mások után.Lehet rajta találni programokat.Ha jól keresel rajta,akkor szép képeket is találhatsz rajta.Röhöghetsz mások hülyeségein.

De körülbelül ennyi.

A "legnagyobb közösségi oldal"eposzi jelzővel illetett platform mindenre jó,csak nem önmagad fölvállalására és kinyilatkoztatására.No jó,azért nem nyilatkoztatunk mindent ki.Csak arról van szó,hogyha nem tudsz csodálatos nyaralásokról,boldog szerelmes pillanatokról,cuki babáról/kisgyerekről,menő verdáról,drága/különleges ajándékokról,meg felhőtlenül boldog pillanatokról posztolni,akkor ne is tegyél semmit.Az Arckönyv lényege a boldogság és a tökéletesség posztolása,minden más kizárva.Ezért is betegszik meg miatta lelkileg sok ember.Az egyik a boldogság posztolása miatti kényszerességbe pusztul meg,a másik meg ennek a nézegetésébe.

Nekem kevés Arckönyv-kompatibilis boldogság jut.Volt,hogy két évig nem is posztoltam rajta semmit.

A nővérem legeslegeslegnagyobb problémája mégis az volt,hogy mit fognak szólni a Pista bácsik meg a Marika nénik egykori szülőfalunkban.Leszxrom mit gondolnak.Minden csoda 3 napig tart,és még a Vénusz is elfelejti ezt hamarosan.Lehet tegnap még ezen rágódott,de holnap lehet elkezd haldoklani a tengerimalaca vagy leszidja a főnöke,esetleg a gyereke hazahozza az ezredik 1-est az iskolából.Higgye el a nővérem,hogy a többi embernek sokkal nagyobb baja van,mint nekem ez.Lehet,hogy most derült ki,hogy súlyos beteg az öreganyja,csak hát nem posztolja,mert az nem elég boldogságos.

Jézusom,még itt is a falu szájától kell tartani?

Lehet ő lelkileg még mindig a kis faluban maradt,igaz,ő tovább is élt ilyen körülmények között,mint én.

És valahol tényleg rossz,hogyha családtagok is látják,mit csinálsz.A Juliska néni nem érdekel,de a közeli családtag az más téma.Engem igazából csak az érdekelt,hogy V.és Kőzátony,illetve további barátaik ne lássák a posztot és ez szerintem maradéktalanul érvényesült is (mivel egyik sem az ismerősöm).